Skytanic: Δείτε το μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου - τόσο μεγάλο όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου

Skytanic: Δείτε το μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου - τόσο μεγάλο όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου

Μια εταιρεία ενέργειας με έδρα το Κολοράντο, η Radia, αποκάλυψε τα σχέδια της για την κατασκευή του μεγαλύτερου αεροπλάνου στον κόσμο, το οποίο ονόμασε Skytanic.

Αυτό το αεροπλάνο-κολοσσός δεν προορίζεται για τη μεταφορά επιβατών, αλλά για τη μεταφορά ανεμογεννητριών.

building-world-s-largest-plane

Το Skytanic έχει μήκος 356 πόδια (περίπου 108 μέτρα), άνοιγμα φτερών 261 πόδια (περίπου 79 μέτρα) και ύψος 79 πόδια (περίπου 24 μέτρα).

Παρά το εντυπωσιακό του μήκος, το άνοιγμα των φτερών του είναι σχετικά μικρότερο. Το ογκώδες σκάφος σχεδιάστηκε ειδικά για τη μεταφορά των εξαιρετικά μεγάλων ανεμογεννητριών.

Όπως γνωρίζουμε, η μεταφορά τους με τρένα και φορτηγά είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, ειδικά για απομακρυσμένες τοποθεσίες.

building-world-s-largest-plane

Το Skytanic θα κάνει αυτή τη διαδικασία πολύ πιο απλή. Με ολική χωρητικότητα φορτίου 80 τόνων, μπορεί να μεταφέρει έως και δύο ανεμογεννήτριες ταυτόχρονα.

Το μπροστινό μέρος του αεροπλάνου μπορεί να ανοίξει εντελώς, επιτρέποντας τη φόρτωση και την εκφόρτωση του ογκώδους φορτίου.

building-world-s-largest-plane

Η Radia εξηγεί ότι σχεδίασε το αεροπλάνο επειδή «οι σημερινές μεγαλύτερες ανεμογεννήτριες και οι ακόμη μεγαλύτερες του μέλλοντος δεν μπορούν να μεταφερθούν σε βασικούς χερσαίους αιολικούς σταθμούς μέσω χερσαίων υποδομών».

Αυτό οφείλεται κυρίως στο μέγεθος, αλλά και στην απομακρυσμένη τοποθεσία ορισμένων από αυτούς τους σταθμούς.

Καθώς αναμένεται τα πτερύγια των ανεμογεννητριών να γίνουν μεγαλύτερα για να παράγουν περισσότερη ενέργεια, το Skytanic έρχεται να καλύψει αυτή την ανάγκη.

building-world-s-largest-plane

Φυσικά, λόγω του τεράστιου μεγέθους του, το Skytanic δεν μπορεί να προσγειωθεί οπουδήποτε. Απαιτεί διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης μήκους 6.000 ποδών (περίπου 1.829 μέτρων) για να προσγειωθεί με ασφάλεια.

Έτσι, κάθε μελλοντικός αιολικός σταθμός που θα ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει το Skytanic, θα πρέπει να διαθέτει κατάλληλες υποδομές.

Δείτε επίσης

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Σύγχρονα αυτοκίνητα: Οι επισκευές μετά από τρακαρίσματα κοστίζουν ακριβά λόγω ζημιών στα ηλεκτρικά κυκλώματα λέει νέα έρευνα

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

Τεστ στα συστήματα υποβοήθησης στην οδήγηση από το Euro NCAP: Macan, bZ4X και Kia EV3 έσκισαν – «Παραπλανητική» η Tesla

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1 – Hadjar: «Δεν είμαι έτοιμος για την περίπλοκη Red Bull – αλλά αν με καλέσουν, θα πάω»

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

F1: Το σχόλιο του Lando Norris για το ενδεχόμενο απαγόρευσης αγώνα στον Verstappen

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;

Πρέπει να χρησιμοποιείς πιο παχύρευστο λάδι σε κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα;

F1 – Hamilton: «Μόλις ξεκίνησα – Είμαι εδώ για να νικήσω με τη Ferrari»

F1 – Hamilton: «Μόλις ξεκίνησα – Είμαι εδώ για να νικήσω με τη Ferrari»