leasing: μένει πίσω στην ηλεκτροκίνηση

leasing: μένει πίσω στην ηλεκτροκίνηση

Τα τμήματα leasing ορισμένων από τις μεγαλύτερες γαλλικές τράπεζες και κατασκευαστές αυτοκινήτων υστερούν σε σχέση με την αγορά νέων αυτοκινήτων όσον αφορά την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), σύμφωνα με νέα έκθεση της T&E.

Κανείς από τους πέντε μεγαλύτερους παίκτες της γαλλικής αγοράς – οι θυγατρικές εταιρείες leasing των Renault, Stellantis, Volkswagen, BNP Paribas και Société Générale – δεν ξεπέρασε το 15% του εθνικού μέσου όρου υιοθέτησης BEV για τους πρώτους πέντε μήνες του 2023.

Μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιρειών, η Arval (θυγατρική της BNP Paribas) έχει τις χειρότερες επιδόσεις, με ποσοστό χρήσης BEV μόλις 8,5%. Η Volkswagen Financial Services και η ALD/Leaseplan (που προέκυψε από την πρόσφατη συγχώνευση της ALD και της Leaseplan της Société Générale) ακολουθούν από κοντά με ποσοστό απορρόφησης ηλεκτρικών οχημάτων 11% και 11,9% αντίστοιχα. Η Mobilize Financial Services (Renault Group) και η Stellantis Finance & Services πλησιάζουν τον εθνικό μέσο όρο με ποσοστό 14% και 14,9%.

Σύμφωνα με τη μελέτη μόνο δύο εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης – η Hyundai Capital France και η BMW Financial Services – έχουν μεγαλύτερη απορρόφηση από τον εθνικό μέσο όρο του 15%.

Αυτά τα στοιχεία καλύπτουν τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους. Το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο στον τομέα της εταιρικής χρηματοδοτικής μίσθωσης, όπου το ποσοστό υιοθέτησης των BEV είναι μόλις 8,5%, επίδοση πολύ κάτω από τον εθνικό μέσο όρο του 15%.

Τα ευρήματα της μελέτης είναι ακόμη πιο σημαντικά επειδή ο τομέας της χρηματοδοτικής μίσθωσης είναι ο άγνωστος γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2023, πάνω από τα μισά (52%) καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στη Γαλλία ήταν μισθωμένα. Και οι μεγαλύτεροι παίκτες – οι 10 εταιρείες που αναλύθηκαν στη μελέτη – αντιπροσώπευαν το 41% όλων των νέων ταξινομήσεων στη Γαλλία. Αυτά τα brands έχουν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά επί του παρόντος υστερούν και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη την υψηλή ρύπανση που προκαλούν.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες leasing αποφεύγουν να αποκαλύψουν την αναλογία των BEV στο στόλο τους, ενώ ορισμένες αναφέρουν μεν το μερίδιο των «ηλεκτροκίνητων οχημάτων», αλλά αυτό περιλαμβάνει τα plug-in υβριδικά που έχουν υψηλές πραγματικές εκπομπές ρύπων. Ομοίως, καμία από αυτές δεν έχει δεσμευτεί για την πλήρη μετάβαση του στόλου σε οχήματα που κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά.


About the author


Δείτε επίσης

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

Toyota Prius Plug-in Hybrid Nightshade: Το δοκιμάζουμε στην πιο εντυπωσιακή του έκδοση

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

To smart #2 ξεκινά δοκιμές στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA