F1:Παρά το βάθρο στη Σαουδική Αραβία, ο Charles Leclerc θεωρεί πως η απόδοση της Ferrari στις κατατακτήριες δοκιμές παραμένει ο βασικός της πονοκέφαλος για το 2025.
Ο Μονεγάσκος ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο, τερματίζοντας τρίτος πίσω από τον νικητή Oscar Piastri και τον Max Verstappen, ωστόσο ο ίδιος παραδέχεται πως η κακή θέση εκκίνησης δυσκολεύει τις Κυριακές της Scuderia.
F1 – Leclerc: «Δεν είμαστε αρκετά καλοί το Σάββατο»
Η Ferrari προχώρησε φέτος σε σημαντικές τεχνικές αλλαγές, με κύρια αλλαγή την διαφορετική σχεδίαση της ανάρτησης (από pull-rod σε push-rod) και ακόμη δεν έχει καταφέρει να αξιοποιήσει πλήρως το SF-25.
Παρά, βέβαια, το δύσκολο ξεκίνημα στην Αυστραλία και τους αποκλεισμούς στην Κίνα (λόγω τεχνικών παραβάσεων), ο Leclerc έδειξε συνέπεια στην απόδοση του, τερματίζοντας στην 4η θέση σε Ιαπωνία και Μπαχρέιν, πριν το πρώτο του podium στη Τζέντα. Ωστόσο, ο ίδιος εντοπίζει ξεκάθαρα προβλήματα:
«Είμαστε κοντά σε ρυθμό αγώνα. Ο καθαρός αέρας παίζει σημαντικό ρόλο στο ποιος θα κερδίσει, περισσότερο φέτος από άλλες χρονιές», είπε μετά τον αγώνα στη Σαουδική Αραβία.
«Όταν αυτό συμβαίνει, οι κατατακτήριες γίνονται ακόμα πιο κρίσιμες. Δυστυχώς, εδώ και δύο χρόνια, δυσκολευόμαστε το Σάββατο να τα βάλουμε όλα σε μία καθαρή προσπάθεια.»
Ο Leclerc συνέχισε εξηγώντας πως στη Σαουδική Αραβία η διαφορά στους πρώτους τρεις τομείς του γύρου ήταν περίπου τέσσερα δέκατα, ενώ στον υπόλοιπο γύρο η Ferrari ήταν εξίσου γρήγορη με τους πρωτοπόρους.
Στο μεταξύ χάνεται πολύτιμο έδαφος στο πρωτάθλημα
Μετά από πέντε αγώνες, η Ferrari βρίσκεται ήδη 110 βαθμούς πίσω από τη McLaren και 11 πίσω από τη Red Bull. Αν και η Scuderia έδειξε να υπερέχει της Mercedes στη Σαουδική Αραβία, το γεγονός ότι ο Leclerc ξεκίνησε πίσω από τον George Russell πέρα από το να δυσχεράνει την έκβαση του αγώνα, έδειξε και την ασυνέπεια της Scuderia.
«Κάνουμε κάτι λάθος, αυτό είναι σίγουρο», τόνισε.
«Δεν μπορούμε να χάσουμε πολλούς αγώνες ακόμα ψάχνοντας τι φταίει. Έχουμε ήδη 50 βαθμούς διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών και δεν θέλω να χάσω κι άλλους στους επόμενους αγώνες.»
Καλή ισορροπία στον αγώνα – πρόβλημα μόνο το Σάββατο
Ο Leclerc εξήγησε ότι η αίσθηση με την SF-25 είναι καλή και έχει τη δυνατότητα να φτάσει στα όριά της, όμως η δυναμική της σε κατατακτήριες δεν επαρκεί για μάχη στις πρώτες σειρές.
«Στον αγώνα η ισορροπία ήταν εξαιρετική και το είδαμε στον πρώτο stint σε καθαρό αέρα. Επίσης, στρατηγική και pit stops ήταν τέλεια – δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο εκεί.»
«Το πρόβλημα είναι το Σάββατο. Αν ξεκινούμε πιο μπροστά, θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες. Αλλιώς, όλα είναι τόσο κοντά στον αγώνα που δεν μπορείς να κάνεις τη διαφορά. Πρέπει να επικεντρωθούμε στις κατατακτήριες.»
Δείτε επίσης

Τι είναι η βαλβίδα τσοκ στο καρμπυρατέρ του κινητήρα σου και ποιον ρόλο παίζει

F1: Ανεπιθύμητος ο Norris στις κορυφαίες ομάδες; Η προειδοποίηση του Schumacher

F1 – Νέα αιχμή του Zak Brown της McLaren για τον Piastri προς την Alpine:«Ευχαριστούμε, Otmar»

Το κινητό σου δεν φορτίζει στο αυτοκίνητο; Δες γιατί συμβαίνει και τι μπορείς να κάνεις

8 λειτουργίες/χαρακτηριστικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα που καλό είναι να αποφύγεις
