Lexus GX550 Overtrail Jaos: Έτοιμο για περιπέτεια

Lexus GX550 Overtrail Jaos: Έτοιμο για περιπέτεια

Η ιαπωνική εταιρεία  Japan Offroad Service μεταμόρφωσε το πολυτελές SUV σε ένα πραγματικό θηρίο εξοπλισμένο για να κατακτήσει βουνά και ερήμους

Έρχεται σύντομα ένα νέο Lexus GX με μερικά «καλούδια» aftermarket (που δεν περιλαμβάνουν καν την αφθονία του προβλέψιμου εξοπλισμού ξηράς, όπως τέντες οροφής, τέντες, σανίδες ανάκτησης και άλλες προμήθειες εκτός δρόμου). Η Japan Offroad Service (JAOS), μια Ιαπωνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1985 και ειδικεύεται στην κατασκευή και διανομή προϊόντων βελτίωσης εκτός δρόμου, συνεργάστηκε με τη Lexus, για την κατασκευή αυτής της πρωτότυπης έκδοσης Lexus GX550 Overtrail JAOS 2024. Αυτή η νέα πρόταση για το νέο πολυτελές off-roader, εκτίθεται στο περίπτερο της JAOS, στο 2024 Tokyo Auto Salon, μαζί με ένα Lexus LX600, κατασκευής JAOS, που μόλις επέστρεψε από τους αγώνες του 2023 Baja 1000.

Η JAOS, προσάρμοσε στο GX550 μια καλαίσθητη συλλογή προϊόντων της: μπροστινό προστατευτικό προφυλακτήρα, αλουμινένια πλάκα ολίσθησης 4 mm, προστασία φτερού με μπουλόνια, σωληνοειδή μαύρα πλαϊνά σκαλοπάτια, σχάρα οροφής, προστατευτικά λάσπης, ζάντες Tribe Cross των 18 ιντσών, κιτ ανύψωσης της Battlez με ελατήρια με έγχυση τιτανίου και ενσωματωμένα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Harmofleq. 

Διαθέτει δε ελαστικά παντός εδάφους Toyo Open Country 275/70R18. Από τα 6 διαφορετικών τύπων GX, τα νέα Overtrail και Overtrail+ είναι, φυσικά αυτά τα φορτωμένα με τα  πρόσθετα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου.

Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ελαστικά παντός εδάφους, τροχούς των 18 ιντσών, ηλεκτρονικό σύστημα Kinetic Dynamic Suspension (KDSS) για καλύτερη άρθρωση των  τροχών, ηλεκτρονικό κλείδωμα πίσω διαφορικού, μαύρα φτερά, αλουμινένια πλάκα ολίσθησης, ειδικά εξωτερικά χρώματα και τεχνολογία εκτός δρόμου, όπως το σύστημα Multi-Terrain Select, ο έλεγχος ανίχνευσης, ο έλεγχος υποβοήθησης κατάβασης και η οθόνη 3D Multi-Terrain. Το πολυτελές SUV θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα V-6 twin-turbo των 3,4 λίτρων (κοινόχρηστος με το Toyota Tundra), που αποδίδει 349 ίππους και 479 lb-ft ροπής.


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari