H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

Ο άνθρωπος που βρίσκεται στο τιμόνι της Mercedes-Benz δεν έχασε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από την ηλεκτροκίνητη G-Class και τις εξωπραγματικές δυνατότητές της.

Μετά από σχεδόν 45 χρόνια στη γραμμή παραγωγής, η εμβληματική Mercedes-Benz G-Class ετοιμάζεται να αποκτήσει την πρώτη ηλεκτροκίνητη έκδοση στην ιστορία της.

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

Ο λόγος για την Mercedes-Benz EQG, η οποία θα περάσει στη γραμμή παραγωγής μέσα στο 2024, έχοντας μπει στο τελικό στάδιο της εξέλιξής της.

Παρά το γεγονός ότι μας χωρίζουν τουλάχιστον 6 μήνες πριν το εμπορικό λανσάρισμα της πρώτης ηλεκτροκίνητης G-Class, οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου έχουν ήδη δει το φως της δημοσιότητας.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Διευθύνοντα Συμβούλου της Mercedes-Benz να πάρει μια πρώτη γεύση από τις ικανότητες του ηλεκτροκίνητου off-roader, επανεφέροντας στο προσκήνιο της επικαιρότητας της δυνατότητές του.

O Ola Kallenius βρέθηκε στο αριστερό κάθισμα της Mercedes-Benz EQG, ξεδιπλώνοντας το ταλέντο της ηλεκτροκίνητης G-Class επί αυστριακού εδάφους.

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class
Mercedes-Benz EQG
Mercedes-Benz EQG

Η EGQ θα εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε τροχό- διατηρώντας τις σχεδόν ανεξάντλητες εκτός δρόμου δυνατότητες της συμβατικής G-Class.

Μάλιστα χάρη στους τέσσερις ανεξάρτητους μεταξύ τους ηλεκτροκινητήρες, η EGQ θα μπορεί να εκτελεί μια επιτόπια περιστροφή γύρο από τον εαυτό της.

Ο Ola Kallenius ονόμασε τη στροφή αυτή G-Turn και δεν έχασε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει τον άκρως εντυπωσιακό ελιγμό.

Η συγκεκριμένη δεξιότητα της EQG «ξεκλειδώνει» μέσω της συνδυαστικής χρήσης ενός διακόπτη και ενός paddle που βρίσκεται τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι και το μόνο που απαιτεί από τον οδηγό είναι να πιέσει το πεντάλ του γκαζιού.

Αν η EQG θα πραγματοποιήσει μια πλήρη περιστροφή ή μια στροφή 180 ή 90 μοιρών το επιλέγει ο οδηγός, πιθανότατα από την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής και το σύστημα ελέγχου των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του αυτοκινήτου.

Κρίνοντας από όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα, η EGQ πρόκειται να κινηθεί σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να διατηρήσει τη σύνδεση στις συνειδήσεις των υποψήφιων αγοραστών με τους θρυλικούς προγόνους της.

Πάντως το εμπορικό λανσάρισμα της ηλεκτροκίνητης EGQ δεν θα σημάνει αυτομάτως και το τέλος της πορείας της μέχρι σήμερα γνωστής G-Class, η οποία και θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι νεοτέρας.

H πρώτη επίσημη βόλτα της ηλεκτροκίνητης Mercedes G-Class

Δείτε επίσης

Formula 1: Λείπει ο Κίμι Ράικονεν!

Formula 1: Λείπει ο Κίμι Ράικονεν!

Volkswagen ID.7 Tourer: Με αυτονομία 687 χιλιομέτρων και αυξημένο infotainment

Volkswagen ID.7 Tourer: Με αυτονομία 687 χιλιομέτρων και αυξημένο infotainment

Mercedes : Πότε θα έρθουν τα νέα φθηνά μοντέλα

Mercedes : Πότε θα έρθουν τα νέα φθηνά μοντέλα

Formula1: Κλείστηκε στο στούντιο ο Σαρλ Λεκλέρ! (Video)

Formula1: Κλείστηκε στο στούντιο ο Σαρλ Λεκλέρ! (Video)

Κουίζ: Πόσο καλά αναγνωρίζεις τα εμβληματικά λογότυπα του κόσμου;

Κουίζ: Πόσο καλά αναγνωρίζεις τα εμβληματικά λογότυπα του κόσμου;

Τι θα συμβεί αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χτυπηθεί από κεραυνό

Τι θα συμβεί αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χτυπηθεί από κεραυνό