F1: Τα συμπεράσματα από όσα είδαμε το βράδυ της Κυριακής.
Ο Oscar Piastri συνέχισε την κυριαρχική του πορεία στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, επικρατώντας με εντυπωσιακό τρόπο και στο Grand Prix του Μαϊάμι και διευρύνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία. Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη για τον Αυστραλό οδηγό της McLaren, σε μία επίδοση που τελευταία φορά είχε πετύχει ο Mika Hakkinen το 1998 με τα πορτοκαλί μονοθέσια του Woking. Η ομάδα του Zak Brown δείχνει να βρίσκεται σε φάση απόλυτης κυριαρχίας, με ένα μονοθέσιο-«πύραυλο» που καταπίνει τους αντιπάλους και έναν οδηγό που δύσκολα μπορεί πλέον να αμφισβητηθεί.
F1:Η McLaren δεν μπορεί να συνεχίσει το «humble gimmick» για πολύ ακόμα
Όσο κι αν προσπαθεί η McLaren να κρατήσει χαμηλούς τους τόνους, η πραγματικότητα στον αγωνιστικό χώρο δεν της το επιτρέπει. Η διαφορά των 40 δευτερολέπτων του Piastri από τους υπόλοιπους, αλλά και η ευκολία με την οποία προσπέρασε τόσο τον Kimi Antonelli όσο και τον Max Verstappen, δείχνουν ότι το μονοθέσιο της είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο στο grid. Ακόμη κι ο Lando Norris, μετά από μια δύσκολη πρώτη στροφή, κατάφερε να ανακάμψει με άνεση, αποδεικνύοντας ότι το πακέτο της McLaren λειτουργεί εξαιρετικά. Η ομάδα πλέον οφείλει να παραδεχτεί την υπεροχή της και να σταματήσει τις τακτικές συγκράτησης .Το πρωτάθλημα δείχνει να τους ανήκει, τουλάχιστον από όσα έχουμε δει ως σήμερα.
Ο μόνος που μπορεί να νικήσει τον Piastri είναι… ο ίδιος του ο εαυτός
Η φετινή σεζόν δείχνει να εξελίσσεται σε one-man show, με τον Piastri να έχει εξελιχθεί σε έναν οδηγό με πλήρη έλεγχο. Σε κάθε αγώνα γίνεται όλο και πιο ώριμος, πιο σταθερός και πιο αποφασιστικός. Αν και δεν είναι πάντα ο πιο γρήγορος στις κατατακτήριες, καλύπτει τη διαφορά με επιβλητικές εμφανίσεις την Κυριακή. Η μάχη του με τον Verstappen στο Μαϊάμι ήταν υψηλότατου επιπέδου, και η προσπέρασή του (που θα μπορούσε να ανήκει στον ίδιο τον Ολλανδό) δείχνει ότι πλέον βρίσκεται στο επίπεδο των «μεγάλων» του grid. Η διαφορά των 16 βαθμών στην κορυφή της βαθμολογίας ενδέχεται να μεγαλώσει σύντομα αν δεν εμφανιστεί κάποιος ικανός να τον φρενάρει και προς το παρόν, αυτός ο κάποιος φαίνεται να είναι μόνο ο… εαυτός του.
Η Ferrari σε γνωστά μονοπάτια… απογοήτευσης
Εκεί που κάποτε υπήρχε η ελπίδα, η Ferrari φροντίζει ξανά να την εξαφανίσει. Η εικόνα της Scuderia στο Μαϊάμι ήταν άλλη μια αφορμή για γκρίνια και εσωστρέφεια. Ο Lewis Hamilton, με εμφανή αγανάκτηση, ειρωνεύτηκε τις στρατηγικές αποφάσεις της ομάδας του στο team radio, ενώ ο Charles Leclerc είχε και πάλι την έκφραση της απογοήτευσης στο πρόσωπό του. Πέρα από τις λανθασμένες τακτικές που τους εμπόδισαν να επιτεθούν με αξιώσεις στον Antonelli, αυτό που πρέπει να ανησυχεί περισσότερο τη Ferrari είναι η καθαρή έλλειψη ρυθμού. Ακόμη και αν ο Leclerc θεωρεί πως έκανε εξαιρετικό γύρο στις κατατακτήριες, η 8η θέση δεν λέει ψέματα. Η Williams βρέθηκε μπροστά τους τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, και χωρίς μεγάλες αναβαθμίσεις, η τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μοιάζει με το ταβάνι της για το 2025.
Η F1 χρειάζεται περισσότερη ένταση στις πίσω θέσεις
Καθώς το πρωτάθλημα αρχίζει να θυμίζει… περίπατο για τη McLaren, ταυτόχρονα γίνεται όλο και πιο αδιάφορο για τις ομάδες του κάτω μισού της βαθμολογίας. Aston Martin, Sauber και Haas μοιάζουν με ομάδες-φαντάσματα, χωρίς προβολή, χωρίς μάχες, χωρίς ενδιαφέρον. Το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει κίνητρο για αυτές τις ομάδες να παλέψουν, αφού δεν υπάρχει κίνδυνος αποκλεισμού, υποβιβασμού ή πραγματικής απώλειας. Το μόνο που μετρά είναι η θέση στην κατάταξη για τα οικονομικά bonus, αλλά ακόμη κι εκεί, η λογική πολλών είναι να… τερματίσουν τελευταίοι για να έχουν περισσότερα περιθώρια ανάπτυξης την επόμενη χρονιά. Όταν η F1 διαφημίζεται ως το πιο γρήγορο και εντυπωσιακό σπορ στον κόσμο, είναι προβληματικό να υπάρχουν μονοθέσια που λειτουργούν σαν κινητές διαφημιστικές πινακίδες και τίποτα παραπάνω. Χρειάζονται δομικές αλλαγές για να διασφαλιστεί ότι κάθε ομάδα θα συνεχίσει να έχει λόγο να παλέψει μέχρι και τον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα.
Δείτε επίσης

Μπορεί να σβήσει από μόνο του το «Check Engine» στο ταμπλό;

F1 – Red Bull : «Αποκαρδιωτικό» το χάσμα από τη McLaren

F1: Τι είπε ο Charles Leclerc για το ξέσπασμα του Hamilton στο team radio της Ferrari

Μπορείς να βάλεις LED σε φανάρια αλογόνου; Αν ναι, πώς και κατά πόσο είναι νόμιμο;

Αυτοί οι απλοί έλεγχοι θα διατηρήσουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου σου σε άριστη κατάσταση
