F1: O Max Verstappen δήλωσε πως μετά το GP στην Ίμολα, η Red Bull έλαβε ένα «πολύτιμο μάθημα» σχετικά με το πως να αξιοποιήσει στο έπακρον το μονοθέσιο της.
Ο Max Verstappen πέτυχε τη 2η νίκη του για τη φετινή σεζόν στην Ίμολα και παραμένει ο μόνος οδηγός, εκτός του δίδυμου της McLaren, που έχει καταγράψει νίκη το 2025. Μάλιστα, είχε μια επιβλητική εμφάνιση , ξεπερνώντας τον poleman Piastri στην εξωτερική της πρώτης στροφής. Η ομάδα από το Milton Keynes έφερε ένα νέο πακέτο αναβαθμίσεων στο RB21, με τον Christian Horner, να δηλώνει πως το GP της Emilia- Romagna ήταν η καλύτερη εμφάνιση της ομάδας του, από την νίκη στην Βραζιλία την προηγούμενη σεζόν.
Η δεύτερη νίκη του Verstappen στην σεζόν σημαίνει πως βρίσκεται πλέον στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών, 9 πόντους πίσω από τον δεύτερο Norris και 22 πίσω από τον πρωτοπόρο Piastri.
Και, όπως δηλώνει ο ίδιος, μετά την περασμένη Κυριακή, είναι τώρα πιο αισιόδοξος για το μέλλον.
F1: Το πολύτιμο μάθημα της Red Bull
Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Red Bull να έχει καλές εμφανίσεις την Κυριακή, ο 4 φορές πρωταθλητής δήλωσε πως αυτό παραμένει και για αυτόν μυστήριο. Ωστόσο, αποκάλυψε πως μετά το πιο πρόσφατο GP, η Red Bull έλαβε ένα πολύτιμο μάθημα για το πως να αξιοποιεί το μονοθέσιο της από την Παρασκευή και όχι μόνο τη μέρα του αγώνα.
«Μακάρι να ήξερα γιατί οι Παρασκευές δεν είναι πάντα καλές. Αλλά δεν το κάνουμε επίτηδες, το ορκίζομαι.» είπε χαρακτηριστικά.
«Ήταν λίγο πιο δύσκολο, νομίζω, να φέρουμε το μονοθέσιο στο σωστό “παράθυρο” απόδοσης, αλλά θεωρώ πως μάθαμε αρκετά στην Ίμολα για το τι θέλουμε από το μονοθέσιο. Δεν είναι πάντα εύκολο να το εξάγεις αυτό, για παράδειγμα τώρα που είμαστε σε αστικό σιρκουί, σε αντίθεση με την Ίμολα, αλλά νομίζω πως ήταν πολύ χρήσιμο μάθημα.Και σίγουρα μου έδωσε περισσότερη αυτοπεποίθηση να πιέσω. Φυσικά, κάνουμε πολλή δουλειά στον προσομοιωτή, έχουμε οδηγούς προσομοιωτή, επικοινωνούμε για το τι θέλουμε και τι χρειαζόμαστε από το μονοθέσιο.»
Σχετικά, με τα προβλήματα των τελευταίων ετών στο μονοθέσιο της Red Bull είπε: «Δυστυχώς, νομίζω ότι το μονοθέσιό μας τους τελευταίους 1,5-2 χρόνους δουλεύει σε πολύ στενό παράθυρο απόδοσης .Μόλις παρεκκλίνεις λίγο αριστερά ή δεξιά, γίνεται πολύ πιο δύσκολο στην οδήγηση και αυτό πιθανώς εξηγεί τις κακές Παρασκευές .Ευτυχώς, νομίζω ότι η ομάδα είναι πολύ καλή στην ανάλυση των δεδομένων και στη λήψη των σωστών αποφάσεων για την επόμενη μέρα. Τις περισσότερες φορές βελτιώνουμε την κατάσταση και σίγουρα στην Ίμολα τα πράγματα βελτιώθηκαν πολύ.»
Και τώρα… Monte Carlo
Όταν, πάντως, ρωτήθηκε αν η Red Bull έχει βελτιωθεί αρκετά ώστε να είναι εφικτή μια νίκη στο Μονακό, ο Ολλανδός κράτησε τους τόνους χαμηλούς , επισημαίνοντας ότι οι καλύτερες επιδόσεις της ομάδας φέτος ήρθαν σε πίστες με πολλές γρήγορες στροφές;
«Αν πάρεις τον μέσο όρο του Μαϊάμι και της Ίμολα, δεν φαίνεται να είμαστε και τόσο καλοί, οπότε πρέπει να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας.»
«Η Ίμολα ήταν ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο για εμάς. Και λέω ‘Σαββατοκύριακο’ γιατί η Παρασκευή δεν ήταν καλή.Πρέπει να συνεχίσουμε να καταλαβαίνουμε καλύτερα το μονοθέσιο και τι θέλουμε από τις ρυθμίσεις του. Ξέρω ότι αυτή είναι μια πολύ διαφορετική πίστα.»
«Αν δεις τη σεζόν ως τώρα, έχουμε πραγματικά ανταγωνιστεί μόνο σε πίστες με γρήγορες στροφές. Τώρα, το Μονακό δεν είναι τέτοια πίστα, οπότε είμαι λίγο πιο συγκρατημένος για το συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο. Ακόμη και αν έχεις, ας πούμε, το καλύτερο μονοθέσιο για να πετύχεις έναν τέλειο γύρο στις κατατακτήριες εδώ, είναι πολύ δύσκολο, οπότε θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει αύριο και να κινηθούμε από εκεί.Δεν έχω ιδέα πού βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ιστορικά, δεν είμαστε ιδιαίτερα δυνατοί σε αστικά σιρκουί, οπότε ελπίζω να αλλάξουμε λίγο αυτό, αλλά δεν ξέρω.»

Δείτε επίσης

F1: «Ανήσυχη η Ferrari ενόψει του Grand Prix του Μονακό» λέει o Fred Vasseur

Που μπορεί να σε «κλέψει» ο μηχανικός σου στο συνεργείο; 10 σημεία που πρέπει να προσέχεις πάντα όταν το πας το αμάξι για επισκευή

Καθημερινά αντικείμενα που έχεις στο αυτοκίνητο σου μπορεί να αποβούν μοιραία σε ατύχημα – Τι να προσέχεις πάντα

F1-McLaren: «Θέλουμε να είμαστε δίκαιοι με τους οδηγούς – Ακόμα και αν μας κοστίσει το πρωτάθλημα» λέει ο Zak Brown

Toyota: Ήρθε σε επικοινωνία με την Nissan μετά το τέλος στις συζητήσεις συγχώνευσης με την Honda
