Nissan: Επιστροφή του «Godzilla»;
Μπορεί η Nissan να βρίσκεται σε «τρικυμία», με τα πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και χωρίς ουσιαστική σανίδα σωτηρίας μετά τη λήξη των συζητήσεων για συγχώνευση με την Honda, ωστόσο δεν φαίνεται να είναι έτοιμη να το βάλει κάτω. Και παρά τις μεγάλες περικοπές που σχεδιάζει σε παραγωγή, ανθρώπινο δυναμικό καθώς και σε τομείς έρευνας και ανάπτυξης, η ιαπωνική μάρκα δεν είναι διατεθειμένη να θυσιάσει την ταυτότητα της. Έτσι, φαίνεται πως σκοπεύει να συνεχίζει να προσφέρει διασκεδαστικά αυτοκίνητα, ακόμα και σε αυτή τη, δύσκολη για αυτήν, περίοδο. Φυσικά, έχουμε ήδη το Nissan Z ενώ, όπως φαίνεται, και μια νέα γενιά του θρυλικού GT-R βρίσκεται στα σκαριά.
Με λίγα λόγια: Ναι, ο «Godzilla» επιστρέφει.
Nissan: «To GT-R θα επιστρέψει, δίχως αμφιβολία»
Μιλώντας στα διεθνή μέσα στο New York Auto show τον περασμένο μήνα, ο Επικεφαλής Σχεδιασμού Προϊόντος της Nissan στην αμερικανική αγορά δήλωσε: «Το GT-R θα επιστρέψει, δίχως αμφιβολία». Και ένα ακόμη υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας ,ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προώθησης Προϊόντος, Arnaud Charpentier φαίνεται να στηρίζει αυτή την άποψη, φαίνεται να στηρίζει αυτή την άποψη, αφού δήλωσε πως η εταιρεία συνεχίζει να δουλεύει ενεργά πάνω σε ένα νέο supercar:
«Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν πάνω σε αυτό. Πότε και πώς, ειλικρινά, δεν το γνωρίζουμε ακόμα. Όμως σήμερα, δεν αρκεί απλά να φτιάξουμε ένα σπορ αυτοκίνητο, αλλά να φτιάξουμε ένα με κινητήρα που προβλέπουμε να λειτουργεί τα επόμενα χρόνια. Είτε είναι ηλεκτρικό είτε υβριδικό, πρέπει να παραμείνει σπορ αυτοκίνητο. Αν όμως καταλήξεις με την ίδια απόδοση όπως ένα ηλεκτρικό SUV, αυτό είναι πρόβλημα.»
Θα είναι ηλεκτρικό;
Πριν από 1.5 χρόνο περίπου, η Nissan είχε αφήσει να εννοηθεί για πρώτη φορά πως το επόμενο GT-R ενδέχεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Κάτι που σίγουρα συνάδει με τις σύγχρονες τάσεις, ωστόσο αποτελεί και μεγάλο ρίσκο, αφού το Nissan GT-R είναι ένας από τους μεγαλύτερους πρεσβευτές των high-performance μοντέλων με θερμικά μοτέρ και ο εξηλεκτρισμός του σίγουρα θα φέρει αντιδράσεις. Σε κάθε περίπτωση, η ιδέα μιας νέας γενιάς GT-R φαίνεται να είναι κάτι που συζητείται σοβαρά στο εσωτερικό της Nissan.
Οι περιορισμοί του σήμερα για την Nissan – Πότε θα δούμε το νέο GT-R;
Μπορεί η Nissan να είναι μια από τις πιο θρυλικές μάρκες αυτοκινήτου, άρρηκτά συνδεδεμένη στην συνείδηση των πανταχού petrolheads, ως μια αγνή JDM μάρκα, ωστόσο η κατάσταση σήμερα είναι πολύ πιο διαφορετική από τις χρυσές εποχές των 90s. Άρα, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Τόσο με το καύσιμο και το τι μοντέλο θα είναι, όσο και με το τι μπορούμε να περιμένουμε.
Όπως είπαμε, η Nissan ετοιμάζει περικοπές. Περίπου 20.000 απολύσεις, «λουκέτο» σε 7 εργοστάσια, κλείσιμο σε 6 αρχιτεκτονικές πλατφόρμες, για να αναφέρουμε λίγα από τα μέτρα οικονομικής βιωσιμότητας που πρέπει να λάβει για να επιβιώσει.
Πώς, λοιπόν, η Nissan μπορεί να συμπεριλάβει ένα μοντέλο επιδόσεων(ακόμα και μια νέα γενιά του θρυλικού GT-R) σε αυτό το μάλλον «γκρίζο» τοπίο στο οποίο βρίσκεται; Αν, μάλιστα, λάβουμε υπόψη μας το γεγονός πως το Nissan Z, το σπορ μοντέλο που προσφέρει ήδη η Nissan, δεν αποτελεί και τεράστια εμπορική αποτυχία, μπορούμε να δούμε εύκολα γιατί η Nissan θα ήταν διατεθειμένη να το αργήσει.
Σίγουρα έχει πιο επείγουσες προτεραιότητες, με τη λογική να λέει πως δεν θα προσπαθήσει να επενδύσει σε ένα νέο GT- R και όχι σε ένα SUV μαζικής παραγωγής, για παράδειγμα. Σε κάθε περίπτωση, ένα νέο GT-R θα ανεβάζει πολύ τα στοκ της Nissan στην συνείδηση του κόσμου και μπορεί να αποτελούσε ένα δυνατό προωθητικό σπρώξιμο για μια εταιρεία που αυτή τη στιγμή δυσκολεύεται σημαντικά. Ωστόσο, η νέα γενιά του νέου GT-R σίγουρα θα πρέπει να έρθει αφού πρώτα η Nissan και ο νέος CEO έχει «σταθεροποιήσει το πλοίο» και έχει βάλει την Nissan σε σίγουρη τροχιά ανάκαμψης,

Δείτε επίσης

F1 – GP Μονακό: Ο Norris κέρδισε, η FIA απέτυχε

Ξέρουν καλά τι κάνουν οι Κινέζοι

F1: Το μάθημα που Antonelli μετά το ακριβό λάθος στις κατατακτήριες του GP Μονακό

Ελαστικά: Φθείρονται πιο γρήγορα σε αυτοκίνητα με τετρακίνηση;

F1: Στο παιχνίδι διεκδίκησης τίτλου η Red Bull; «Μάθαμε ένα πολύτιμο μάθημα» είπε ο Verstappen
