Site icon TheCars.gr

Isuzu D-Max: Γιατί κυριαρχεί στους δρόμους και ετοιμάζει την ηλεκτρική του αντεπίθεση

Isuzu D-Max: Το σκληροτράχηλο pick-up που κατακτά τους δρόμους

Έχετε παρατηρήσει πόσα Isuzu D-Max κυκλοφορούν γύρω σας; Σε αγροκτήματα μέχρι σε δρόμους της πόλης, αυτό το στιβαρό pick-up είναι παντού, και όχι άδικα. Η Isuzu γιορτάζει πωλήσεις ρεκόρ, καθώς οι οδηγοί λατρεύουν την αξιοπιστία και τις κορυφαίες δυνατότητές του.

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό

Τα μεγαλύτερα νέα, όμως, αφορούν το τι έρχεται. Ενώ ο ανταγωνισμός, όπως το Ford Ranger, προσφέρει plug-in υβριδικές εκδόσεις, η Isuzu κάνει το άλμα κατευθείαν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό D-Max, το οποίο αναμένεται να φτάσει το 2026! Αυτή η κίνηση θα το καταστήσει έναν μοναδικό παίκτη στην αγορά των επαγγελματικών ημιφορτηγών.

Δύναμη και πρακτικότητα για το σήμερα

Μέχρι να έρθει το ηλεκτρικό μοντέλο, το D-Max βασίζεται στον δοκιμασμένο και αξιόπιστο πετρελαιοκινητήρα 1.9 λίτρων. Γνωστός για την αντοχή του, προσφέρει άφθονη ροπή για τις πιο δύσκολες εργασίες. Συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και ένα πανίσχυρο σύστημα τετρακίνησης (4×4), ενώ «πατάει» πάνω σε ένα κλασικό, ατσάλινο πλαίσιο τύπου σκάλας.

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μονοκάμπινο, διπλοκάμπινο ή και ενάμιση καμπίνας αμάξωμα, καθώς και διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, από τη βασική «Utility» μέχρι την πολυτελή «V-Cross».

Μια πιο προσεκτική ματιά στην έκδοση V-Cross

Η κορυφαία έκδοση V-Cross Double Cab είναι αυτή που τραβάει τα βλέμματα και είναι φανερό γιατί είναι τόσο δημοφιλής. Ξεχωρίζει με τη σκούρα γκρι μάσκα της, τις ματ ζάντες 18 ιντσών και το επιθετικό της στυλ.

Στο εσωτερικό, η αίσθηση είναι απρόσμενα πολυτελής. Διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, δερμάτινες επενδύσεις και μια μοντέρνα οθόνη αφής 9 ιντσών που είναι γρήγορη και εύχρηστη. Η Isuzu το έχει γεμίσει επίσης με έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους, όπως δύο ντουλαπάκια συνοδηγού και έως και δέκα ποτηροθήκες.

Εντός και εκτός δρόμου

Το D-Max είναι ένα πραγματικό «εργαλείο», ικανό να ρυμουλκήσει έως και 3,5 τόνους και με ωφέλιμο φορτίο που ξεπερνά τα 1.200 κιλά. Παρά τη δύναμή του, ο κινητήρας diesel είναι εντυπωσιακά οικονομικός, με μέση κατανάλωση γύρω στα 8 λίτρα/100 χλμ. Μπορεί να είναι λίγο θορυβώδης στο ρελαντί, αλλά γρήγορα ο ήχος του γίνεται ένα δυναμικό βουητό.

Στον αυτοκινητόδρομο, η κύλιση είναι άνετη για pick-up, δίνοντας μια αίσθηση σταθερότητας και ασφάλειας. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, κάτι που όμως δικαιολογείται απόλυτα από τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του.

Η ετυμηγορία

Το Isuzu D-Max είναι ένας πανίσχυρος αντίπαλος στην κατηγορία του. Συνδυάζει σκληροτράχηλη εμφάνιση, ένα άνετο και πρακτικό εσωτερικό και αποδεδειγμένη αξιοπιστία. Με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στον ορίζοντα, το μέλλον για αυτό το αγαπημένο «αγροτικό» φαίνεται πιο λαμπρό από ποτέ.

Πηγή: D for desirability – Isuzu D-Max

Πηγή: https://www.just-auto.com/analysis/d-for-desirability-isuzu-d-max/

Exit mobile version