Bugatti Chiron: αυτή είναι η τελική «Standard» που θα κατασκευαστεί

Bugatti Chiron: αυτή είναι η τελική «Standard» που θα κατασκευαστεί

Η Bugatti μόλις ολοκλήρωσε την παραγωγή της τυπικής Chiron και ενώ το τελευταίο αντίτυπο δεν είναι από τα πιο «φανταχτερά» που έχουμε δει, είναι απίστευτα εκλεπτυσμένο και στις επόμενες δεκαετίες, θα μπορούσε να αποδειχθεί ένα από τα πιο πολύτιμα για την εταιρεία.

Η συγκεκριμένη Chiron, διαμορφώθηκε και προσαρμόστηκε μέσω του προγράμματος Sur Mesure για έναν πελάτη στον Καναδά. Το βασικό χρώμα είναι μια απόχρωση του μαύρου μορφοποιημένου Nocturne, που διαθέτει μια επιλογή χάλκινων τόνων. Αυτές τις χάλκινες πινελιές,  μπορούμε να τις δούμε, σε όλη την μπροστινή όψη, την υπογραφή C-line του hypercar και στο κεντρικό πτερύγιο που περνά πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα και το δάπεδο.

Επιπλέον, η Bugatti έχει εξοπλιστεί με ένα σετ μαύρων τροχών με χάλκινες πινελιές επίσης. Τα σήματα έχουν και αυτά αυτό το εντυπωσιακό χρώμα, όπως και ο κινητήρας. Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, δεν μοιράστηκε καμία εικόνα από το εσωτερικό της Chiron, αλλά από ό,τι μπορούμε να «μαντέψουμε», συνεχίζει το μαύρο και χάλκινο θέμα.

Η Bugatti, παρουσίασε την Chiron το 2016, ως τον διάδοχο της Veyron, επιβεβαιώνοντας ότι θα παράγονται μόλις 500 μονάδες. Ωστόσο, αυτή η σειρά 500 μοντέλων,  περιλαμβάνει επόμενες εκδόσεις της Chiron, συμπεριλαμβανομένων των Chiron Sport, Pur Sport και Super Sport, επομένως δεν είναι ξεκάθαρο πόσα ακριβώς αντίτυπα της «τυποποιημένης» Chiron έχουν κατασκευαστεί.

Το άγιο δισκοπότηρο του αυτοκινήτου, είναι ο υπερτροφοδοτούμενος W16 της Bugatti των 8,0 λίτρων με τα τέσσερα τούρμπο, που αποδίδει 1.479 ίππους και 160 κιλα ροπής. Δουλεύοντας παράλληλα με αυτόν τον απίστευτο κινητήρα, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, που στέλνει δύναμη και στους τέσσερις τροχούς και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να πετύχει τα 100 χλμ/ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και τα 300 χλμ/λωρα, σε 13,6 δευτερόλεπτα!


About the author


Δείτε επίσης

Audi A6 E-Tron 2025: Δοκιμάζουμε την ηλεκτρική επανάσταση με κίνηση πίσω!

Audi A6 E-Tron 2025: Δοκιμάζουμε την ηλεκτρική επανάσταση με κίνηση πίσω!

Porsche Carrera GT: Αναγεννήθηκε στα 20 της χρόνια με εμφάνιση θρύλου του Le Mans

Porsche Carrera GT: Αναγεννήθηκε στα 20 της χρόνια με εμφάνιση θρύλου του Le Mans

VW ID. Buzz: Παύση για το 2026, αλλά επιστρέφει δυναμικά το 2027

VW ID. Buzz: Παύση για το 2026, αλλά επιστρέφει δυναμικά το 2027

Οδηγούμε το Νέο Nissan Pathfinder 2026: Ανανεωμένο, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε;

Οδηγούμε το Νέο Nissan Pathfinder 2026: Ανανεωμένο, αλλά είναι αυτό που περιμέναμε;

Toyota GR Corolla: Η μεγάλη επιστροφή στα ράλι για να κατακτήσει την Αμερική το 2026

Toyota GR Corolla: Η μεγάλη επιστροφή στα ράλι για να κατακτήσει την Αμερική το 2026

Le Mans: Τέλος εποχής για τη θρυλική Γέφυρα Dunlop – Τη θέση της παίρνει η Goodyear

Le Mans: Τέλος εποχής για τη θρυλική Γέφυρα Dunlop – Τη θέση της παίρνει η Goodyear