Ηνωμένο Βασίλειο: οι αρνητικές επιπτώσεις της αναβολής

Ηνωμένο Βασίλειο: οι αρνητικές επιπτώσεις της αναβολής

Επιστολή μιας ομάδας περιβαλλοντικών ΜΚΟ, μεταξύ των οποίων οι Transport & Environment, Campaign for Better Transport και Greenpeace UK, καταδίκασε τα σχέδια της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου να μεταθέσει την απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων για μετά το 2030.

Μία τέτοια αναβολή θα αποδιοργάνωνε τις βιομηχανίες που έχουν ήδη προβεί σε κρίσιμες επενδύσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα πρώτες ύλες και αναπτύσσοντας υποδομές με στόχο την ευρύτερη διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Εδώ και χρόνια οι βιομηχανίες αυτοκινήτων, μπαταριών και υποδομών φόρτισης πραγματοποιούν στρατηγικές επενδύσεις και εφαρμόζουν σχέδια για την ομαλή μετάβαση του στόλου οχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου σε ένα ηλεκτρικό μέλλον. Αλλαγές της τελευταίας στιγμής καταστρέφουν τα εν λόγω σχέδια, εκθέτοντας βασικές επενδυτικές αποφάσεις σε άνευ λόγου χάος και αβεβαιότητα.

Η απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2030 σε συνδυασμό με την υποχρεωτική κυκλοφορία οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων είναι το μεγαλύτερο μέτρο μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη στρατηγική Net Zero της κυβέρνησης.

Η μετάθεση για το 2035 ανοίγει μια τεράστια τρύπα σε κάθε σοβαρή προσπάθεια επίτευξης καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2050 και λόγω του νομικά δεσμευτικού χαρακτήρα του στόχου, η εξοικονόμηση εκπομπών θα πρέπει να αναζητηθεί αλλού.

Οι ισχυρισμοί ότι η κυβέρνηση είχε την πρόθεση να μην «χρεοκοπήσει τον βρετανικό λαό» για χάρη του Net Zero αναλύθηκαν επίσης εξονυχιστικά στην επιστολή. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο οικονομικά στη χρήση τους από τα οχήματα βενζίνης και diesel, το αρχικό κόστος αναμένεται να μειωθεί σημαντικά τα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια, συν το γεγονός ότι οι περισσότεροι προμηθεύονται τα οχήματά τους από την αγορά των μεταχειρισμένων. Ως εκ τούτου το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού δεν θα επηρεαζόταν άμεσα από την απαγόρευση του 2030.

Οι ομάδες ολοκληρώνουν την επιστολή κάνοντας έκκληση προς την κυβέρνηση να αποφύγει ένα ιστορικό και μνημειώδες λάθος με την μετάθεση της σχετικής ημερομηνίας για μετά το 2030, ζητώντας παράλληλα τη δέσμευσή της προκειμένου να βοηθήσει τις βιομηχανίες να υλοποιήσουν στο ακέραιο τα σχέδιά και να παραμείνει το Ηνωμένο Βασίλειο ηγέτης στον τομέα της προστασίας του κλίματος.


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA