Τι είναι αυτές οι μικρές «τρίχες» από καουτσούκ στα ελαστικά των αυτοκινήτων;

Τι είναι αυτές οι μικρές «τρίχες» από καουτσούκ στα ελαστικά των αυτοκινήτων;

Εσύ έχεις παρατηρήσει αυτά εξογκώματα αερισμού που μοιάζουν σαν τρίχες από καουτσούκ στα ελαστικά του αυτοκινήτου σου ; Αν ναι, έχεις αναρωτηθεί πότε για το ρόλο τους;

Αν έχεις παρατηρήσει μικρά, λεπτά καουτσούκ που μοιάζουν με προεξοχές στις άκρες των νέων ελαστικών του αυτοκινήτου σου, ίσως αναρωτιέσαι ποια είναι η χρησιμότητά του, αν έχουν κάποιο πρακτικό ρόλο στο ελαστικό σου. Είναι εκεί για την πρόσφυση, βοηθούν κάπως στην κατανάλωση του καυσίμου, κάνουμε το ελαστικό να αποδίδει καλύτερα στην υδρολίσθηση ή στο φρενάρισμα;

Για να δούμε ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος αυτών των μικρών τρίχων από καουτσούκ στα ελαστικά του αυτοκινήτου σου.

Τι είναι αυτές οι μικρές «τρίχες» από καουτσούκ στα ελαστικά των αυτοκινήτων;

Η αλήθεια είναι απλή και κατά κύριο λόγο τεχνική. Αυτές οι «τρίχες» ή «εξογκώματα αερισμού» δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη χρησιμότητα στην οδήγηση, αλλά είναι ένα απομεινάρι από τη διαδικασία κατασκευής του ελαστικού. Κατά την παραγωγή των ελαστικών, το καουτσούκ εισάγεται σε καλούπια, και τα μικρά αεραγωγάκια που υπάρχουν στο καλούπι επιτρέπουν στον αέρα να βγαίνει καθώς το καουτσούκ γεμίζει το καλούπι.

Η υπερβολική ποσότητα καουτσούκ που περνάει από αυτά τα αεραγωγάκια δημιουργεί τις μικρές προεξοχές που μοιάζουν με τρίχες. Η παρουσία τους διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρχουν αέρας ή φυσαλίδες στο τελικό προϊόν, κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει αδυναμίες στο ελαστικό.

Είναι αναγκαίο να τις αφαιρέσεις;

Αν σε ενοχλεί η εμφάνισή τους, μπορείς να τις αφαιρέσεις, καθώς αυτό δεν θα επηρεάσει την απόδοση των ελαστικών ή του αυτοκινήτου σου. Είναι καθαρά θέμα αισθητικής, και με τον καιρό οι περισσότερες από αυτές θα φθαρούν, έτσι και αλλιώς, από μόνες τους από την επαφή με το οδόστρωμα.

Δείτε επίσης

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Φρένα: Πώς να καθαρίσεις μόνος σου τους δίσκους των φρένων

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Ηλεκτρικό Dacia Duster: Έρχεται στο άμεσο μέλλον

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Υβριδικά: Πως ακριβώς λειτουργεί το κιβώτιο e-CVT της Toyota;

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ

Τι θα γίνει αν βάλω 100άρα βενζίνη ενώ έχω 95άρα στο ρεζερβουάρ(ή το αντίστροφο);

Τι θα γίνει αν βάλω 100άρα βενζίνη ενώ έχω 95άρα στο ρεζερβουάρ(ή το αντίστροφο);

Φίλτρο λαδιού: Μπορεί το λάθος φίλτρο να «ρίξει» την πίεση του λαδιού – Ποιες οι επιπτώσεις στον κινητήρα

Φίλτρο λαδιού: Μπορεί το λάθος φίλτρο να «ρίξει» την πίεση του λαδιού – Ποιες οι επιπτώσεις στον κινητήρα