F1:Η μάχη ανάμεσα σε Max Verstappen και Oscar Piastri φούντωσε ξανά στο Grand Prix του Μαϊάμι, με τον Ολλανδό να ξεκαθαρίζει μετά τον αγώνα πως ο Αυστραλός «θα έπρεπε να περιμένει» τη σκληρή άμυνα, με φόντο την ένταση που είχε προηγηθεί στη Σαουδική Αραβία.
Στην εκκίνηση του αγώνα στη Φλόριντα, ο Verstappen ξεπέρασε άμεσα την απειλή του Lando Norris, ωστόσο δεν άργησε να βρεθεί στο στόχαστρο του εξαιρετικά γρήγορου Oscar Piastri. Στον 14ο γύρο, ο Αυστραλός πέρασε επιβλητικά από την εξωτερική στη στροφή 1, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι ο Verstappen καθυστέρησε το φρενάρισμα και βγήκε εκτός γραμμής.
Η σκηνή ήταν σχεδόν καθρέφτης της μάχης τους στον προηγούμενο αγώνα στη Σαουδική Αραβία, όπου ο Verstappen είχε πάρει το run-off σε μια αντίστοιχη μονομαχία, γύρισε στην πίστα μπροστά από τον Piastri και τελικά τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων, που του κόστισε και τη νίκη.
Μετά την ήττα του στο Μαϊάμι – όπου τερμάτισε τέταρτος πίσω από τον νικητή Piastri – ο Verstappen μίλησε στη Viaplay και άφησε αιχμές ότι η επιθετική του στάση ήταν αναμενόμενη:
«Μετά τη Σαουδική Αραβία, νομίζω ότι θα έπρεπε να το περιμένει, φυσικά», δήλωσε.
Μηδενικές πιθανότητες απέναντι στη McLaren
Παρά τις προσπάθειες του Verstappen, η McLaren φαινόταν να έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα.
«Δεν ήταν αρκετό», παραδέχτηκε ο Ολλανδός. «Είχα 0,0 πιθανότητες. Δεν είχα κάτι να χάσω, οπότε το διασκέδασα λίγο. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω».
Ο Verstappen βρέθηκε να παλεύει και για την τρίτη θέση, όμως το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC), που εμφανίστηκε λόγω προβλήματος στην Haas του Bearman, έδωσε ευκαιρία στον George Russell να κάνει οικονομική στάση στα pits και να βγει μπροστά από τον Verstappen, στερώντας του το βάθρο.
«Το ότι μπήκε το VSC μπορεί να συμβεί», σχολίασε. «Δεν έχει και τεράστια σημασία αν τερματίσεις τρίτος ή τέταρτος».
Κλείνοντας, έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα για τις προσδοκίες του από τη σεζόν:
«Δεν είμαι εδώ για αυτό».
F1: Υποψίες Red Bull για την McLaren – ξανά στο προσκήνιο
Μέσα στο σαββατοκύριακο του GP Μαϊάμι, κυκλοφόρησαν πληροφορίες πως η Red Bull διατηρεί υποψίες για το πώς η McLaren διαχειρίζεται τη θερμοκρασία των ελαστικών της MCL39. Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η Red Bull χρησιμοποιεί θερμικές κάμερες στα pit stops της McLaren και διαπιστώνει περιοχές «μπλε» θερμοκρασίας στα φρένα, κάτι που θεωρεί αδύνατο να επιτυγχάνεται μόνο με αέρα.
Φήμες περί χρήσης νερού στα ελαστικά – για καλύτερη απόδοση – είχαν εμφανιστεί στα τέλη του 2024, ωστόσο τόσο η FIA όσο και η Pirelli δεν βρήκαν τότε αποδείξεις. Ο Zak Brown απάντησε χιουμοριστικά στο Μαϊάμι κρατώντας… παγούρι με την ένδειξη «tire water».
Verstappen: «Η McLaren έχει τεράστιο πλεονέκτημα»
Μετά από μια ήττα σχεδόν 40 δευτερολέπτων από τον Piastri, ο Verstappen παραδέχτηκε δημόσια την υπεροχή της McLaren:
«Ήταν απλά χιλιόμετρα μπροστά. Σε πίστες με μεγάλη θερμική φθορά, έχουν τεράστιο πλεονέκτημα. Είναι ξεκάθαρο αυτό».
Όταν ρωτήθηκε αν το πλεονέκτημα της McLaren βασίζεται κυρίως στη διαχείριση ελαστικών, απάντησε:
«Σε μεγάλο βαθμό. Είναι και θέμα καθαρής απόδοσης του μονοθεσίου, αλλά η διαχείριση ελαστικών που έχουν είναι απίστευτη».
Αναβαθμίσεις χωρίς αποτέλεσμα – ακόμα
Η Red Bull δοκίμασε νέο πάτωμα στο μονοθέσιο του Verstappen στο Μαϊάμι, ωστόσο ο ίδιος παραμένει σκεπτικός:
«Αν δεις τη διαφορά, όχι. Δεν ξέρω. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε».
Δείτε επίσης

Υπάρχουν υβριδικά diesel αυτοκίνητα;

F1 – Νέο πλήγμα για Hamilton: Μικρές οι αναβαθμίσεις της Ferrari στην Ίμολα, όχι το «πακέτο» που περίμενε

F1:Ο Franco Colapinto αντικαθιστά τον Jack Doohan στην Alpine

Βασικές συμβουλές συντήρησης στο καπάκι του ρεζερβουάρ για να μην μολύνετε το καύσιμο

Top 5 – Οι πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες 125cc με βάση την τελική ταχύτητα
