Formula1 - Grand Prix Λας Βέγκας: διακοπή για λόγους ασφαλείας

Formula1 - Grand Prix Λας Βέγκας: διακοπή για λόγους ασφαλείας

Μόλις 8 λεπτά δράσης πρόλαβαν να χαρούν οι φίλοι του μηχανοκίνητου σπορ, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του πολυσυζητημένου αγώνα στο Λας Βέγκας. Αιτία, ο συνήθης ύποπτος στα σιρκουί πόλης: ένα καπάκι από υπόνομο έκανε τη ζημιά.

Πρώτος ο Λεκλέρ!

Για την ιστορία, ταχύτερος όλων ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με τους οδηγούς της Haas, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Κέβιν Μάγκνουσεν να είναι στη θέση δύο και τρία αντίστοιχα.

Δυστυχώς, για τους φίλους της Formula 1, που ξύπνησαν από τα χαράματα για να απολαύσουν τους πρώτους γύρους των μονοθεσίων στη νέα για όλους πίστα του Grand Prix στο Λας Βέγκας, η ημέρα δεν ξεκίνησε καλά. Είχαμε μόλις 8 λεπτά δράσης. Αιτία ήταν ένα καπάκι υπονόμου, που αποκολλήθηκε και προκάλεσε ζημιές σε μονοθέσια.

Οι χρόνοι δεν αντιπροσωπεύουν τη δυναμική των μονοθεσίων για τους 15 οδηγούς, που πρόλαβαν να κάνουν χρονομετρημένη προσπάθεια στο FP1. Ταχύτερος όλων ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ, που βγήκε αλώβητος, αντίθετα με τον team mate του στη Scuderia Ferrari.

Ζημιά ο Σάινθ!

Ο Ισπανός, ενώ περνούσε από την ευθεία του «Las Vegas Strip» με τη Ferrari του, ξαφνικά έσβησε ο κινητήρας του. Φίδια έζωσαν τους τιφόζι, όμως δεν ήταν σφάλμα μηχανικό. Ο κινητήρας της SF-23 έσβησε, γιατί κάτι είχε χτυπήσει τη Ferrari. Στον έλεγχο, που έκαναν άμεσα οι άνθρωποι της FIA, διαπιστώθηκε, πως δεν μπορούσε να βρεθεί άμεσα ασφαλής λύση. Η Διεύθυνση Αγώνα ανακοίνωσε, πως η διαδικασία θα πρέπει να διακοπεί, μέχρι το FP2. Μάλιστα θα γίνει προσεκτικός έλεγχος σε όλα τα φρεάτια για να διασφαλιστεί, πως δεν θα έχουμε παρόμοιο περιστατικό κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.


About the author


Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα