F1 - Miami GP: Ένταση και ειρωνείες στον ασύρματο μεταξύ Lewis Hamilton και Ferrari

F1 - Miami GP: Ένταση και ειρωνείες στον ασύρματο μεταξύ Lewis Hamilton και Ferrari

F1:Ο Lewis Hamilton και η Ferrari βρέθηκαν στο επίκεντρο του Grand Prix στο Μαϊάμι, όχι για τις επιδόσεις τους, αλλά για τη μεταξύ τους ένταση μέσω του team radio. Ε

Παρότι ο Hamilton είχε εξασφαλίσει μια τρίτη θέση στο σπριντ χάρη στην εξαιρετική στρατηγική που διάλεξε χρησιμοποιώντας στεγνά ελαστικά, στον κυρίως αγώνα η Ferrari δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστική. Ο Leclerc τερμάτισε 7ος, ο Hamilton 8ος, με τις McLaren, Red Bull και Mercedes να έχουν καθαρό προβάδισμα σε ρυθμό.

Όμως η απόδοση πέρασε σε δεύτερη μοίρα όταν ξεκίνησε το σίριαλ των team radios. Ο Hamilton ενοχλήθηκε έντονα από τον μηχανικό του, Riccardo Adami, όταν εκείνος τον διέκοπτε τη στιγμή που έδινε μάχες στην πίστα:

Hamilton: «Μη μου μιλάς όταν είμαι σε μάχη, ρε φίλε! Στο φρενάρισμα μου μιλάς; Σοβαρά τώρα;»

F1 – Οι εντολές της Ferrari να μείνει ο Hamilton πίσω από τον Leclerc

Ξεκινώντας με σκληρά ελαστικά και αλλάζοντας σε μεσαία, ο Hamilton βρέθηκε πίσω από τον Leclerc (που είχε σκληρά), καίγοντας τα ελαστικά του χωρίς να έχει ρυθμό προσπέρασης. Ζήτησε εξηγήσεις:

Hamilton: «Να μείνω πίσω του όλο τον αγώνα δηλαδή;»

Adami: «Θέλουμε να κρατήσεις το DRS από τον Charles. Συνέχισε έτσι.»

Hamilton: «Αυτό δεν είναι ομαδική δουλειά, παιδιά. Αυτό λέω μόνο.»

Ο Hamilton θύμισε πως στον αγώνα της Κίνας είχε παραχωρήσει τη θέση του στον Leclerc, όταν εκείνος είχε διαφορετική στρατηγική. Το σχόλιο αυτό έφερε τελικά την αλλαγή θέσεων:

Adami: «Θα αλλάξουμε θέσεις… θα αλλάξουμε…»

Hamilton (ειρωνικά): «Να πάρετε και τσάι όσο το σκέφτεστε! Έλεος!»

Όταν ο Hamilton πέρασε, ήταν ήδη αργά

Όταν τελικά ο Leclerc του παραχώρησε τη θέση, ο Antonelli ήταν σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα μπροστά. Ο Hamilton διαμαρτυρήθηκε ότι είχε φθείρει άδικα τα ελαστικά του και ζητούσε συνεχώς δεδομένα:

Hamilton: «Τον πλησιάζω ή όχι; Πείτε μου πού χάνω χρόνο.»

Όσο ο Hamilton προσπαθούσε να καλύψει τη διαφορά, ο Leclerc παρέμενε πίσω του και η Ferrari αποφάσισε να αντιστρέψει την αλλαγή:

Adami: «Θα αλλάξουμε ξανά στην T17.»

Hamilton: «Δηλαδή δεν πιστεύετε ότι μπορώ να τον φτάσω;»

Το μπέρδεμα ήρθε όταν ο Leclerc ενημερώθηκε πρώτος, ο Hamilton αργότερα, και η αλλαγή καθυστέρησε έναν γύρο.

Το κερασάκι στην τούρτα: η ειρωνεία για τον Sainz

Καθώς ο πρώην οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, πλησίαζε γρήγορα με τη Williams, ο Hamilton πέταξε άλλη μία ατάκα:

Adami: «Ο Sainz 1.4 πίσω.»

Hamilton: «Θέλετε να τον αφήσω να περάσει κι αυτόν;»

Ο Sainz όντως επιχείρησε προσπέραση στον τελευταίο γύρο, χτύπησε τον Hamilton στη στροφή 17, αλλά ο Βρετανός κράτησε το μονοθέσιο και τερμάτισε 8ος.

Στο τέλος, ο Adami τον συνεχάρη:

Adami: «Καλή προσπάθεια, καλή δουλειά.»

Καμία απάντηση από τον Hamilton.

 

Δείτε επίσης

Ελαστικά αυτοκινήτου: Έκανες περιστροφή και τώρα τα ελαστικά σου «παίζουν»; Αυτός είναι ο λόγος!

Ελαστικά αυτοκινήτου: Έκανες περιστροφή και τώρα τα ελαστικά σου «παίζουν»; Αυτός είναι ο λόγος!

Αντιστρεπτική δοκός αυτοκινήτου: Τι ακριβώς είναι και πώς λειτουργεί;

Αντιστρεπτική δοκός αυτοκινήτου: Τι ακριβώς είναι και πώς λειτουργεί;

F1: «Θα γνωρίζουμε τους οδηγούς μας για το 2026 πριν το καλοκαιρινό break» είπε ο Toto Wolff – Ανοικτό το σενάριο για Verstappen;

F1: «Θα γνωρίζουμε τους οδηγούς μας για το 2026 πριν το καλοκαιρινό break» είπε ο Toto Wolff – Ανοικτό το σενάριο για Verstappen;

Τα πίσω ή τα εμπρός ελαστικά φθείρονται πιο γρήγορα σε πισωκίνητο αυτοκίνητο; Το κόλπο που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς

Τα πίσω ή τα εμπρός ελαστικά φθείρονται πιο γρήγορα σε πισωκίνητο αυτοκίνητο; Το κόλπο που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς

Γιατί μπορεί η εξάτμιση να βγάζει…μαλλιά; Το σπάνιο φαινόμενο και πως εξηγείται;

Γιατί μπορεί η εξάτμιση να βγάζει…μαλλιά; Το σπάνιο φαινόμενο και πως εξηγείται;

Mercedes-AMG: «Η τετρακύλινδρη υβριδική e C63 δεν έπεισε τους αγοραστές»

Mercedes-AMG: «Η τετρακύλινδρη υβριδική e C63 δεν έπεισε τους αγοραστές»