Site icon TheCars.gr

F1: Αγοράστηκε για 16 εκατ. ευρώ η Ferrari που οδηγούσε o Schumacher το 2001

F1

formula1.com

F1: Στο σφυρί για 16 εκατομμύρια ευρώ το μονοθέσιο της Ferrari που χάρισε στον Schumacher το 4ο πρωτάθλημα του.

O Schumacher πήρε την πρώτη θέση στο Grand Prix της Ουγγαρίας καθώς και το GP του Μονακό, άλλα ήταν η δεύτερη του επικράτηση που έκανε το μονοθέσιο της Ferrari ελκυστικό στους αγοραστές.

Το σασί της Ferrari F2001 211 πωλήθηκε από το Μονακό και έγινε το τέταρτο πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε στην F1.

Το προηγούμενο ρεκόρ πώλησης μονοθέσιου που έχει οδηγήσει ο Schumacher ήταν στα στα 10 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, απέχει πολύ ακόμη από το πιο ακριβό αυτοκίνητο της F1 που έχει πωληθεί πότε, το 954 Mercedes-Benz W 196 R Stromlinienwagen, το οποίο οδηγήθηκε από τους sir Stirling Moss και Juan Manuel Fangio και πωλήθηκε για 51 περίπου εκατομμύρια ευρώ.

Τα νούμερα 2 και 3 της λίστας είναι επίσης μονοθέσια της Mercedes: Το W196R  ΤΟΥ 1954 με τιμή πώλησης 23 εκατομμύριά ευρώ το 2013 and και το W04 του 2013 που πουλήθηκε για 18 εκατομμύρια ευρώ το 2023.

F1: Η Ferrari στο σήμερα

Μπορεί η κληρονομία του Schumacher να έχει γράψει την Ferrari με χρυσά γράμματα στα βιβλία της ιστορίας, ωστόσο η ιταλική ομάδα απέχει πολύ από τις ένδοξες εποχές της.  Αυτό φάνηκε και στο GP του Μονακό, με τους δύο οδηγούς της να τερματίζουν 2ος και 5ος. Ο Charles Leclerc πίεσε μέχρι το τέλος, ωστόσο, δεν κατάφερε να πιάσει τον Norris και να επαναλάβει την περυσινή του νίκη , ενώ ο Hamilton συνεχίσει να αντιμετωπίζει προβλήματα με το μονοθέσιο του και την στρατηγική της ομάδας. 

Ωστόσο, ο φετινός αγώνας της Βαρκελώνης έχει χαρακτηριστεί ως πιθανό σημείο καμπής για τη Scuderia, καθώς τίθεται σε ισχύ μια νέα τεχνική οδηγία, που στοχεύει στα flexi-wings (εύκαμπτες πτέρυγες).

Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff ,  της οποίας η ομάδα φημολογείται ότι είναι από εκείνες που κινδυνεύουν περισσότερο, υπαινίχθηκε ότι η Ferrari θα μπορούσε να κερδίσει έδαφος αυτό το Σαββατοκύριακο.

«Νομίζω ότι αυτό που είδαμε είναι πως η Ferrari ήταν πιθανώς η πιο συντηρητική σε ό,τι αφορά τις εύκαμπτες αεροτομές,» δήλωσε στο Sky Sports.

«Το πώς αυτό θα επηρεάσει τη σειρά δυναμικότητας είναι κάτι που πρέπει να δούμε.

Δεν είμαι σίγουρος αν θα αλλάξει τα δεδομένα, αλλά είναι μια ακόμη πτυχή με ενδιαφέρον — και πραγματικά δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί.»

Ο Fred Vasseur, από την πλευρά του, τόνισε πως το Ισπανικό GP ενδέχεται να είναι «gamechanger για όλους».

«Νομίζω ότι η Βαρκελώνη είναι σημειωμένη στο καλεντάρι κάθε ομάδας στο paddock, λόγω του νέου κανονισμού για την εμπρός αεροτομή,» είπε ο Γάλλος.

«Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό εδώ και καιρό, και μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικός παράγοντας για όλους, γιατί κανείς δεν γνωρίζει ποιον βαθμό επίδρασης θα έχει για κάθε ομάδα. Θα παραμείνουμε προσηλωμένοι σε αυτό το θέμα στη Βαρκελώνη, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τη νέα εμπρός πτέρυγα.»

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version