Το γεγονός αυτό αναδείχθηκε με εμφατικό τρόπο στην έκθεση «Future of interior in automotive» (McKinsey, 2021).
Διαπιστώθηκε ότι το 71% των στελεχών της αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένουν ότι το εσωτερικό των οχημάτων θα αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία, ενώ μόνο το 38% έχει την ίδια άποψη για το εξωτερικό. Αν σε αυτό προσθέσουμε το χρόνο που περνάμε στα αυτοκίνητά μας (κατά μέσο όρο 4,5 χρόνια σε όλη μας τη ζωή), μαζί με τις επικείμενες εξελίξεις στην αυτόνομη οδήγηση, τότε μπορούμε να εξηγήσουμε γιατί οι σχεδιαστές σχεδιάζουν το εσωτερικό των αυτοκινήτων ως προέκταση του καθιστικού του σπιτιού μας.
Αυτό ασφαλώς δεν έμεινε απαρατήρητο από την Swarovski Mobility, μια επιχειρηματική μονάδα της Swarovski που επικεντρώνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Έχοντας συνδέσει το όνομά της με την αρχιτεκτονική, το ντιζάιν, τη μόδα, τη μουσική, την τέχνη, και τον κινηματογράφο, η αυστριακή εταιρεία μπήκε δυναμικά και στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η φήμη της για τη διαύγεια και την λάμψη των κρυστάλλων της δεν έχει σύνορα. Είναι επίσης τα πιο βιώσιμα κρύσταλλα στην αγορά. Η τεχνική αρτιότητα και η ακρίβεια κοπής των κρυστάλλων προσφέρει ένα αψεγάδιαστο αποτέλεσμα που γεννά ένα αίσθημα ευφορίας. Η ίδια αίσθηση επιτυγχάνεται και μέσα στα πολυτελή αυτοκίνητα, προσδίδοντάς τους μία premium πινελιά αξεπέραστης γοητείας.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν αρκεί να είναι μοντέρνα, όμορφα και συνδεδεμένα – η βιωσιμότητα παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Αυτές οι αξίες υπάρχουν στο DNA της Swarovski.
Το κρύσταλλο δεν διαθέτει μόνο μία οπτική δυναμική, αλλά έχει και απτικές ιδιότητες, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στους σχεδιαστές αυτοκινήτων. Στο project του τιμονιού έγιναν πλήρως αντιληπτές αυτές οι δυνατότητες, και στη Σύνοδο Κορυφής της IAA τον Σεπτέμβριο του 2023, το κοινό είδε κάτι πραγματικά εντυπωσιακό: έξυπνη τεχνολογία σε συνδυασμό με έξι πολυτελή, περίτεχνα κομμένα στο χέρι, συμπαγή κρύσταλλα, όλα φωτιζόμενα και τοποθετημένα στο τιμόνι. Όπως συμβαίνει με όλους τους κρυστάλλους της Swarovski, είναι εξαιρετικά ανθεκτικοί.
Οι πολύπλοκοι αισθητήρες που λειτουργούν με την αφή είναι ενσωματωμένοι στο τιμόνι, αλλά εντελώς αθέατοι. Απρόσκοπτα και διαισθητικά, αυτό δίνει στον οδηγό τον έλεγχο μιας σειράς λειτουργιών με ένα πανάλαφρο άγγιγμα.
Δείτε επίσης
Δασμοί ΗΠΑ σε αυτοκίνητα: Τεράστια ανάσα για Hyundai, αλλά η GM γελάει τελευταία
Toyota bZ4X: Χωρίς αντίπαλο
Subaru Trailseeker: Το νέο ηλεκτρικό Crossover που ξεπερνά το Outback – Τιμή και χαρακτηριστικά
Ηλεκτρικό Lexus LFA: Έρχεται με τεχνητό ήχο κινητήρα και προσομοίωση χειροκίνητου κιβωτίου;
Buick Electra Encasa: Το υβριδικό MPV των 620 ίππων είναι μια κινούμενη βίλα