F1:Οι πιέσεις στον Fred Vasseur αυξάνονται, καθώς η Ferrari στρέφεται προς τον ηγέτη του WEC, Antonello Coletta, για πιθανή αντικατάσταση, μετά την αποτυχία προσέγγισης στον Christian Horner.
Η Ferrari βρίσκεται αντιμέτωπη με νέα εσωτερική αναταραχή, καθώς ο Antonello Coletta, επικεφαλής του προγράμματος WEC της Scuderia, αναδεικνύεται σε βασικό υποψήφιο για να διαδεχθεί τον Fred Vasseur στη θέση του επικεφαλής της ομάδας F1. Η φημολογία ενισχύεται από τις αποκαλύψεις του ότι η Ferrari προσέγγισε πρόσφατα τον Christian Horner, πρόταση που ο επικεφαλής της Red Bull απέρριψε κατηγορηματικά.
Ο Vasseur, ο οποίος ανέλαβε τη Ferrari το 2022 μετά την αποχώρηση του Mattia Binotto, καθοδήγησε την ομάδα σε μία αξιόλογη σεζόν το 2024, με πέντε νίκες και μόλις 14 βαθμούς πίσω από τη McLaren στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ωστόσο, το 2025 η εικόνα είναι τελείως διαφορετική: μετά από 10 αγώνες, η Ferrari βρίσκεται 191 βαθμούς πίσω από τη McLaren, ενώ ο Lewis Hamilton – που αντικατέστησε τον Carlos Sainz – δεν έχει ανέβει ακόμη στο βάθρο.
Η SF-25, παρά τη βάση του προηγούμενου επιτυχημένου μονοθεσίου, ενσωμάτωσε νέα σχεδιαστικά στοιχεία που δεν έχουν αποδώσει. Η αποτυχία προσέλκυσης του Adrian Newey, ο οποίος επέλεξε την Aston Martin, προστέθηκε στις απογοητεύσεις.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, σύμφωνα με το Corriere della Sera, ο Coletta εξετάζεται σοβαρά για τη θέση του Vasseur. Ο Ιταλός έχει πετύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα με το πρόγραμμα αντοχής της Ferrari, οδηγώντας την ομάδα σε δύο διαδοχικές νίκες στο Le Mans (2023 και 2024) και ένα αήττητο ξεκίνημα στο φετινό WEC. Η επιτυχία αυτή, μαζί με την προϋπηρεσία του στο αγωνιστικό τμήμα της F1 από το 2014, τον καθιστούν ικανό διάδοχο.
Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι ο Coletta είχε απορρίψει παλαιότερα πρόταση για την ηγεσία της F1 ομάδας, αλλά μια δεύτερη άρνηση θεωρείται δύσκολο να γίνει αποδεκτή από τη διοίκηση. Παράλληλα, συζητείται το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με τον Lorenzo Giorgetti, υπεύθυνο εμπορικής στρατηγικής του αγωνιστικού τμήματος, σε μια δομή παρόμοια με αυτή της McLaren (Brown–Stella).
Από την πλευρά του, ο Horner ξεκαθάρισε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι παραμένει πλήρως αφοσιωμένος στη Red Bull: «Η καρδιά και η ψυχή μου ανήκουν σε αυτή την ομάδα. Έχω αφιερώσει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου σε αυτό το πρότζεκτ και νιώθω ευθύνη απέναντι στους ανθρώπους της.»
Ο Vasseur, πάντως, αντέδρασε έντονα στην πίεση που του ασκείται. Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στον Καναδά χαρακτήρισε τις φήμες «προσβλητικές» και βλαπτικές για το ηθικό της ομάδας: «Δεν αφορά εμένα – μπορώ να το διαχειριστώ. Αφορά τους ανθρώπους της ομάδας και τις οικογένειές τους. Είναι έλλειψη σεβασμού και αποπροσανατολίζει όταν προσπαθείς να παλέψεις για το πρωτάθλημα.»
Καθώς πλησιάζει το κρίσιμο μέσο της σεζόν, οι επόμενοι αγώνες αναμένεται να καθορίσουν αν ο Vasseur θα παραμείνει στο τιμόνι ή αν η Ferrari θα στραφεί στη σταθερότητα και τις επιτυχίες του Coletta στο αντοχής.
Δείτε επίσης

Βελτιώνεται η κατανάλωση καυσίμου αν αλλάξεις το υγρό μετάδοσης στο κιβώτιο ταχυτήτων;

Honda Super EV: Έρχεται νέο ηλεκτρικό πόλης που θυμίζει ιαπωνικό kei car

Μύθος η πραγματικότητα: Μπορεί η βενζίνη υψηλών οκτανίων να «καθαρίσει» τον κινητήρα σου;

Γιατί τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων χρησιμοποιούν τρυπητούς και σχιστούς δίσκους για τα φρένα;

Ανησυχείς για γυρισμένα χιλιόμετρα σε ψηφιακό κοντέρ μεταχειρισμένου; Δες τι πρέπει να προσέξεις
