H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

Ο άνθρωπος που βρίσκεται στο τιμόνι της Mercedes-Benz δεν έχασε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από την ηλεκτροκίνητη G-Class και τις εξωπραγματικές δυνατότητές της.

Μετά από σχεδόν 45 χρόνια στη γραμμή παραγωγής, η εμβληματική Mercedes-Benz G-Class ετοιμάζεται να αποκτήσει την πρώτη ηλεκτροκίνητη έκδοση στην ιστορία της.

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

Ο λόγος για την Mercedes-Benz EQG, η οποία θα περάσει στη γραμμή παραγωγής μέσα στο 2024, έχοντας μπει στο τελικό στάδιο της εξέλιξής της.

Παρά το γεγονός ότι μας χωρίζουν τουλάχιστον 6 μήνες πριν το εμπορικό λανσάρισμα της πρώτης ηλεκτροκίνητης G-Class, οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου έχουν ήδη δει το φως της δημοσιότητας.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Διευθύνοντα Συμβούλου της Mercedes-Benz να πάρει μια πρώτη γεύση από τις ικανότητες του ηλεκτροκίνητου off-roader, επανεφέροντας στο προσκήνιο της επικαιρότητας της δυνατότητές του.

O Ola Kallenius βρέθηκε στο αριστερό κάθισμα της Mercedes-Benz EQG, ξεδιπλώνοντας το ταλέντο της ηλεκτροκίνητης G-Class επί αυστριακού εδάφους.

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class
Mercedes-Benz EQG
Mercedes-Benz EQG

Η EGQ θα εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε τροχό- διατηρώντας τις σχεδόν ανεξάντλητες εκτός δρόμου δυνατότητες της συμβατικής G-Class.

Μάλιστα χάρη στους τέσσερις ανεξάρτητους μεταξύ τους ηλεκτροκινητήρες, η EGQ θα μπορεί να εκτελεί μια επιτόπια περιστροφή γύρο από τον εαυτό της.

Ο Ola Kallenius ονόμασε τη στροφή αυτή G-Turn και δεν έχασε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει τον άκρως εντυπωσιακό ελιγμό.

Η συγκεκριμένη δεξιότητα της EQG «ξεκλειδώνει» μέσω της συνδυαστικής χρήσης ενός διακόπτη και ενός paddle που βρίσκεται τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι και το μόνο που απαιτεί από τον οδηγό είναι να πιέσει το πεντάλ του γκαζιού.

Αν η EQG θα πραγματοποιήσει μια πλήρη περιστροφή ή μια στροφή 180 ή 90 μοιρών το επιλέγει ο οδηγός, πιθανότατα από την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής και το σύστημα ελέγχου των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του αυτοκινήτου.

Κρίνοντας από όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα, η EGQ πρόκειται να κινηθεί σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να διατηρήσει τη σύνδεση στις συνειδήσεις των υποψήφιων αγοραστών με τους θρυλικούς προγόνους της.

Πάντως το εμπορικό λανσάρισμα της ηλεκτροκίνητης EGQ δεν θα σημάνει αυτομάτως και το τέλος της πορείας της μέχρι σήμερα γνωστής G-Class, η οποία και θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι νεοτέρας.

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

Δείτε επίσης

Δασμοί ΗΠΑ σε αυτοκίνητα: Τεράστια ανάσα για Hyundai, αλλά η GM γελάει τελευταία

Δασμοί ΗΠΑ σε αυτοκίνητα: Τεράστια ανάσα για Hyundai, αλλά η GM γελάει τελευταία

Toyota bZ4X: Χωρίς αντίπαλο

Toyota bZ4X: Χωρίς αντίπαλο

Subaru Trailseeker: Το νέο ηλεκτρικό Crossover που ξεπερνά το Outback – Τιμή και χαρακτηριστικά

Subaru Trailseeker: Το νέο ηλεκτρικό Crossover που ξεπερνά το Outback – Τιμή και χαρακτηριστικά

Ηλεκτρικό Lexus LFA: Έρχεται με τεχνητό ήχο κινητήρα και προσομοίωση χειροκίνητου κιβωτίου;

Ηλεκτρικό Lexus LFA: Έρχεται με τεχνητό ήχο κινητήρα και προσομοίωση χειροκίνητου κιβωτίου;

Buick Electra Encasa: Το υβριδικό MPV των 620 ίππων είναι μια κινούμενη βίλα

Buick Electra Encasa: Το υβριδικό MPV των 620 ίππων είναι μια κινούμενη βίλα

Nissan Elgrand: Το νέο πολυμορφικό που «προκαλεί» τα SUV – Γιατί οι Ιάπωνες τα προτιμούν;

Nissan Elgrand: Το νέο πολυμορφικό που «προκαλεί» τα SUV – Γιατί οι Ιάπωνες τα προτιμούν;