Site icon TheCars.gr

Νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους: Ο διάδοχος της Roma είναι εδώ

Ferrari Amalfi

https://www.ferrari.com/

00Η Ferrari παρουσίασε επίσημα την ολοκαίνουργια Amalfi, ένα εντυπωσιακό κουπέ με κινητήρα εμπρός και τέσσερις θέσεις, το οποίο έρχεται να αντικαταστήσει τη Roma.

Σχεδιαστικά, η Amalfi παραμένει πιστή στη γραμμή της Roma, με παρόμοιες αναλογίες, έντονα τονισμένους πίσω θόλους, αιχμηρή «μύτη» και ανάγλυφο καπό. Ωστόσο, το εμπρός μέρος έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, υιοθετώντας την «shark nose» αισθητική που θυμίζει τα μοντέλα SF90 και 12Cilindri, με μία μαύρη γρίλια να ενώνει τους δύο λεπτούς προβολείς. Στο πίσω μέρος, διατηρούνται τα τέσσερα ανεξάρτητα φανάρια, τα οποία πλέον συνδέονται οπτικά μέσω μιας μαύρης λωρίδας.

Η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στο εσωτερικό. Η Ferrari εγκατέλειψε τα απτικά κουμπιά που είχαν προκαλέσει αντιδράσεις, αντικαθιστώντας τα με φυσικά χειριστήρια. Ακόμη και το κουμπί εκκίνησης είναι πλέον πραγματικό, φτιαγμένο από τιτάνιο και τοποθετημένο αριστερά στο τιμόνι.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος 3.8 λίτρων twin-turbo V8 κινητήρας της Ferrari, ο οποίος αποδίδει πλέον 640 ίππους (20 περισσότερους από την Roma) με ροπή 760 Nm, η οποία παραμένει αμετάβλητη. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με τις επιδόσεις να αγγίζουν τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τη Ferrari, η επιπλέον ισχύς οφείλεται σε ελαφρύτερους εκκεντροφόρους, επανασχεδιασμένο μπλοκ κινητήρα, λιπαντικό χαμηλότερου ιξώδους και νέα ρύθμιση των τουρμπίνων. Η ιταλική φίρμα εξηγεί:

«Η αύξηση της απόδοσης επετεύχθη χάρη σε ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης των turbo, που επιτρέπει τον ανεξάρτητο έλεγχο της ταχύτητας περιστροφής κάθε υπερσυμπιεστή, με νέα ειδική χαρτογράφηση και μέγιστη ταχύτητα turbo έως και 171.000 σ.α.λ. Αυτή η προσέγγιση ενισχύει την απόκριση στο γκάζι και την ακρίβεια στον έλεγχο της πίεσης, χάρη και στην προσθήκη αισθητήρων πίεσης σε κάθε σειρά κυλίνδρων. Η νέα ECU, που χρησιμοποιείται ήδη στα 296 GTB, Purosangue και 12Cilindri, επέτρεψε την πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα.»

Η Amalfi είναι εξοπλισμένη με προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το σύστημα brake-by-wire, δανεισμένο από τις 296 και 12Cilindri, που προσφέρει καλύτερο έλεγχο πέδησης. Επίσης διαθέτει ενεργή πίσω αεροτομή που ενεργοποιείται σε υψηλές ταχύτητες για βελτιωμένη σταθερότητα.

Η πλατφόρμα Side Slip Control 6.1 ελέγχει όλες τις εισόδους του αυτοκινήτου (γωνία τιμονιού, ανάρτηση, πλευρική ολίσθηση) και προσαρμόζει τη δυναμική του οχήματος σε κάθε οδηγική συνθήκη, εξασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση και απόδοση.

Φυσικά, δεν λείπουν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), όπως προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, βοήθεια διατήρησης λωρίδας και άλλα.

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η επίσημη ημερομηνία παράδοσης, η παραγωγή της Ferrari Amalfi αναμένεται να ξεκινήσει πριν το τέλος του 2025. Όσοι προτιμούν cabrio εκδόσεις δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ, καθώς η Ferrari έχει ήδη κατοχυρώσει την ονομασία Amalfi Spider.

Οι πρώτες παραδόσεις της Ferrari Amalfi αναμένεται να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2026, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 240.000 ευρώ.

Exit mobile version