Βρέθηκε μισή Ferrari σε γκαράζ στο Λος Άντζελες: ποιά η ιστορία της

Βρέθηκε μισή Ferrari σε γκαράζ στο Λος Άντζελες: ποιά η ιστορία της

Από όλα τα πράγματα που θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε ένα γκαράζ αυτοκινήτων, η μισή Ferrari δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.

Ακόμα και η εύρεση μιας άθικτης θα ήταν αρκετά εξαιρετική.

Αλλά ένας YouTuber – ο Effspot – βρήκε μια Ferrari που ήταν κομμένη ακριβώς στη μέση σε ένα γκαράζ στο Λος Άντζελες και φυσικά ήταν περίεργος για την ιστορία της.

Γιατί αυτή η Ferrari χωρίστηκε στη μέση;

Πρόκειται για μια Ferrari Mondial, που κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1981.
Στο εσωτερικό του μισού αυτοκινήτου υπάρχει μια οθόνη που μοιάζει με tablet, ενώ ένα πλαστικό κουτί στο πίσω μέρος περιέχει ένα PlayStation.

Υπάρχει επίσης ένα DVD player – συνολικά, αρκετές προσθήκες για ένα αυτοκίνητο από το οποίο λείπει το μισό μέρος του.
Μόνο το κάθισμα του οδηγού και ένα από τα πίσω καθίσματα παραμένουν στη θέση τους. Το τιμόνι παραμένει στη θέση του.

Ferrari-Split-2

Με την πάροδο των χρόνων, πολλές θεωρίες έχουν προκύψει για να εξηγήσουν πώς αυτή η Ferrari κατέληξε να είναι χωρισμένη στη μέση.

Μια ιστορία υποστηρίζει ότι ο αρχικός ιδιοκτήτης, ο οποίος ήταν έμπορος αυτοκινήτων, την έκοψε στα δύο και την εξέθεσε στον εκθεσιακό του χώρο για να διασκεδάζει τα παιδιά των πελατών του.

Έκανε επίσης μια εμφάνιση σε μια από τις ταινίες Cannonball Run, με πρωταγωνιστές τους Burt Reynolds, Roger Moore και Jackie Chan.
Σε αυτή την ιστορία, ο σκηνοθέτης Hal Needham επέλεξε να κόψει ένα πραγματικό αυτοκίνητο στη μέση για ένα κόλπο αντί να πάρει μια μακέτα.

Και στη συνέχεια, υπήρξαν αστεία ότι το αυτοκίνητο χωρίστηκε σε διαζύγιο, καθώς η σύζυγος του ιδιοκτήτη πήρε κυριολεκτικά τα μισά από όλα.

Αυτό το τελευταίο όπως φαντάζεστε δεν είναι και τόσο πιθανό.

Ferrari-Split

Δεν είναι σαφές τι συνέβη στο άλλο μισό, και ίσως να μην μάθουμε ποτέ.

Ακόμα και αν με κάποιο τρόπο κολληθεί ξανά, υπάρχουν πολύ λίγες πιθανότητες να επιστρέψει στους δρόμους.

Η ιστορία της Ferrari Mondial

Ferrari-Split-3

Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1981, η Mondial δεν έτυχε καλής υποδοχής.

Θεωρήθηκε μη ελκυστική και πολλοί θεώρησαν ότι δεν υποστήριζε αυτό που αντιπροσώπευε η Ferrari.

Λόγω των πρόσθετων καθισμάτων στο πίσω μέρος, ήταν πολύ βαριά και δεν είχε τη δύναμη ενός σπορ αυτοκινήτου.

Ως εκ τούτου, αποτελεί πλέον την πιο προσιτή κλασική Ferrari στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – αν θέλετε να αποκτήσετε μία για τον εαυτό σας.

Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα