Toyota: Το μυστικό πίσω από το λογότυπο

Toyota: Το μυστικό πίσω από το λογότυπο

Οι οδηγοί εξεπλάγησαν όταν ανακάλυψαν τους συμβολισμούς που κρύβει.  Πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό ‘Τ’.

Οι πιο οξυδερκείς θα μπορούσαν να πουν ότι ο βαθύτερος συμβολισμός του λογοτύπου της Toyota μοιάζει με ένα «Τ» παγιδευμένο μέσα σε ένα οβάλ.

Το σημερινό λογότυπο έκανε το ντεμπούτο του το 1989, με την ευκαιρία του εορτασμού της 50χρονης επετείου της εταιρείας, και χρειάστηκαν πέντε χρόνια εξέλιξης μέχρις ότου οι ιθύνοντες επιλέξουν το κατάλληλο.

Στη δεκαετία του 1980, η φήμη της Toyota ταξίδεψε εκτός Ιαπωνίας και στόχος ήταν η δημιουργία ενός λογοτύπου που θα την καθιστούσε εύκολα αναγνωρίσιμη.

Τί συμβολίζει τελικά το λογότυπο της Toyota

Ο παγκόσμιος εταιρικός ιστότοπος της Toyota το περιέγραψε καλύτερα, αναφέροντας ότι το λογότυπο αντιπροσωπεύει τη σχέση μεταξύ της μάρκας και των πελατών, τους μελλοντικούς στόχους και τη σύνδεση με την παραδοσιακή ιαπωνική κουλτούρα:

«Τα δύο κάθετα οβάλ μέσα στο μεγαλύτερο οβάλ αντιπροσωπεύουν την καρδιά του πελάτη και την καρδιά της εταιρείας. Η αλληλοεπικάλυψη τους εκφράζει μία αμοιβαία επωφελή σχέση και εμπιστοσύνη μεταξύ τους».

Η Toyota εξήγησε στη συνέχεια ότι το εξωτερικό οβάλ αντιπροσωπεύει ένα από τα πιο σημαντικά μέρη ενός οχήματος.

«Η επικάλυψη των δύο κάθετων οβάλ μέσα στο εξωτερικό οβάλ συμβολίζει το ‘Τ’ για την Toyota, καθώς και ένα τιμόνι που αντιπροσωπεύει το ίδιο το όχημα. Το εξωτερικό οβάλ συμβολίζει τον κόσμο που αγκαλιάζει την Toyota. Κάθε οβάλ έχει περίγραμμα διαφορετικού πάχους, παραπέμποντας στα πινέλα της ιαπωνικής καλλιγραφίας».

«Ο χώρος στο φόντο του λογοτύπου παρουσιάζει τις άπειρες αξίες που η Toyota επιθυμεί να μεταφέρει στους πελάτες της: άριστη ποιότητα, αξία που υπερβαίνει τις προσδοκίες, χαρά της οδήγησης, καινοτομία και ακεραιότητα στην ασφάλεια, το περιβάλλον και την κοινωνική ευθύνη.»

Το λογότυπο φαίνεται να εκπλήρωσε τον σκοπό του, καθώς έρευνα της J.D. Power κατέταξε την Toyota  στην τρίτη θέση όσον αφορά την πιστότητα των πελατών μετά την Porsche και την BMW.

Καθώς οι δύο προαναφερθείσες εταιρείες να ανήκουν στις premium μάρκες, η Toyota συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό πιστότητας πελατών (62,2%) μεταξύ των μαρκών αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.

Το 2023 ήταν η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η Toyota κατέλαβε την υψηλότερη θέση στην πιο πρόσφατη έρευνα της J.D. Powers.

Δείτε επίσης

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;

F1 – Τελευταία νέα: Ο Steiner απαντά στον Hamilton, νέο υλικό για Verstappen, «μπελάδες» για τη Red Bull

F1 – Τελευταία νέα: Ο Steiner απαντά στον Hamilton, νέο υλικό για Verstappen, «μπελάδες» για τη Red Bull

10 μύθοι για τα φρένα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

10 μύθοι για τα φρένα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Τι σημαίνει αν τα καλώδια εκκίνησης του αυτοκινήτου αρχίσουν να καπνίζουν και να ζεσταίνονται

Τι σημαίνει αν τα καλώδια εκκίνησης του αυτοκινήτου αρχίσουν να καπνίζουν και να ζεσταίνονται