Οδήγηση το βράδυ: 5 tips για να βγεις από το σκοτάδι

Οδήγηση το βράδυ: 5 tips για να βγεις από το σκοτάδι

Κατά τις νυχτερινές ώρες ο κίνδυνος ενός ατυχήματος πολλαπλασιάζεται γεγονός που επιβάλλει την εγρήγορση ακόμα και του πιο έμπειρου οδηγού.

Η περιορισμένη ορατότητα, η μειωμένη κίνηση στους δρόμους, η κόπωση και η κατανάλωση αλκοόλ είναι μερικές μόνο από τις αιτίες που κάνουν τις βραδινές βόλτες μας πιο επικίνδυνες, επιβάλλοντας τη λήψη προληπτικών μέτρων.

5 tips για οδήγηση το βράδυ

  1. Μειώνουμε την ταχύτητα
  2. Επιλέγουμε γνώριμες διαδρομές
  3. Μεγιστοποιούμε την ορατότητα
  4. Δεν καταναλώνουμε αλκοόλ
  5. Δεν οδηγούμε κουρασμένοι

Μειώνουμε την ταχύτητα

Μπορεί οι δρόμοι το βράδυ να αδειάζουν, ωστόσο, εμείς δεν θα πρέπει να αυξάνουμε την ταχύτητα με την οποία κινούμαστε σε αυτούς. Αντιθέτως ταξιδεύουμε με πιο αργούς ρυθμούς, αποκτώντας τη δυνατότητα να αντιδράσουμε όταν και εφόσον αυτό απαιτηθεί.

Επιλέγουμε γνώριμες διαδρομές

Οι βραδινές ώρες δεν είναι οι κατάλληλες για αυτοσχεδιασμούς. Επιλέγουμε, λοιπόν, να κινηθούμε σε γνώριμες διαδρομές και σε κεντρικές λεωφόρους, καθώς εκεί ο φωτισμός είναι κατά κανόνα καλύτερος.

Μεγιστοποιούμε την ορατότητα

Η χρήση ακόμα και της μεγάλης σκάλας των προβολέων μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για την ασφάλειά μας, καθώς εξασφαλίζει καλύτερη ορατότητα. Αρκεί βέβαια να μην ενοχλούμε τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Το ίδιο ισχύει και για τους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορούν να αποδειχθούν σωτήριοι.

Δεν καταναλώνουμε αλκοόλ

Αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί, ακόμα κι αν ο σκοπός της εξόδου μας είναι η νυχτερινή διασκέδαση. Αν καταναλώσουμε αλκοόλ αποφεύγουμε να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι, παραχωρώντας τη θέση μας σε κάποιο άλλο μέρος της παρίας.

Δεν οδηγούμε κουρασμένοι

Η κόπωση μπορεί να αποδειχθεί εξίσου καταστροφική με την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και να αποτελέσει την αιτία ενός σοβαρού τροχαίο ατυχήματο.


About the author


Δείτε επίσης

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Μεγάλο συγκριτικό μονοθεσίων F1!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος  με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Formula 1: Δοκιμές F1: Ταχύτερος με το καλημέρα ο Φερστάπεν!

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Volkswagen – Mahindra: Συμφωνία για ηλεκτρικά εξαρτήματα και κυψέλες μπαταρίας

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

Honda Acura NSX Type S – 600PS: Μόνο για μυημένους – Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά [Βίντεο]

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

YangWang U8: To SUV των 1.200 ίππων έρχεται στην Ευρώπη

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Η στήριξη φέρνει αποτελέσματα