F1: Τί δήλωσε ο Πέρεζ μετά τη «ντροπή» στο Μπακού

F1: Τί δήλωσε ο Πέρεζ μετά τη «ντροπή» στο Μπακού

Ο Σέρτζιο Πέρεζ, είναι αποφασισμένος να διεκδικήσει το Grand Prix της Σιγκαπούρης γνωρίζοντας ότι αυτός και η Red Bull «έκαναν το καλύτερο που μπορούσαν για να κερδίσουν» μετά την «ντροπή» του Μπακού.

Μετά από μια μακρά περίοδο χαμηλής απόδοσης, ο Πέρεζ έκανε την καλύτερη εμφάνισή του από την Κίνα στο Αζερμπαϊτζάν, ξεπερνώντας τον Μαξ Φερστάπεν και φαινόταν έτοιμος για το βάθρο, το πρώτο μετά από τη Σαγκάη τον Απρίλιο.

Ωστόσο, μια σύγκρουση με τη Ferrari του Κάρλος Σάινθ λίγο πριν το τέλος του αγώνα, τον άφησε χωρίς βαθμούς στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, ενώ η Red Bull έχασε το προβάδισμα που είχε στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, για πρώτη φορά από το 2022, με τη McLaren να ανεβαίνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίες.

Ο Πέρεζ έλαβε μια στήριξη από τη Red Bull στο καλοκαιρινό διάλειμμα μετά την  κακή του απόδοση, με την ελπίδα ότι το Μπακού και η Σιγκαπούρη – δύο πίστες στις οποίες έχει κερδίσει – θα μπορούσαν «ανεβάσουν» την απόδοση του Μεξικάνου.

Ο Πέρεζ, αισθάνεται ότι παραδόθηκε στο Μπακού και είναι πρόθυμος να αλλάξει αυτή την εικόνα στη Σιγκαπούρη.

«Ήταν μια ντροπή στο Μπακού για ολόκληρη την ομάδα, είχε γίνει σκληρή δουλειά για να αποκτήσουμε ένα πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην πίστα και πραγματικά ήταν», είπε ο νικητής του Marina Bay το 2022.

«Είχαμε τον ρυθμό όλο το Σαββατοκύριακο και τώρα πρέπει να μετατρέψουμε αυτόν τον ρυθμό σε βάθρο στη Σιγκαπούρη. Το αυτοκίνητο έχει δείξει ότι είναι ικανό με αυτό το πακέτο αναβαθμίσεων, οπότε πρέπει να τα κάνουμε όλα σωστά το Σαββατοκύριακο και να εκτελέσουμε τέλεια το σχέδιο, για τα προκριματικά και τον αγώνα.

«Έχω κερδίσει στη Σιγκαπούρη στο παρελθόν, σε δύσκολες συνθήκες και, όπως γνωρίζουν όλοι, μου αρέσει η πίστα δρόμου. Υπάρχει κάτι ξεχωριστό σε έναν νυχτερινό αγώνα και αυτός, είναι πιθανόν ο καλύτερος που υπάρχει.

«Την Κυριακή το βράδυ θέλω να μπορούμε να πούμε ότι κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε για να κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα και σε αυτό θα εστιάσουμε, από τη στιγμή που θα ξεκινήσουμε τη δουλειά στη Σιγκαπούρη».

Δείτε επίσης

Toyota GR Corolla: Η μεγάλη επιστροφή στα ράλι για να κατακτήσει την Αμερική το 2026

Toyota GR Corolla: Η μεγάλη επιστροφή στα ράλι για να κατακτήσει την Αμερική το 2026

Le Mans: Τέλος εποχής για τη θρυλική Γέφυρα Dunlop – Τη θέση της παίρνει η Goodyear

Le Mans: Τέλος εποχής για τη θρυλική Γέφυρα Dunlop – Τη θέση της παίρνει η Goodyear

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Το Seal 5 DM-i είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο με sedan αμάξωμα της BYD

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Jeep Gladiator Rubicon Shadow Ops: Τώρα με εργοστασιακό εργάτη για απόλυτη κυριαρχία εκτός δρόμου

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf ξεκινά την παραγωγή της στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο του Sunderland

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO

Λάντο Νόρις εναντίον του αφεντικού του: Η απίστευτη μάχη με καρτ που κόβει την ανάσα – BINTEO