Hoch D - Mercedes AMG - G 63: ένα... τανκ για x-treme βόλτες!

Hoch D - Mercedes AMG - G 63: ένα... τανκ για x-treme βόλτες!

Ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος της Delta 4×4, ο οποίος ειδικεύεται αποκλειστικά σε off road αναβαθμίσεις, «έβαλε στο χέρι» το θηριώδες «καμάρι» της Mercedes AMG, το G-63, προσδίδοντάς του έναν επιπλέον εκτός δρόμου χαρακτήρα!

Ολόκληρη η μετατροπή στο πρότζεκτ αυτό, ονομάστηκε «Hoch D». Η Delta ξεκίνησε ανυψώνοντας το αυτοκίνητο κατά 50 χιλιοστά, προτού το εξοπλίσει με ένα ειδικά σχεδιασμένο κιτ ανύψωσης που επιτρέπει στους οδηγούς να ανεβάζουν το αυτοκίνητο κατά 100 χιλιοστά επιπλέον και εάν και όταν χρειάζεται, ακόμα και σε μέγιστο ύψος 225 εκατοστών!

Το κέρδος σε όλο το εγχείρημα, είναι η ικανότητα να τοποθετούνται φαρδύτερα και μεγαλύτερα ελαστικά  των 37 ιντσών. Αυτό μεταφράζεται συνολικά, ότι το Hoch D, έχει κατά προσέγγιση απόσταση από το έδαφος 300 χιλιοστά, κάτι που είναι πολύ καλό για τους λάτρεις της περιπέτειας και όσους προτιμούν την προσέγγιση σε απροσπέλαστα εδάφη ή αν έχουν να αντιμετωπίσουν ένα ιδιαίτερα απότομο κράσπεδο.

Η Delta έχει επίσης εφοδιάσει το off-roader με μια ολοκαίνουργια σχάρα οροφής, που έχει ενσωματωμένη μια μεγάλη λωρίδα φώτων. Το πιθανότερο είναι ότι το αναβαθμισμένο οπτικά και χρηστικά εντυπωσιακό στην όψη AMG – G 63, να το δούμε περισσότερο παρκαρισμένο αγέρωχα σε στέκια και πλατείες, παρά σε αναρρίχηση σε κακοτράχαλο έδαφος που είναι το στοιχείο του.

Όσον αφορά το κόστος της μετατροπής τμηματικά και κατ’ επιλογή, το κιτ ανύψωσης κοστίζει περίπου 17.500 €, ενώ οι εκτεταμένοι θόλοι των τροχών κοστίζουν 5.500 €. Αν προσθέσουμε επίσης 1.300 ευρώ για τα νέα ελατήρια ανάρτησης της Eibach, καθώς και το κόστος των ελαστικών εκτός δρόμου γύρω στις 4.800, όπως και 10.300 € για τις φανταχτερές ζάντες των 20 ιντσών του τύπου “Force”, αυτό στη «σούμα» μας δίνει το συνολικό ποσό των 34.600 €, που χρειάζονται για μια ολοκληρωμένη μετατροπή Hoch D απο την Delta, που σίγουρα θα γυρίζει όλα τα κεφάλια στο δρόμο! 


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari