Αυτό είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για τα παιδία σύμφωνα με τις έρευνες

Αυτό είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για τα παιδία σύμφωνα με τις έρευνες

Αυτοκίνητο και ασφάλεια: Αυτό είναι το SUV που απέσπασε τη μεγαλύτερη βαθμολογία παιδικής ασφάλειας των τελευταίων 9 ετών, ξεπερνώντας ακόμα και το Tesla Model Y.

Η Polestar κάνει θραύση στον τομέα της ασφάλειας με το ολοκαίνουργιο Polestar 3, που ανακηρύχθηκε το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για παιδιά σύμφωνα με τις τελευταίες δοκιμές του Euro NCAP.

Το ηλεκτρικό SUV της σουηδικής εταιρείας απέσπασε βαθμολογία 93% στην ασφάλεια παιδιών, την υψηλότερη που έχει καταγραφεί την τελευταία εννιαετία. Μάλιστα, ξεπέρασε το Tesla Model Y, που είχε πετύχει 87%, καθιστώντας το Polestar 3 σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Τι κάνει το Polestar 3 το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για παιδιά;

Σύμφωνα με την Euro NCAP, το μοντέλο προσφέρει πολύ καλή πλευρική και οπίσθια προστασία, ενώ ενσωματώνει μια λειτουργία που δείχνει ξεκάθαρα αν ο αερόσακος του συνοδηγού είναι ενεργός όταν εντοπίζεται παιδικό κάθισμα. Επιπλέον, διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα που αποτρέπει το κλείδωμα του οχήματος εάν παραμείνει παιδί μέσα στο αυτοκίνητο.

Ο Dr. Aled Williams, διευθυντής προγράμματος της Euro NCAP, δήλωσε:

«Η απόδοση του Polestar ήταν εντυπωσιακά κοντά στο τέλειο και αποδεικνύει πως η δέσμευση για την ασφάλεια όλων των επιβατών ανταμείβεται με εξαιρετική προστασία σε περίπτωση ατυχήματος.«

Ανταγωνισμός και… αστοχίες

Το Polestar 3 δεν ήταν το μόνο μοντέλο που βαθμολογήθηκε. Πέντε αστέρια απέσπασαν επίσης τα Cupra Terramar, BYD Sealion 7, Jaecoo 7, Geely EX5 και το νέο Audi A6. Ωστόσο, όχι όλα ήταν τέλεια: το EX5 απέτυχε στα τεστ ανίχνευσης παιδιών μέσα στο όχημα, ενώ ένα πλευρικό αερόστατο του Jaecoo απέτυχε να ενεργοποιηθεί σωστά στις δοκιμές.

Ο Dr. Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας της Euro NCAP, προειδοποίησε:

«Οι κινεζικές εταιρείες αναπτύσσουν μοντέλα με ιλιγγιώδη ρυθμό, αλλά τα τεστ δείχνουν ότι υπάρχουν ζητήματα παραγωγής που δεν πρέπει να αγνοηθούν αν θέλουν να ανταποκριθούν στα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφάλειας.»

Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari