Ferrari KC23: Ένα supercar διαφορετικό από τα άλλα [Βίντεο]

Ferrari KC23: Ένα supercar διαφορετικό από τα άλλα [Βίντεο]

Ένα από τα πιο εξεζητημένα μοντέλα στην ιστορία της αποκάλυψε η Ferrari, κλείνοντας το μάτι σε εκείνους που θα θελήσουν να προσθέσουν στο γκαράζ τους μια μοναδική -στην κυριολεξία- πρόταση από το Μαρανέλο.

Μπορεί με την πρώτη ματιά να μην θυμίζει μια… αυθεντική Ferrari, ωστόσο πέρα από κάθε αμφιβολία η εξωτική KC23 κατάγεται από το Μαρανέλο, κουβαλώντας τη σοφία των μηχανικών της θρυλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η μία και μοναδική KC23 δημιουργήθηκε ευθύς εξαρχής για τις αγωνιστικές πίστες και σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari δεν έχει τη δυνατότητα να ταξινομηθεί και να κινηθεί σε δημόσιο δρόμο.

Αν και βασίζεται πάνω στην αγωνιστικών προδιαγραφών Ferrari 488, οι εκτεταμένες αλλαγές στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος έχουν διαφοροποιήσει πλήρως την εικόνα του ιταλικού supercar.

Ferrari KC23: Ένα supercar διαφορετικό από τα άλλα [Βίντεο]

Ακόμα και η επιλογή του ασημί χρώματος για τις επιφάνειες του αμαξώματος δείχνει να έχει πραγματοποιηθεί ώστε η Ferrari KC23 να πάρει τις απαραίτητες αποστάσεις από τις υπόλοιπες προτάσεις της ιταλικής φίρμας.

H Ferrari KC23 θα «πατά» πάνω σε τροχούς 18 ιντσών τους οποίους ντύνουν σλικ ελαστικά, ωστόσο, θα προσφέρεται και ένα κιτ με ζάντες 21 ιντσών για τον μπροστινό άξονα και 22 ιντσών για τον πίσω.

Ένα ακόμα στοιχείο που έχει ενδιαφέρον είναι ότι πολλά από αεροδυναμικά στοιχεία είναι ενεργά, όχι όμως και η εντυπωσιακή σε μέγεθος σταθερή οροφή που δεσπόζει στο πίσω τμήμα του ιταλικού supercar.

Ferrari KC23: Ένα supercar διαφορετικό από τα άλλα [Βίντεο]

Όπως ήταν αναμενόμενο, το εσωτερικό του αυτοκινήτου παραπέμπει σε μια αγωνιστική πρόταση, με τα μπάκετ καθίσματα και το πλήθος των διακοπτών στην κεντρική κονσόλα και το τιμόνι να σε προϊδεάζουν για το τι πρόκειται να ακολουθήσει.

Ferrari KC23: Ένα supercar διαφορετικό από τα άλλα [Βίντεο]

Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές της KC23, η Ferrari επέλεξε να μην ρίξει άπλετο φως, αφήνοντας παρόλα αυτά να εννοηθεί ότι ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης προέρχονται από την 488 GT3 EVO.

Αυτό σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με έναν διπλά υπερτρφοδοτούμενο V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων και απόδοσης 600 ίππων, καθώς και με ένα σειριακό κιβώτιο το οποίο μεταφέρει τα 700 Nm ροπής στον πίσω άξονα.

Άγνωστο παραμένει, πάντως, αν η Ferrari KC23 θα καταλήξει σε κάποιον πελάτη ή αν θα μείνει για πάντα στις… βιτρίνες του Μαρανέλο ως ένα εξαιρετικά σπάνιο έκθεμα.


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA