Κάθε αυτοκίνητο Rolls-Royce χρειάζεται από πέντε έως έξι μήνες για να κατασκευαστεί. Αυτό συμβαίνει επειδή σχεδόν κάθε εξάρτημα ενός νέου Rolls-Royce είναι χειροποίητο.
Αυτό μπορεί να μην ισχύει για τον κινητήρα, τα ελαστικά ή την ανάρτηση, αλλά ισχύει για κάθε προσαρμόσιμο στοιχείο, το οποίο είναι ουσιαστικά όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου.
Η Rolls-Royce υπερηφανεύεται για τη γραμμή συναρμολόγησης χωρίς ρομπότ
Η Rolls-Royce συχνά υπενθυμίζει στους θαυμαστές και τους πελάτες, της ότι η γραμμή συναρμολόγησης της εταιρείας, είναι όσο πιο κοντά στο «χωρίς ρομπότ» μπορεί να φτάσει.
Η εταιρεία διαθέτει μόνο δύο ρομπότ στο εργοστάσιο, αλλά το υπόλοιπο της γραμμής συναρμολόγησης περιλαμβάνει πραγματικούς ανθρώπους που κάνουν τα πράγματα με το χέρι.
Το πιο χρονοβόρο κομμάτι της κατασκευής
Η βαφή, είναι πιθανόν το πιο σημαντικό και χρονοβόρο στοιχείο της διαδικασίας.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 44.000 διαφορετικών χρωμάτων, αλλά αν αυτό δεν τους καλύπτει, μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους χρώμα, το οποίο θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε.
Εάν δημιουργήσετε το δικό σας χρώμα, μπορείτε να το ονομάσετε και η Rolls-Royce δεν θα το χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά για κανένα άλλο αυτοκίνητο, εκτός εάν της δώσετε άδεια να το κάνει.
Το χρώμα μπορεί επίσης να ενισχυθεί με υλικά, όπως διαμάντια ή χρυσό. Κάθε αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο χέρι, μόνο από ένα άτομο.
Το εσωτερικό είναι επίσης χειροποίητο
Κάθε λεπτομέρεια του εσωτερικού είναι επίσης χειροποίητη, από την ξύλινη επένδυση έως τη δερμάτινη ταπετσαρία.
Το δέρμα κόβεται και ράβεται στο χέρι. Αυτό διαρκεί έως και δύο εβδομάδες.
Και μετά υπάρχουν τα starlight headliners, τα οποία προσαρμόζονται κατόπιν αιτήματος του πελάτη, τα οποία χρειάζονται έως και 16 ώρες για να κατασκευαστούν.
Δείτε επίσης

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;

F1 – Τελευταία νέα: Ο Steiner απαντά στον Hamilton, νέο υλικό για Verstappen, «μπελάδες» για τη Red Bull

10 μύθοι για τα φρένα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
