Audi: Τα νέα ηλεκτρικά Q6 e-tron και SQ6 e-tron με 510 ίππους!

Audi: Τα νέα ηλεκτρικά Q6 e-tron και SQ6 e-tron με 510 ίππους!

Βασισμένο στην ίδια αρχιτεκτονική με το νέο Porsche Macan EV, ο πιο φρέσκος υποψήφιος του Ingolstadt, υπόσχεται γρήγορες ταχύτητες φόρτισης, εντυπωσιακή αυτονομία και ισχύ και επιδόσεις, που ανταγωνίζονται σπορ αυτοκίνητα.

Περιγραφόμενο ως το «επόμενο τεχνολογικό άλμα στην premium ηλεκτρική κινητικότητα», το Q6 e-tron έχει πολλά να προσφέρει.

Ισχυρές επιδόσεις και από τις δύο εκδόσεις

Θα προσφέρονται δύο μοντέλα: το Q6 e-tron quattro και το πιο δυναμικό SQ6 e-tron. Το τελευταίο παράγει ισχύ 422 ίππων, ενισχυμένη στους 456 ίππους με το launch control. Με αυτή την ενεργοποίηση, ο χρόνος 0-100 χλμ/ώρα, καταγράφεται σε πέντε δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 210 χλ/ώρα.

Audi Q6 e-tron

Το SQ6 μπαίνει στη μάχη με 483 ίππους, αλλά προσφέρει έως και 510 άλογα όταν ενεργοποιείται το launch control. Ταχύτερο στα 0-100 χλμ/ώρα κατά 0,8 δευτερόλεπτα, το SQ6 έχει ελαφρώς υψηλότερη ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Audi Q6 e-tron

Η Audi λέει ότι οι πισωκίνητες εκδόσεις και το στυλ αμαξώματος Sportback, θα παρουσιαστούν σύντομα. Θα προσφερθούν δύο μοντέλα RWD. Το ένα θα είναι μια έκδοση βασικού επιπέδου, ενώ το άλλο θα προσφέρει ανώτερη εμβέλεια και απόδοση.

Μπαταρία, Δυναμική Οδήγησης και Άνεση

Το τυπικό Q6 e-tron quattro, θα πρέπει να καλύπτει περίπου 480 χλμ μεταξύ των διαδρομών στους σταθμούς φόρτισης. Αυτό βασίζεται σε προκαταρκτικές (καθοδηγούμενες από EPA) δοκιμές του κατασκευαστή, επομένως αναμένουμε ένα ελαφρώς διαφορετικό επίσημο αποτέλεσμα στη πράξη.

Τα στοιχεία για το SQ6 e-tron, δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Όταν συνδέονται σε έναν γρήγορο φορτιστή DC, τα Q6 e-tron και SQ6 e-tron μπορούν να αναπληρώσουν τις μπαταρίες τους από 10-80% σε μόλις 21 λεπτά. Η Audi λέει ότι τα EV, μπορούν να φορτίζουν με ταχύτητες έως και 270 kW, χάρη στην προηγμένη αρχιτεκτονική των 800 βόλτ. Η έξυπνη μπαταρία 800 βόλτ, μπορεί να χωριστεί σε δύο πακέτα 400 βόλτ, που μπορούν να φορτιστούν ταυτόχρονα στα 135 kW, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική φόρτιση. Το Q6 e-tron, μπορεί να ανακτήσει ενέργεια πέδησης έως και 220 kW.

Audi Q6 e-tron

Με το Q6 e-tron, η Audi εγκαινίασε ένα νέο σύστημα ανάρτησης για τον μπροστινό άξονα, με τους βραχίονες ελέγχου να βρίσκονται πλέον μπροστά από τους βραχίονες της ανάρτησης. Αυτό έγινε για την καλύτερη τοποθέτηση της μπαταρίας. Σε άλλα σημεία, η σχάρα του τιμονιού είναι πλέον βιδωμένη σε ένα υποπλαίσιο, το οποίο βελτιώνει την απόκριση του τιμονιού.

Η Audi λέει επίσης ότι αυτό (και η νέα ρύθμιση της ανάρτησης) έχει δημιουργήσει ένα πιο ευέλικτο SUV. Παρόλο που είναι τετρακίνητο, το Q6 έχει μια διάταξη κατανομής ροπής προς τα πίσω, καθιστώντας το πιο διασκεδαστικό στον πιλότο.

Audi Q6 e-tron

Ως αποτέλεσμα, τα πίσω ελαστικά του Q6 e-tron είναι πιο φαρδιά από τα μπροστινά.

Άμεσα αναγνωρίσιμο ως SUV της Audi

Η Audi δεν έχει απομακρυνθεί πολύ από την παραδοσιακή σχεδιαστική γλώσσα της, αλλά έχει διακοσμήσει το Q6 e-tron με μοναδικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Η μπροστινή μάσκα διατηρεί τη γνωστή μάσκα Singleframe. Το τρισδιάστατο κάλυμμα, μπορεί να κοπεί σε ασημί σεληνίτη ή μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα, επαναλαμβανόμενο στις πλευρικές εισαγωγές του αέρα.

Η Audi ακολούθησε την τελευταία σχεδιαστική τάση, τοποθετώντας τα φώτα ημέρας ψηλά στην πρόσοψη, με τους προβολείς να τοποθετούνται πιο κάτω. Παρά την οικογενειακή ομοιότητα, παραμένει ένα ξεχωριστό προϊόν και μπορεί να ξεχωρίσει από το μικρότερο Q4 e-tron και το μεγαλύτερο Q8 e-tron, το τελευταίο εκ των οποίων ανανεώθηκε πέρυσι.

Audi Q6 e-tron

Για πιο σπορ και πιο αεροδυναμικό σχήμα, η Audi έχει απαλύνει τις γραμμές καθώς ρέουν προς το πίσω άκρο, δημιουργώντας μια πιο επιθετική εμφάνιση και δημιουργώντας την εντύπωση μεγαλύτερης καμπίνας. Οι γνωστές κυψέλες quattro, φόρος τιμής στο αγωνιστικό Audi 90 IMSA GTO, τονίζονται από μια ισχυρή γραμμή χαρακτήρων που ρέει από το πίσω φωτιστικό σύμπλεγμα στις πίσω πόρτες.

Audi Q6 e-tron

Συνολικά, είναι ένα όμορφο SUV και πολύ πιο επιτυχημένο από το SUV Mercedes EQE και το BMW iX. Το Audi έχει μήκος 477 εκατοστά, πλάτος 199 εκατ. και ύψος 165 εκατ. Αυτό είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το τρέχον Q5, αλλά το μεταξόνιο είναι πιο γενναιόδωρο, με μέγεθος 289 εκατ. Αυτό είναι 7,9 εκατ. περισσότερο από το Q5.

Εξελιγμένο σύστημα φωτισμού

Το Q6 e-tron θα εισάγει νέα, προηγμένη τεχνολογία φωτισμού, όπως η πρώτη ενεργή ψηφιακή υπογραφή φωτός στον κόσμο. Δώδεκα διακριτά τμήματα στα μπροστινά συγκροτήματα, επιτρέπουν μοναδικά σχέδια και μοτίβα να εμφανίζονται από τους προβολείς, ενώ τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED, κάνουν ένα παρόμοιο κόλπο. Αν και όλα αυτά είναι καλά, η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την οδική ασφάλεια.

Audi Q6 e-tron

Χάρη στη λειτουργία car-to-X, το Q6 e-tron, μπορεί να προειδοποιεί τους οδηγούς που ακολουθούν για εμπόδια στο δρόμο, όπως ατύχημα ή βλάβη κάποιου οχήματος. Τα ενσωματωμένα προειδοποιητικά σύμβολα, μεταδίδουν πιθανούς κινδύνους για την ασφάλεια σε άλλους χρήστες του δρόμου, μειώνοντας την πιθανότητα σύγκρουσης.

Η Audi λέει ότι το σύστημα μπορεί ακόμη και να προειδοποιεί τους διερχόμενους ποδηλάτες ότι η πόρτα μπορεί να ανοίξει, για παράδειγμα.

Το εσωτερικό υψηλής ποιότητας είναι ένας συνδυασμός τεχνολογίας και βιωσιμότητας

Το Q6 e-tron εισάγει μια νέα τρισδιάστατη εσωτερική σχεδίαση, που σκοπίμως τοποθετεί ορισμένα πράγματα στο παρασκήνιο ή στο προσκήνιο, για να δημιουργήσει μια «χωρική αρχιτεκτονική που είναι προσαρμοσμένη στους επιβάτες όσον αφορά τη σχεδίαση και την εργονομία». Η αρχιτεκτονική PPE, δημιουργεί ένα άνετο εσωτερικό για έως και πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Audi Q6 e-tron

Το σύστημα infotainment περιλαμβάνει μια κυρτή οθόνη εικονικού πιλοτηρίου της Audi 11,9 ιντσών και μια οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών. Διατίθεται επίσης οθόνη συνοδηγού 10,9 ιντσών, η οποία επιτρέπει στον συνοδηγό να παρακολουθεί βίντεο ή να χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης.

Προαιρετικά, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μια επαυξημένη πραγματικότητα Head-Up Display, η οποία εμφανίζει βασικές πληροφορίες, όπως η ταχύτητα και τα σήματα κυκλοφορίας στο παρμπρίζ. Το σύστημα δημιουργεί την εντύπωση ότι τα πράγματα επιπλέουν στο δρόμο, αλλά η Audi ισχυρίζεται ότι δεν είναι ούτε ενοχλητικό ούτε αποσπά την προσοχή.

Διατίθεται επίσης ένα ηχοσύστημα της Bang & Olufsen 20 ηχείων και 830 watt. Η Audi έχει κάνει φιλελεύθερη χρήση βιώσιμων εξαρτημάτων, με τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται για τον κορμό, την εισαγωγή HVAC και το κάλυμμα κάτω από το παρμπρίζ να είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Ακόμη και ο χάλυβας που χρησιμοποιείται για το εξωτερικό τμήμα της οροφής, είναι κατασκευασμένος από παλιοσίδερα, μερικά από τα οποία προέρχονται από παλιά οχήματα που έχουν ανακυκλωθεί.

Audi Q6 e-tron

Επαναχρησιμοποιημένα υλικά μπορούν επίσης να βρεθούν στην καμπίνα, που συνδυάζονται όμορφα με άλλα υφάσματα και φινιρίσματα υψηλής ποιότητας. Η ταπετσαρία “Softwrap” της Audi χρησιμοποιείται για τα καθίσματα, τις κάρτες θυρών και το ταμπλό.

Υποβοήθηση οδήγησης, τιμολόγηση και διαθεσιμότητα

Το Q6 e-tron, συνοδεύεται από τις πιο πρόσφατες υποβοηθήσεις οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του νέου προσαρμοζόμενου βοηθού οδήγησης plus. Αυτό βοηθά τον οδηγό στην επιτάχυνση, τη διατήρηση της απόστασης από άλλους χρήστες του δρόμου και την καθοδήγηση στη λωρίδα, αλλά μπορεί επίσης να βελτιώσει τον χειρισμό του οχήματος, χρησιμοποιώντας δεδομένα σμήνους και χάρτη που προέρχονται από άλλα αυτοκίνητα.

Audi Q6 e-tron

Το Cruise control, η προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα, η ενεργή μπροστινή υποβοήθηση, το σύστημα προειδοποίησης υπνηλίας και η υποβοήθηση αποδοτικότητας, θα είναι στάνταρ για το Q6 e-tron.

Η Audi USA δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την τιμή και τη διαθεσιμότητα για το Q6 e-tron, αλλά αναμένουμε μια αρχική τιμή στα 55.000 ευρώ και δεν θα εκπλαγούμε αν το SQ6 e-tron διατίθεται για πάνω από 75.000 ευρώ. Η Audi θα ανακοινώσει τις επίσημες τιμές και τη διαθεσιμότητα, εντός του έτους.

Δείτε επίσης

Kia EV6 2025: Μεγαλύτερη μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία και πιο κοφτερό στιλ

Kia EV6 2025: Μεγαλύτερη μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία και πιο κοφτερό στιλ

Κουίζ: Η βενζίνη είναι στο αίμα σου; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Κουίζ: Η βενζίνη είναι στο αίμα σου; Ελάχιστοι κάνουν το 3/3

Πρόστιμο για οδηγό που διαβαίνει τη διπλή συνεχόμενη γραμμή

Πρόστιμο για οδηγό που διαβαίνει τη διπλή συνεχόμενη γραμμή

3 σημάδια που δείχνουν οτι πρέπει να αλλάξετε το φίλτρο καυσίμου diesel

3 σημάδια που δείχνουν οτι πρέπει να αλλάξετε το φίλτρο καυσίμου diesel

Θεαματικό test drive μίας μηχανής “monster” [Βίντεο]

Θεαματικό test drive μίας μηχανής “monster” [Βίντεο]

F1: Πόσα λεφτά παίρνουν οι μηχανικοί και το πλήρωμα των pit stop;

F1: Πόσα λεφτά παίρνουν οι μηχανικοί και το πλήρωμα των pit stop;