F1 - Verstappen για FIA: «Θετική αρχή» η αλλαγή στον κανονισμό για τα… «γαλλικά» των οδηγών

F1 - Verstappen για FIA: «Θετική αρχή» η αλλαγή στον κανονισμό για τα… «γαλλικά» των οδηγών

F1:Ο Max Verstappen εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόφαση της FIA να χαλαρώσει την απαγόρευση στις βρισιές, κάνοντας λόγο για μια «θετική αρχή» και χαρακτηρίζοντας την προηγούμενη στάση της Ομοσπονδίας «υπερβολικά επιθετική».

Mια σπάνια στιγμή επαίνου από τον Ολλανδό προς τη FIA, με την οποία έχει συγκρουστεί ουκ ολίγες φορές τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, η αλλαγή στάσης της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας βρήκε θετική ανταπόκριση από τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Verstappen: «Ήταν υπερβολικοί, αλλά τώρα ξεκινούν σωστά»

Ο Verstappen ήταν ανάμεσα στους οδηγούς που «φωτογραφήθηκαν» πέρυσι όταν η FIA ανακοίνωσε την καθολική απαγόρευση ύβρεων, ακόμα και σε έντονα φορτισμένες στιγμές. Μάλιστα, ο Ολλανδός υποχρεώθηκε να εκτελέσει κοινωνική εργασία μετά από περιστατικό στο φινάλε της σεζόν στη Ρουάντα.

Πλέον, η FIA ανακοίνωσε μια πιο ευέλικτή προσέγγιση, διαχωρίζοντας τα περιστατικά σε «ελεγχόμενα» και «μη ελεγχόμενα» περιβάλλοντα, με διαφορετικές ποινές ανάλογα το περεχόμενο.

Ο Verstappen δήλωσε από την Ίμολα:

 «Χαίρομαι που κατάλαβαν ότι αυτό που ίσχυε πριν ήταν μάλλον υπερβολικό. Ήταν υπερβολικά επιθετικό. Αυτή είναι μια αρχή.»

Hamilton: «Χάος στη FIA – δεν αλλάζει τίποτα με όσα πούμε»

Αντίθετα, ο Lewis Hamilton ήταν πιο επιφυλακτικός και… αιχμηρός:

 «Δεν ήξερα από πού ξεκίνησε όλο αυτό, αλλά ό,τι και να πω δεν θα αλλάξει κάτι. Αυτή τη στιγμή, φαίνεται πως επικρατεί ένα μικρό χάος. Χρειάζονται πολλές αλλαγές.»

F1 – Η θέση της FIA: «Προωθούμε το ήθος, αλλά με ρεαλισμό»

Ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, ο οποίος ήταν και ο βασικός εμπνευστής της αρχικής απαγόρευσης, εξήγησε τη λογική πίσω από την αλλαγή:

 «Ως πρώην οδηγός ράλι, γνωρίζω από πρώτο χέρι τα συναισθήματα που γεννά ένας αγώνας. Έγινε εκτεταμένη αναθεώρηση σε συνεργασία με όλα τα Πρωταθλήματα της FIA, τα μέλη της και άλλους φορείς.»

Πλέον, το Παράρτημα Β του κανονισμού έχει τροποποιηθεί, ώστε:

  • Οι αγωνοδίκες να έχουν σαφείς οδηγίες για να χειρίζονται περιστατικά χωρίς να πλήττουν την εικόνα του αθλήματος.
  • Να διατηρείται η ισορροπία μεταξύ ήθους και ρεαλισμού, ειδικά σε στιγμές έντονης συναισθηματικής φόρτισης.

Τι θεωρείται «ελεγχόμενο» και «μη ελεγχόμενο» περιβάλλον

Ελεγχόμενο περιβάλλον:
Συνεντεύξεις, συνεντεύξεις Τύπου, podiums, τελετές έναρξης ή υπηρεσίες του αγώνα.

Μη ελεγχόμενο περιβάλλον:
Ραδιοεπικοινωνίες με την ομάδα, on-board πλάνα, ή άλλα περιστατικά που καταγράφονται χωρίς να το γνωρίζει το άτομο.

Δείτε επίσης

F1: Απαντά σε Red Bull ο Piastri μετά τον έλεγχο της FIA στο μονοθέσιο της McLaren

F1: Απαντά σε Red Bull ο Piastri μετά τον έλεγχο της FIA στο μονοθέσιο της McLaren

Τι είναι ο υφασμάτινος βρόχος που υπάρχει στη ζώνη ασφαλείας στα αυτοκίνητα;

Τι είναι ο υφασμάτινος βρόχος που υπάρχει στη ζώνη ασφαλείας στα αυτοκίνητα;

Μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία του αυτοκινήτου χωρίς να την αποσυνδέσεις; Ναι – και να πώς

Μπορείς να φορτίσεις την μπαταρία του αυτοκινήτου χωρίς να την αποσυνδέσεις; Ναι – και να πώς

F1 – Vasseur: «Δεν με νοιάζει τι λέει ο Hamilton στο team radio – Μετράει μόνο το debrief»

F1 – Vasseur: «Δεν με νοιάζει τι λέει ο Hamilton στο team radio – Μετράει μόνο το debrief»

F1: Έκανε το Nürburgring σε κάτω από 8 λεπτά με μια Ferrari GT3 ο Verstappen

F1: Έκανε το Nürburgring σε κάτω από 8 λεπτά με μια Ferrari GT3 ο Verstappen

F1 – Toto Wolff: «Οι κατηγορίες για την McLaren είναι αβάσιμες – πρέπει να βελτιωθούμε, όχι να γκρινιάζουμε»

F1 – Toto Wolff: «Οι κατηγορίες για την McLaren είναι αβάσιμες – πρέπει να βελτιωθούμε, όχι να γκρινιάζουμε»