Τιμή
Κυβικά
Ισχύς (PS)
Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος)
308 1.2 PureTech 130 PS ACTIVE PLUS
Τιμή:
28.200 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
80 €
308 1.2 PureTech 130 EAT8 ACTIVE PLUS
Τιμή:
31.500 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
80,64 €
308 1.2 PureTech 130 PS ALLURE PLUS
Τιμή:
32.200 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
80 €
308 1.2 PureTech 130 EAT8 ALLURE PLUS
Τιμή:
35.700 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
80,64 €
308 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
Τιμή:
38.200 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5,6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
80,64 €
308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 ACTIVE PLUS
Τιμή:
32.800 €
Κυβικά:
1499
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,9
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
81,92 €
308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 ALLURE PLUS
Τιμή:
36.700 €
Κυβικά:
1499
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,9
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
81,92 €
308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 GT
Τιμή:
39.200 €
Κυβικά:
1499
Ισχύς (PS):
130
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,9
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
81,92 €
308 Hybrid 180 e-EAT8 ACTIVE PLUS
Τιμή:
44.500 €
Κυβικά:
1598
Ισχύς (PS):
180
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
1,1
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
308 Hybrid 180 e-EAT8 ALLURE PLUS
Τιμή:
47.500 €
Κυβικά:
1598
Ισχύς (PS):
180
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
1,1
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
308 Hybrid 180 e-EAT8 GT
Τιμή:
49.800 €
Κυβικά:
1598
Ισχύς (PS):
180
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
1,1
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
308 Hybrid 225 e-EAT8 GT
Τιμή:
51.800 €
Κυβικά:
1598
Ισχύς (PS):
225
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
1,2
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
Δείτε επίσης

|
Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

|
F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

|
Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

|
Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

|
Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

|