Η νέα Bugatti Tourbillon είναι τόσο γρήγορη που θα μπορούσε να κάνει τον γύρο του κόσμου σε λιγότερο από τέσσερις ημέρες.
Αυτή η αδύνατη (αλλά συναρπαστική) προσομοίωση σας δίνει μια ιδέα για το πόσο γρήγορο είναι στην πραγματικότητα το αυτοκίνητο.
Αν μπορούσατε να το οδηγήσετε με πλήρη ταχύτητα σε όλη την υδρόγειο γύρω από τον ισημερινό, θα χρειαζόταν μόνο περίπου 90 ώρες για να επιστρέψετε στο σημείο εκκίνησης.
Ομολογουμένως, αυτό είναι απλώς μια μικρή λεπτομέρεια.
Αλλά είναι αρκετά ενδιαφέρον και διασκεδαστικό.
Και αποδεικνύει, για άλλη μια φορά, ότι η Bugatti ξέρει πώς να κατασκευάζει γρήγορα αυτοκίνητα.
Με το νέο Tourbillon, που παρουσιάστηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες, η αυτοκινητοβιομηχανία ακολούθησε το παλιό ρητό: «αν δεν έχει χαλάσει, μην το φτιάχνεις.»
Το Tourbillon είναι εδώ για να βοηθήσει τη μάρκα να περάσει σε μια νέα εποχή, αφού είναι υβριδικό, αλλά ταυτόχρονα, συνεχίζει ακριβώς από εκεί που σταμάτησε ο προκάτοχός του, η Chiron.
Έχει τις ίδιες αναλογίες και το ίδιο στυλ, την ίδια γραμμή C και το ίδιο ταμπλό και την ίδια (εμβληματική) μάσκα πετάλου.
Έχει επίσης τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων, αλλά, σε αυτή την περίπτωση, εκεί τελειώνουν οι ομοιότητες.
Ο νέος V16 είναι μεγαλύτερος από τον W16, τόσο από άποψη κυβισμού, 8,3 λίτρων, όσο και από άποψη μεγέθους, διότι έχει μήκος σχεδόν ένα μέτρο.
Και όμως, είναι στην πραγματικότητα ελαφρύτερη από πριν, και φυσικά πιο ισχυρή.
Αποδίδει 1.775 ίππους και το αυτοκίνητο έχει τελική ταχύτητα 444 km/h (276 mph).
Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η Mate Rimac πιστεύει ότι οι μεταγενέστερες εκδόσεις θα μπορούν να πηγαίνουν ταχύτερα από 490 km/h (300 mph).
Η Γη έχει διάμετρο περίπου 12.700 χιλιόμετρα και με 444 χλμ/ώρα, δεν θα χρειαζόταν πολύ για να κάνει τον γύρο της.
Κρίμα που δεν είναι εφικτό.
Δείτε επίσης

Αυτό είναι το βαθύτερο υποθαλάσσιο τούνελ στον κόσμο – Που βρίσκεται, πόσα χλμ. είναι και πόσο κοστίζει συνολικά το έργο;

Ελαστικά: Είναι όλες οι τάπες των βαλβίδων ίδιες— και πόσο σημαντικές είναι τελικά;
Lewis Hamilton: «Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να σας αγνοώ» – Αιχμές για τη στρατηγική της Ferrari στην F1

Αξίζει να αγοράσεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά χιλιόμετρα; Τι πρέπει πάντα να προσέχω

Audi: «Ο κόσμος δεν θα αφήσει τους πολιτικούς να του επιβάλλουν τι αυτοκίνητα να οδηγεί»
