Site icon TheCars.gr

Νέο Nissan Leaf: Αποκαλύφθηκε πλήρως με SUV σχεδιασμό και αυτονομία 604 χλμ.

Nissan Leaf

https://usa.nissannews.com/

Μια από τις πρώτες και πιο επιδραστικές παρουσίες στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, το Nissan Leaf, επανεμφανίζεται πλήρως ανανεωμένο.

Από ένα πρακτικό hatchback μετατρέπεται πλέον σε ένα εντυπωσιακό και αποδοτικό EV που έχει στόχο να κερδίσει ξανά την προσοχή των αγοραστών και μάλιστα με χαρακτηριστικά που το φέρνουν σε ευθεία αντιπαράθεση με ανταγωνιστές όπως τα Kia EV3 και Volkswagen ID.3.

Νέο Nissan Leaf: Μπαταρίες και επιδόσεις

Η νέα γενιά Leaf είναι διαθέσιμη με δύο επιλογές μπαταρίας. Η βασική των 52kWh απευθύνεται σε αστική χρήση και προσφέρει 436 χλμ. αυτονομίας και τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων, κάνει το 0/100 χλμ 8,6 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 160χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Η φόρτιση DC φτάνει τα 105kW, με χρόνο αναπλήρωσης από 20-80% κάτω από 30 λεπτά.

Η έκδοση με τη μεγαλύτερη αυτονομία διαθέτει μπαταρία 75kWh και υπόσχεται μέχρι 604 χλμ. Εδώ, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 218 ίππους, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 7,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική περιορίζεται και εδώ ηλεκτρονικά στα 160χλμ./ώρα. Η ταχεία φόρτιση DC φτάνει τα 150kW, επιτρέποντας αναπλήρωση από 20-80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Σχεδίαση και αεροδυναμική

Nissan Leaf
https://usa.nissannews.com/

Η νέα γενιά Leaf έχει σχεδιαστεί για αποδοτικότητα. Με κομψή γραμμή οροφής, πίσω τμήμα τύπου Kamm-tail και έξυπνα αεροδυναμικά τεχνάσματα στο εμπρός μέρος, επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.25, εξαιρετικός για την κατηγορία του. Όπως εξηγεί ο Giovanni Arroba, ο σχεδιασμός βασίστηκε στην ισορροπία ανάμεσα σε «μυώδη σιλουέτα, αστική κομψότητα και υψηλή αποδοτικότητα», ώστε να επιτευχθεί η αυτονομία των 604 χιλιομέτρων εντός του αναμενόμενου κόστους.

Παράλληλα, η αισθητική αντλεί έμπνευση από τη δεκαετία του ’90 — περίοδο ακμής για τη Nissan — με χαρακτηριστικά όπως τα τρισδιάστατα πίσω φώτα με το λογότυπο ‘Ni-San’ και σχεδιαστικές αναφορές στο 300ZX.

Nissan Leaf
https://usa.nissannews.com/

Μέγεθος, εσωτερικό και τεχνολογία

Οι διαστάσεις του νέο Leaf είναι 4.350χλστ. μήκος 4.350 χλστ. πλάτος 1.810 χλστ., ύψος 1.550 χλστ και μεταξόνιο στα 2.690 χλστ.. Οι ζάντες είναι είτε 18 είτε 19 ιντσών, ενώ οι διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού και τιμές θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στο έτος.

Nissan Leaf
https://usa.nissannews.com/

Το εσωτερικό υιοθετεί μοντέρνα αισθητική με καθαρό ταμπλό και σύστημα infotainment βασισμένο σε δύο οθόνες 14,3 ιντσών, μεγαλύτερες και από αυτές του Nissan Ariya. Τρέχουν νέο λογισμικό με έξυπνο φωνητικό έλεγχο και πλοήγηση Google, ενώ κάτω από την κύρια μονάδα υπάρχουν αισθητήρια αφής για τον κλιματισμό και φυσικά κουμπιά για ένταση και κάμερες. Οι κορυφαίες εκδόσεις θα διαθέτουν ηχοσύστημα Bose, με ξεχωριστό ηχείο για ειδοποιήσεις πλοήγησης αποκλειστικά προς τον οδηγό.

Χώροι και πρακτικότητα

Οι πίσω θέσεις προσφέρουν άνετους χώρους για τα γόνατα και το κεφάλι, ενώ η επίπεδη σχεδίαση του πατώματος ενισχύει την εργονομία. Προαιρετικά διατίθεται και πανοραμική οροφή με ελεγχόμενη σκίαση, η οποία αυξάνει τον χώρο κεφαλής πίσω κατά 30χλστ.. Στο εμπρός μέρος υπάρχει πλούσιος αποθηκευτικός χώρος, ειδικά κάτω από το ταμπλό, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για εξ αρχής σχεδιασμένο EV και όχι προσαρμογή από συμβατικό μοντέλο.

Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 437 λίτρα, δηλαδή 50 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο Leaf. Ωστόσο, πιο κάθετοι ανταγωνιστές μπορεί να αποδειχθούν πρακτικότεροι σε φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.

Εκδόσεις και ανταγωνισμός

Η νέα γκάμα θα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις: Engage, Engage+, Advance και Evolve, με τις αναλυτικές διαφορές εξοπλισμού και τιμής να αποκαλύπτονται πριν από το λανσάρισμα στο τέταρτο τρίμηνο του 2025.

Συμπέρασμα

Το νέο Leaf σηματοδοτεί μια δυναμική επιστροφή της Nissan στο προσκήνιο των σύγχρονων EV, έπειτα από μια περίοδο σχετικής υποτονικότητας. Με εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά, ανανεωμένο design και παραγωγή στην αγγλική μονάδα του Sunderland, η εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να κερδίσει μερίδιο σε μια αγορά που κυριαρχείται πλέον από ευρωπαϊκούς, κορεάτικους και κινέζικους κατασκευαστές.

Exit mobile version