F1: Ο Oscar Piastri αρνείται να ζητήσει team orders από την McLaren

F1: Ο Oscar Piastri αρνείται να ζητήσει team orders από την McLaren

F1: Σύμφωνα με τις τελευταίες του δηλώσεις, ο Piastri δεν θέλει να ζητήσει team orders για να αυξήσει το προβάδισμα του από τον Max Verstappen της Red Bull.

Λίγο πριν το GP της Αυστρίας, η McLaren είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής στην φετινή F1, αφού βρίσκεται πρώτη τόσο στο Οδηγών, όσο και στο Κατασκευαστών. Στο πρώτο, πρωτοπόρος  είναι ο Oscar Piastri,  με τον Αυστραλό να βρίσκεται 22 βαθμούς μπροστά από τον συμπαίκτη του, Lando Norris και 43 από τον περυσινό πρωταθλητή Max Verstappen. 

Στους πρώτους δέκα αγώνες, η ομάδα από το Woking μετρά 10 νίκες, με τις 5 από αυτές να πηγαίνουν στον Piastri. Ο Norris ξεκίνησε δυναμικά, ωστόσο, είδε τον συμπαίκτη του να τον ξεπερνά και έχει καταφέρει να συλλέξει μόλις δύο νίκες.  Οι δύο οδηγοί ανταγωνίζονται έντονα ο ένας τον άλλον, αφού αποτελούν τα δύο μεγάλα φαβορί για φέτος.

Βέβαια, όλοι γνωρίζουν, ότι ο Max Verstappen πάντα παραμονεύει. Και όσο οι δύο οδηγοί της McLaren συνεχίζουν να κοντράρονται μεταξύ τους, αυτό σημαίνει πως ο Max Verstappen μπορεί να ελπίζει ότι θα εκμεταλλευτεί το χάος για να φέρει μερικές παραπάνω νίκες και γιατί όχι και το πρωτάθλημα στο Milton Keynes.

Και παρά τον σοβαρό αυτόν κίνδυνο, τόσο η ηγεσία της McLaren, όσο και ο ίδιος ο Piastri δεν φαίνονται ακόμα διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε team orders που μπορούν να φέρουν παραπάνω βαθμούς στον Piastri και να εξασφαλίσουν την διαφορά του Αυστραλού από τον Verstappen.

F1: Τι δήλωσε ο Piastri για το ενδεχόμενο team orders στην McLaren

«Η δική σου εκδοχή του “υγιούς ανταγωνισμού” είναι πολύ πιο ευρεία από τη δική μου», απάντησε ο Αυστραλός όταν ρωτήθηκε αν θα ζητούσε υποστήριξη από τον ομόσταυλό του,  σε περίπτωση που αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα στη βαθμολογία.

«Για μένα, αυτό που θέλω—και αυτό που θέλουμε όλοι μας—είναι μια δίκαιη ευκαιρία να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και τα δύο πρωταθλήματα. Ιδιαίτερα το Πρωτάθλημα Οδηγών, γιατί τελικά μόνο ένας από εμάς μπορεί να το κερδίσει. Πιστεύω ότι η κατάσταση θα πρέπει να αλλάξει δραματικά για να αρχίσουν να γίνονται τέτοιες συζητήσεις, και προς το παρόν απέχουμε πολύ από αυτό.Αυτή τη στιγμή, το μόνο που μπορώ να ζητήσω είναι μια δίκαιη ευκαιρία να προσπαθήσω να κερδίσω το πρωτάθλημα, και αυτό ακριβώς θέλω. Όχι, δεν είμαι διατεθειμένος να μπω σε τέτοιες συζητήσεις.»

 

Σε προηγούμενες δηλώσεις του και ο επικεφαλής της ομάδας, Zak Brown, δήλωσε πως δέσμευση της McLaren είναι να δώσει και στους δύο οδηγούς της ίσες ευκαιρίες για την κατάκτηση του τίτλου.

«Ο καλύτερος τρόπος να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών είναι να τερματίσουμε πρώτοι και δεύτεροι στο Πρωτάθλημα Οδηγών, και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε», δήλωσε πρόσφατα ο Zak Brown.

«Ο τρόπος για να αφήσεις τους οδηγούς να αποφασίσουν ποιος θα είναι πρώτος και ποιος δεύτερος είναι να τους αντιμετωπίζεις με πλήρη διαφάνεια και δικαιοσύνη.Οι οδηγοί μας δεν ζητούν προνομιακή μεταχείριση, ζητούν δικαιοσύνη—και αυτό ακριβώς παίρνουν.»

«Νομίζω ότι νιώθουν πολύ άνετα. Ας κερδίσει ο καλύτερος. Ελπίζουμε να τους δώσουμε ένα μονοθέσιο και ένα περιβάλλον που, όταν φτάσουμε στον τελευταίο αγώνα, να είναι οι δύο τους που μάχονται για τον τίτλο και να μην έχουν πάρει βαθμούς ο ένας από τον άλλον τόσο, ώστε να επιτρέψουν στον Max [Verstappen] ή κάποιον άλλον να μπει στο παιχνίδι.Αλλά αν τελικά συμβεί, τότε όποιος κατακτήσει το Πρωτάθλημα Οδηγών θα έχει κάνει την καλύτερη δουλειά.»

Τι είπε για το περιστατικό το Καναδά ο Piastri

Στον τελευταίο αγώνα στον Καναδά, η μάχη μεταξύ των δύο οδηγών έφτασε στο αποκορύφωμα, όταν ο Norris χτύπησε τον πίσω τροχό του Piastri σε μάχη για την τέταρτη θέση, με αποτέλεσμα την άμεση εγκατάλειψη του Βρετανού.

«Αυτό που κάναμε καλά στον Καναδά φέτος είναι ότι αναγνωρίσαμε πως αυτό [η σύγκρουση] ήταν πιθανό», εξήγησε ο Piastri.

«Νομίζω ότι το διαχειριστήκαμε πολύ καλά στον Καναδά και από τότε.Αυτό που κάνουμε και ο τρόπος που το προσεγγίζουμε είναι σωστός.Είναι σίγουρα ένα δύσκολο θέμα, αλλά κατά κάποιον τρόπο είναι και καλό πρόβλημα να έχεις. Αυτό που κάνουμε είναι σωστό, και το μόνο που ζητάμε και οι δύο είναι μια δίκαιη ευκαιρία.»

Δείτε επίσης

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

Αξίζει να αντικαταστήσεις τον κινητήρα στο αυτοκίνητο αν έχει πάθει σοβαρή ζημιά;

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

F1: Αίτημα από σε Hamilton και Leclerc για « ειδική τακτική» – Σοβαρό πρόβλημα με το SF-25

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Γιατί τα δερμάτινα καθίσματα αυτοκινήτου έχουν τρύπες;

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Νέα πατέντα μπαταριών υπόσχεται 3.000 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά!

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Αυτός είναι ο σωστός τρόπος να καθαρίσεις το χώρο του κινητήρα στο αυτοκινήτου σου

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό

Το επιστημονικά τεκμηριωμένο κόλπο που δροσίζει άμεσα το αυτοκίνητο χωρίς κλιματισμό