Volkswagen: «Δεν θα φτιάξουμε πότε ένα Scirocco SUV»

Volkswagen: «Δεν θα φτιάξουμε πότε ένα Scirocco SUV»

Volkswagen: Κατηγορηματική η γερμανική μάρκα για τα σενάρια επιστροφής του Sciroco με SUV αμάξωμα. Ο CEO της VW, Thomas Schäfer, ξεκαθαρίζει ότι η εταιρεία δεν θα αναστήσει θρυλικά μοντέλα, αν δεν μπορούν να τιμήσουν την ιστορία τους.

Όλοι θυμόμαστε όταν η Mitsubishi επανάφερε το εμβληματικό όνομα του Eclipse, αλλά αντί για σπορ κουπέ που είχαμε συνηθίσει και περιμέναμε, αποφάσισε να ακολουθήσει την τάση των αγορών και να το κάνει SUV.  

Πολλοί ήταν αυτοί που εξέφρασαν άμεσα την δυσαρέσκεια και απογοήτευση τους με την μάρκα.

Όπως όλα δείχνουν, η  Volkswagen δεν θέλει να κάνει το ίδιο λάθος. Σύμφωνα με τον Thomas Schäfer, η εταιρεία δεν θα χρησιμοποιήσει το όνομα Scirocco για να βαφτίσει ένα νέο SUV που θα βγάλει, επειδή κάτι τέτοιο θα αλλοίωνε τη «ψυχή» του ορίτζιναλ μοντέλου:

«Το Scirocco είναι ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο. Αν ένα νέο αυτοκίνητο δεν αντανακλά το DNA του αυθεντικού, τότε καλύτερα να του δώσουμε ένα νέο όνομα.»

Volkswagen: Σεβασμός στην ιστορία των μοντέλων

Οι δηλώσεις αυτές έρχονται σε μια εποχή που πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν ονόματα ιστορικών μοντέλων σε SUV και crossovers, προκαλώντας αντιδράσεις από τους λάτρεις των αυθεντικών εκδόσεων των μοντέλων.

Παραδείγματα:

  •  Mitsubishi Eclipse Cross: Από σπορ κουπέ, έγινε SUV
  •  Ford Capri: Από κομψό fastback coupe, έγινε crossover

Η VW θέλει να αποφύγει τέτοιες κινήσεις και να διατηρήσει την αυθεντικότητα των μοντέλων της, και την ταυτότητα που αυτά έχουν στο κοινό της μάρκας:

«Αν λες ότι κάτι είναι GTI, τότε πρέπει να είναι πραγματικά GTI. Είναι το δικό μας μοντέλο. Πρέπει να είναι πιστό στο DNA του.»

Θα επιστρέψει πότε το Scirocco;

Το τελευταίο Scirocco κυκλοφόρησε το 2017 ως τρίθυρο hot hatch και μετά αποσύρθηκε.

Ιστορία Scirocco:

Πρώτη γενιά: 1974
Δεύτερη γενιά: 1981
Αναβίωση: 2008
Τέλος παραγωγής: 2017

Τα τελευταία χρόνια, υπήρχαν φήμες για επιστροφή του Scirocco ως ηλεκτρικό, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι από επίσημα χείλη.

 

 

Δείτε επίσης

Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ

Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ

Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ

Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ

Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar

Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar

Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου

Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου

Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;

Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;

Ηρθε στην Ελλάδα η Nio

Ηρθε στην Ελλάδα η Nio