Kimera Automobili EVO38: Η εξέλιξη του restomod - 600 ίπποι και τετρακίνηση!

Kimera Automobili EVO38: Η εξέλιξη του restomod - 600 ίπποι και τετρακίνηση!

Το σπορ αυτοκίνητο το οποίο θα παραχθεί σε περιορισμένη σειρά 38 αντιτύπων, θα κάνει το ντεμπούτο του, στην διεθνή έκθεση της Γενεύης, δίπλα στα υπόλοιπα ιστορικά αυτοκίνητα που εμπνέουν την παραγωγή του ατελιέ Cuneo.

Ξεχωριστό στυλ

Το EVO38, έχει μήκος 4.055 χλστ, πλάτος 1.905 χλστ, ύψος 1.200 χλστ και μεταξόνιο 2.520 χλστ. Ο συντελεστής αεροδυναμικής είναι στο 0,50. Η έμπνευση για αυτό το αυτοκίνητο, προέρχεται από τη Lancia SE038 «Mazinga», ένα διάσημο πρωτότυπο,  το οποίο παρέμεινε ημιτελές.

Kimera Automobili EVO38

Το νέο μοντέλο Kimera, υιοθετεί το στυλ του προγόνου του, καθιστώντας το ακόμα πιο ακραίο. Έτσι στο μπροστινό μέρος βρίσκουμε πιο «γενναιόδωρες» εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και πιο τετράγωνη μάσκα με κόκκινο προφίλ που εκτείνεται κατά μήκος του εσωτερικά ορθογώνια.

Το πιο αμφιλεγόμενο στοιχείο ωστόσο, είναι το τεράστιο «στόμιο» στο καπό, το οποίο δεν ήταν απαραίτητο στο 37. Στο πλάι, κοντά στους πίσω τροχούς, έχει εμφανιστεί μια λεπτή εισαγωγή αέρα, για την ψύξη των φρένων.

Πίσω, κάτω από την τεράστια και χαρακτηριστική αεροτομή, ο διαχύτης είναι μεγαλύτερος. Τα φρένα είναι αυτοαεριζόμενα με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και δίσκους 365 χλστ εμπρός και πίσω. Τα μπροστινά ελαστικά είναι διαστάσεων 245/35 σε ζάντες 18″, ενώ τα πίσω ελαστικά είναι 295/30 σε ζάντες των  19″.

Κινητήρας

Όπως και στο 037, ο κινητήρας βρίσκεται σε κεντρική διαμήκη θέση και είναι ένας τετρακύλινδρος εν σειρά 2.150 κ.εκ με τούρμπο σε συνδυασμό με ογκομετρικό συμπιεστή. Η ισχύς πηγαίνει από 505 σε 600 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 55 κιλά.

Kimera Automobili EVO38

Πολλές βελτιώσεις και αλλαγές έχουν γίνει στα μηχανικά, από το μεγαλύτερο μέγεθος των τούρμπο, έως την παρουσία μιας βαλβίδας ανοίγματος που μειώνει την υστέρηση του στροβίλου. Νέο είναι και το σύστημα διανομής το ντιστρυμπυτέρ, το οποίο επέτρεψε την κόκκινη ζώνη του στροφόμετρου να ανέβει ακόμα πιο ψηλά.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πάντα χειροκίνητο με έξι ταχύτητες, με κοντύτερες σχέσεις από το EVO37. Το ατελιέ Cuneo εργάζεται επίσης σε ένα ηλεκτρικό σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, με μπροστινούς συμπλέκτες.

Μηχανικά

Το Kimera 038, υιοθετεί μια πιο σύγχρονη λύση σε σχέση με το παρελθόν, η οποία προβλέπει την κατανομή της πρόσφυσης μέσω του ηλεκτροϋδραυλικού μπλοκαρίσματος των διαφορικών, που μπορεί να διαχείριστεί απευθείας από το πιλοτήριο.

 

Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να αποκλείσει εντελώς τον μπροστινό άξονα και να απολαύσει τους 600 ίππους πισωκίνητα. Από το κάθισμα οδήγησης μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε τη βαθμονόμηση της ανάρτησης και να αλλάξετε το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Kimera Automobili EVO38

Μειωμένο βάρος

Η τετρακίνηση έχει οδηγήσει σε αύξηση του βάρους των εξαρτημάτων του συστήματος μετάδοσης κίνησης, αλλά η Kimera Automobili, στοχεύει να διατηρήσει τη συνολική μάζα του αυτοκινήτου γύρω στα 1.100 κιλά, όπως το EVO37. Ένα αποτέλεσμα που σχεδιάζει να επιτύχει χρησιμοποιώντας μαζικά ανθρακονήματα και τιτάνιο για το σασί, τα συστήματα και το αμάξωμα.

Δείτε επίσης

Πώς να καθαρίστε τη μοκέτα του αυτοκινήτου και να απαλλαγείτε από τις μυρωδιές

Πώς να καθαρίστε τη μοκέτα του αυτοκινήτου και να απαλλαγείτε από τις μυρωδιές

Κεραμική επίστρωση: Τί είναι και πώς να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής της

Κεραμική επίστρωση: Τί είναι και πώς να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής της

Transformers: Τί είδους φορτηγό ήταν ο αρχικός Optimus Prime;

Transformers: Τί είδους φορτηγό ήταν ο αρχικός Optimus Prime;

4 τρόποι για να αποφύγετε την επιμόλυνση του καυσίμου

4 τρόποι για να αποφύγετε την επιμόλυνση του καυσίμου

Κουίζ: Λατρεύεις την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Κουίζ: Λατρεύεις την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Φόρτιση EV: Ποια ευρωπαϊκή χώρα είναι η φθηνότερη;

Φόρτιση EV: Ποια ευρωπαϊκή χώρα είναι η φθηνότερη;