Η Volkswagen αποκαλύπτει το νέο ID.Every1 concept, που προαναγγέλλει το μικρό και προσιτό ηλεκτρικό ID.1, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2027.
Προσιτή ηλεκτροκίνηση είναι το μήνυμα της Volkswagen.
H γερμανική μάρκα θέλει να εκδημοκρατίσει τα ηλεκτρικά, ξεκινώντας με το mini ηλεκτρικό πόλης ID.1. Το πρωτότυπο ID.Every1 της VW μας δίνει μια πρώτη γεύση από το πώς θα μοιάζει το τελικό μοντέλο, ωστόσο αναμένονται μικρές αλλαγές σε διαφορά σημεία όπως στους τροχούς, τα φώτα και τις λαβές των θυρών.
Το αυτοκίνητο αυτό εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο της VW για την κυκλοφορία εννέα νέων ηλεκτρικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των ID.2All, ID.3, ID.4, ID.5, καθώς και ενός SUV και μιας έκδοσης GTI του ID.2All.
Αυτονομία στα 250 χλμ. για το Volkswagen ID.Every1

Το ID.Every1 έχει μήκος 3.880 mm, δηλαδή 280 mm περισσότερο από το έτερο μικρό της VW, το up!, καθώς πρέπει να φιλοξενήσει την μπαταρία του ανάμεσα στους άξονες. Ο βασικός του ανταγωνιστής θα είναι το ανανεωμένο Renault Twingo, το οποίο είναι μικρότερο κατά 180 mm.
Η VW υπόσχεται πολύ καλή ευρυχωρία για τέσσερις επιβάτες και χώρο αποσκευών 305 λίτρων, 50 λίτρα μεγαλύτερο από το up!.
Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων, που του επιτρέπει να φτάσει τελική ταχύτητα στα περίπου 129 χλμ./ώρα. Η αυτονομία που δίνει η VW είναι τα 250 χλμ,, λίγο μικρότερη, δηλαδή, από τα 273 χλμ. που αναμένεται να προσφέρει το νέο Renault Twingo.

Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες πληροφορίες για τη μπαταρία, υπολογίζεται ότι θα είναι χωρητικότητας 35-40 kWh.
Σχεδίαση και εσωτερικό

Το ID.Every1 ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του ID.2All, αντλώντας έμπνευση από μοντέλα όπως το up!. Διατηρεί ένα διαχρονικό, αλλά μοντέρνο look, με απλές γραμμές και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό, η Volkswagen διατηρεί το αίσθημα απλότητας και πρακτικότητας, χρησιμοποιώντας έξυπνα υλικά και εργονομικό σχεδιασμό. Το ταμπλό περιλαμβάνει μια μικρή ψηφιακή οθόνη για τον οδηγό και μια κύρια οθόνη αφής. Υπάρχουν φυσικά κουμπιά για τον έλεγχο του κλιματισμού, της έντασης του ήχου και των θερμαινόμενων καθισμάτων.

Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι η κεντρική θήκη στο ταμπλό που λειτουργεί ως ντουλαπάκι, ενώ υπάρχει και ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος με ιμάντες για μεγαλύτερα αντικείμενα.
Δείτε επίσης

Με αυτή τη μεθόδο θα κρατήσεις ποντίκια και έντομα μακριά από το αυτοκίνητο σου

F1:Η Red Bull αντικαθιστά τον Liam Lawson με τον Yuki Tsunoda για το GP Ιαπωνίας

F1: Η Ferrari κινδύνευει να χάσει την εμπιστοσύνη του Lewis Hamilton

Tesla: Συνεχίζουν οι πτώσεις των πωλήσεων και τον Φεβρουάριο

Λάδι κινητήρα 0W-8: Γιατί είναι πιο ακριβό και ποια αυτοκίνητα το χρησιμοποιούν;
