Ο Κάρλος Σάινθ σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπου ξεκίνησε τις μακροχρόνιες συζητήσεις με τη Mercedes για να οδηγήσει στη θέση του Λιούις Χάμιλτον, που φεύγει για τη Ferrari, το 2025.

Ο Σάινθ ήταν εκεί!
Ο Ισπανός της Ferrari, μπορεί να έμεινε στο περιθώριο ως απλός θεατής στη Σαουδική Αραβία, λόγω σκωληκοειδεκτομής, αλλά o μάνατζερ του, δούλευε σκληρά, συζητώντας σύμφωνα με πληροφορίες, μια μεταγραφή στη Mercedes για τη σεζόν του 2025. Ο Σάινθ, αν και απουσίαζε από την πίστα της Τζέντα λόγω της επέμβασης του, έκανε την εμφάνισή του στα πάντοκ, πριν από τον αγώνα του Σαββάτου για να υποστηρίξει τον team mate του, Σαρλ Λεκλέρ και τον Όλιβερ Μπέρμαν

Επίσκεψη στη Mercedes!
Ο πατέρας του Κάλος Σάινθ με τον μάνατζερ του Κάρλος Ονόριο, εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μακροχρόνιες συζητήσεις με τον αγωνιστικό διευθυντή της Mercedes, Tότο Βολφ, στον χώρο φιλοξενίας της ομάδας. Αναφορές του ιταλικού Τύπου, αναφέρουν, πως αυτές οι συνομιλίες σηματοδότησαν την έναρξη των διαπραγματεύσεων για μια θέση στη Mercedes στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2025.
Με την απροσδόκητη απόφαση του Λιούις Χάμιλττον να ενταχθεί στη Ferrari, αφήνοντας ουσιαστικά τον Σάινθ χωρίς τιμόνι για το 2025, η αποχώρηση του Βρετανού θα μπορούσε να είναι μια ωραιότατη ανταλλαγή για τη Mercedes.

Άρχισε η διαπραγμάτευση!
Σύμφωνα με την Corriere dello Sport, «κατά τη διάρκεια του GP της Σαουδικής Αραβίας ολόκληρη η συνοδεία του Κάρλος Σάινθ παρέμεινε στο χώρο φιλοξενίας της Mercedes για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το συμβόλαιο του Σάινθ με τη Ferrari λήγει στο τέλος της σεζόν και για αυτόν τον λόγο ο μάνατζέρ του, Κάρλος Ονόριο μαζί με τον πατέρα του οδηγού, Κάρλος Σάινθ μίλησαν εκτενώς με τον Tότο Βολφ. Οι διαπραγματεύσεις», σύμφωνα με το ιταλικό δημοσίευμα, «έχουν αρχίσει».

Δείτε επίσης
Citroen C5 Aircross από 29.900 ευρώ
Hyundai MobED: Το έξυπνο ρομπότ που φέρνει το μέλλον στις μεταφορές είναι εδώ
Lexus LFA: Ο θρύλος επιστρέφει ως αμιγώς ηλεκτρικό supercar
Ford Mustang Mach-E 2026: Η Ford διορθώνει το πιο ενοχλητικό σημείο του αυτοκινήτου
Τραμπ «αδειάζει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ποιος θα πληρώσει τελικά τα δισεκατομμύρια για τα ηλεκτρικά;