F1 - Αινιγματική δήλωση Hamilton για Ferrari: «Χρειάζονται αλλαγές στην νοοτροπία, μακάρι να μπορούσα να πω περισσότερα»

F1 - Αινιγματική δήλωση Hamilton για Ferrari: «Χρειάζονται αλλαγές στην νοοτροπία, μακάρι να μπορούσα να πω περισσότερα»

F1: Μετά από ακόμη ένα GP που απέτυχε να ανέβει στο βάθρο, ο Hamilton προχώρησε σε μερικές ενδιαφέρουσες δηλώσεις.

Για την Scuderia, ο αγώνας στον Καναδά πήγε όπως περίπου τον περιμέναμε. Οι δύο Ferrari, από την αρχή του Σαββατοκύριακου, δεν έδειξαν ικανές να κάνουν το βήμα παραπάνω. Ο Leclerc ήταν και στο Circuit Gilles Villeneuve πιο γρήγορος από το Hamilton άλλα πιο αργός από McLaren, Red Bull και Mercedes. Έτσι, η  Ferrari τερμάτισε στις θέσεις 5 και 6(μετά την σύγκρουση Piastri-Norris και το DNF του δευτέρου). Μάλιστα, ο Leclerc ξεκίνησε πίσω από τον Βρετανό, ωστόσο ήταν αυτός που τερμάτισε 5ος καθώς κατάφερε να προσπεράσει τον συμπαίκτη του.

Όποτε με λίγα λόγια, είδαμε και πάλι ένα θέαμα που έχουμε… ξαναδεί: Και οι δύο Ferrari φέρανε πόντους στο Μαρανέλλο, ωστόσο ούτε εντυπωσίασαν, ούτε αναζωπύρωσαν τις ελπίδες των οπαδών τους.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Hamilton μίλησε στα media για την ανάγκη αναβαθμίσεων:

«Φυσικά και ζητάω συνεχώς τέτοια πράγματα(σ.σ. αναβάθμισεις στο μονοθέσιο). Δεν γνωρίζω γιατί δεν έχουμε φέρει ακόμη τέτοιες αναβαθμίσεις, νομίζω ότι αν όλα πάνε καλά σύντομα θα έχουμε μια».

F1: Η πορεία του Hamilton στην Ferrari μέχρι σήμερα

Ωστόσο, η εικόνα του Hamilton στην πρώτη του σεζόν με την Ferrari μας έχει δείξει ότι ο Βρετανός χρειάζεται κάτι παραπάνω από μερικές αναβαθμίσεις. Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό που είχε δημιουργήσει η ανακοίνωση της μεταγραφής του στο Μαρανέλλο, η προσαρμογή του στην ομάδα αποδείχθηκε πολύ πιο δύσκολη υπόθεση από ότι περιμέναν πολλοί. Σίγουρα, η όλη στρατηγική της Ferrari δεν έχει αποδώσει, αφού βλέπουμε πως ούτε ο Leclerc μπορεί να διεκδικήσει με συνέπεια θέση στο βάθρο.

Το αρνητικό για το Hamilton, όμως, είναι ότι, εκτός από τους οδηγούς των άλλων big 4 ομάδων, δεν μπορεί να πιάσει ούτε τον Leclerc. Τα δύο βάθρα της Ferrari το 2025 τα έχει κερδίσει ο Μονεγάσκος, με τον Βρετανό είναι σε κάθε αγώνα πιο αργός από τον συμπαίκτη του. Κάτι που σίγουρα θίγει τον εγωισμό ενός 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

Και αν και ναι, σίγουρα πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι ο Leclerc έχει «μεγαλώσει» οδηγικά στην οικογένεια της Ferrari και γνωρίζει τους περιορισμούς και τα δυνατά σημεία του μονοθέσιου της,η αλήθεια είναι ότι το να βλέπεις τον Hamilton να είναι σταθερά το νο2 είναι, ομολογουμένως, ένα στενάχωρο θέαμα. Τα στατιστικά, εξάλλου, είναι αποκαρδιωτικά: Τo head to head των δύο τους έχουν τον Leclerc να προηγείται 8-1 έναντι του Hamilton.

«Χρειάζονται αλλαγές στην νοοτροπία, θα ήθελα να μπορούσα να σας πω τι συμβαίνει»

Η Ferrari δεν φημίζεται για την ικανότητα της να παίρνει καλές αποφάσεις. Όπως συμβαίνει σε κάθε «κοιμισμένο γίγαντα» ανεξαρτήτως σπορ, όταν αρχίζει η κατηφόρα, η κατηφόρα δεν έχει τελειωμό. Στην Ferrari(σε μεγαλύτερο βαθμό από τις άλλες ομάδες)η κάθε κίνηση και η κάθε απόφαση βρίσκεται συνεχώς κάτω από το μικροσκόπιο οπαδών, δημοσιογράφων και αναλυτών. Η Ferrari είναι άλλωστε και πολύ commercial ομάδα.

Στην εκκίνηση κάθε νέας σεζόν υπάρχει η ελπίδα ότι φέτος θα είναι η χρονιά που η Ferrari θα επιστρέψει και θα σηκώσει πρωτάθλημα. Και κάθε φορά που αυτό δεν γίνεται, η πίεση αυξάνεται. Σε αυτό το περιβάλλον πίεσης, το καθαρό μυαλό και οι σωστές αποφάσεις πολλές φορές είναι «άγνωστες λέξεις». Και αυτό είναι κάτι που αρχίζει να εντοπίζει και ο Hamilton, αφού όπως δήλωσε δεν είναι μόνο  η SF-25 που χρειάζεται αλλαγές, αλλά και ολόκληρο το «σύστημα» της ομάδας.

«Η νοοτροπία για μένα είναι… λέω ‘χρειάζονται πολλές αλλαγές στο σύστημα’», δήλωσε. «Θα ήθελα να μπορούσα να σας πω τι συμβαίνει. Πολλά γίνονται στο παρασκήνιο.»

«Ναι, δεν μπορώ να πω πολλά γι’ αυτό. Υπάρχουν τόσα πράγματα που θα ήθελα να σας πω, που θα μπορούσαν να εξηγήσουν τι έχει συμβεί φέτος, τα προβλήματα που είχαμε και τι συμβαίνει μέσα στην ομάδα.» συνέχισε.

«Αλλά ο στόχος μου είναι να προσπαθήσω να επηρεάσω θετικά, να φέρω αλλαγές ώστε να έχουμε επιτυχία μακροπρόθεσμα. Χρειαζόμαστε πολλές αλλαγές. Για μένα πρόκειται για θεμελίωση. Δεν παλεύουμε για το πρωτάθλημα.»

Μάλιστα, οι παραπάνω δηλώσεις του Hamilton έρχονται εν μέσω φημών ότι ο επικεφαλής της Ferrari,Fred Vasseur, μπορεί να πληρώσει το τίμημα για την απογοητευτική έναρξη της σεζόν, με τη Ferrari να κάνει αισθητή οπισθοδρόμηση σε σχέση με την πρόοδο της περασμένης χρονιάς.

Βέβαια, ο βρετανός στηρίζει τον επικεφαλής της Scuderia.

«Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να ακούς ότι κυκλοφορούν τέτοιες φήμες», είπε στους δημοσιογράφους στο Μόντρεαλ.

«Πρώτα απ’ όλα, μου αρέσει να δουλεύω με τον Fred. Ο Fred είναι ο βασικός λόγος που βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα και είχα την ευκαιρία να είμαι εδώ — για αυτό του είμαι αιώνια ευγνώμων. Και είμαστε μαζί σε αυτό. Δουλεύουμε σκληρά στο παρασκήνιο.Τα πράγματα δεν είναι τέλεια, αλλά για μένα, όπως είπα, είμαι εδώ για να δουλέψω με την ομάδα, αλλά και με τον Fred.Θέλω τον Fred εδώ. Πιστεύω πραγματικά ότι ο Fred είναι ο άνθρωπος που μπορεί να μας οδηγήσει στην κορυφή.»

 

 

 

 

 

 

Δείτε επίσης

Ανησυχείς για γυρισμένα χιλιόμετρα σε ψηφιακό κοντέρ μεταχειρισμένου; Δες τι πρέπει να προσέξεις

Ανησυχείς για γυρισμένα χιλιόμετρα σε ψηφιακό κοντέρ μεταχειρισμένου; Δες τι πρέπει να προσέξεις

KGM: Η νέα κορεατική δύναμη στην ελληνική αγορά SUV

KGM: Η νέα κορεατική δύναμη στην ελληνική αγορά SUV

F1:«Ευπρόσδεκτη η συγγνώμη του Norris για τη σύγκρουση με τον Piastri» λέει ο Zak Brown

F1:«Ευπρόσδεκτη η συγγνώμη του Norris για τη σύγκρουση με τον Piastri» λέει ο Zak Brown

Είναι όντως ασφαλές να αφήνεις το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να φορτίζει τη νύχτα;

Είναι όντως ασφαλές να αφήνεις το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να φορτίζει τη νύχτα;

Νέο Nissan Leaf: Αποκαλύφθηκε πλήρως με SUV σχεδιασμό και αυτονομία 604 χλμ.

Νέο Nissan Leaf: Αποκαλύφθηκε πλήρως με SUV σχεδιασμό και αυτονομία 604 χλμ.

Νέο Audi Q3: Ανασχεδιασμένο, προηγμένο τεχνολογικά και με πλούσιο εξοπλισμό

Νέο Audi Q3: Ανασχεδιασμένο, προηγμένο τεχνολογικά και με πλούσιο εξοπλισμό