Η Renault θα αποκαλύψει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Scenic E–Tech στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου στις 4 Σεπτεμβρίου.
Ο κατασκευαστής έδωσε στη δημοσιότητα καμουφλαρισμένες φωτογραφίες του Scenic, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό συμπαγές SUV της μάρκας και αδελφό μοντέλο του Megane E–Tech που λανσαρίστηκε πέρυσι. Η Renault δήλωσε ότι τα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα δοκιμαστούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους φέτος το καλοκαίρι.
Το μοντέλο που θα λανσαριστεί το 2024 και θα κατασκευάζεται στο Douai, στη Β. Γαλλία, υποδηλώνει τη συνέχιση της προσπάθειας του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου Renault, Luca de Meo, για περαιτέρω ώθηση στη συμπαγή και μεσαία κατηγορία με στόχο την πώληση περισσοτέρων αυτοκινήτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους.
Πέρυσι, η Renault παρουσίασε το Austral – διαθέσιμο με πλήρως υβριδικά και βενζινοκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης – ενώ θα ακολουθήσουν δύο συμπληρωματικά μοντέλα, το μεσαίο SUV Espace και το μεσαίο κουπέ SUV Rafale, που θα αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας.
Το Scenic E–Tech θα είναι το αδελφό μοντέλο του Nissan Ariya, το οποίο λανσαρίστηκε πέρυσι.
Μία πρώτη γεύση από τη σχεδίαση του Scenic δόθηκε πέρυσι με το πρωτότυπο Scenic Vision. Το πρωτότυπο μοντέλο χρησιμοποιούσε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με μπαταρία και κυψέλη καυσίμου υδρογόνου.
Το πρωτότυπο Scenic Vision έχει μήκος 4.490 mm και μεταξόνιο 2.835 mm και πατάει σε τροχούς 21 ιντσών. Συγκριτικά, το Austral έχει μήκος 4.510 mm.
Χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα της Renault με ισχύ 160 kW, ο οποίος κινεί τους πίσω τροχούς – η ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία 40 kWh και μια συστοιχία κυψελών καυσίμου 16 kW. Ένα μικρό ρεζερβουάρ υδρογόνου βρίσκεται στο εμπρός τμήμα.
Τα σημερινά Scenic και Grand Scenic κατατάσσονται ως minivan, μια κατηγορία που έχει σχεδόν εξαφανιστεί στην Ευρώπη, καθώς οι αγοραστές προτιμούν όλο και περισσότερο τα SUV.
Δείτε επίσης
Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ
Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ
Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar
Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου
Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;