Τιμή
Κυβικά
Ισχύς (PS)
Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος)
2008 e FL ACTIVE
Τιμή:
33.000 €
Κυβικά:
0
Ισχύς (PS):
156
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
15,4
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
--
2008 e FL ALLURE
Τιμή:
34.900 €
Κυβικά:
0
Ισχύς (PS):
156
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
15,4
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
--
2008 e FL GT
Τιμή:
37.500 €
Κυβικά:
0
Ισχύς (PS):
156
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
15,4
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
--
2008 1.2 PureTech 100 PS ACTIVE
Τιμή:
24.800 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,4
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
78,72 €
2008 1.2 PureTech 100 PS ALLURE
Τιμή:
26.600 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,4
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
78,72 €
2008 Hybrid e-DCS6 ACTIVE
Τιμή:
28.600 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
136
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,9
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
2008 1.2 PureTech 130 PS ACTIVE
Τιμή:
28.600 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
82,56 €
2008 1.2 PureTech 130 EAT8 ALLURE
Τιμή:
30.600 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
87,68 €
2008 1.2 PureTech 130 PS ALLURE
Τιμή:
30.800 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
82,56 €
2008 1.2 PureTech 130 PS GT
Τιμή:
33.300 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
82,56 €
2008 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
Τιμή:
34.700 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
87,68 €
2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 ACTIVE
Τιμή:
27.200 €
Κυβικά:
1499
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
84,48 €
2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 ALLURE
Τιμή:
32.500 €
Κυβικά:
1499
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
84,48 €
2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT
Τιμή:
36.400 €
Κυβικά:
1499
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
84,48 €
Δείτε επίσης

|
Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

|
F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

|
Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

|
Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

|
Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

|