F1:Ο σχολιαστής του Sky F1, Martin Brundle, άσκησε σφοδρή κριτική στον νέο κανονισμό που επέβαλε δύο υποχρεωτικά pit stop στον αγώνα του Μονακό, χαρακτηρίζοντάς τον ως «υπερβολικά χαοτικό».
Η συγκεκριμένη ρύθμιση εφαρμόστηκε για πρώτη φορά για την F1 στο Grand Prix του Μονακό την Κυριακή, αναγκάζοντας τους οδηγούς να αλλάξουν ελαστικά δύο φορές κατά τη διάρκεια των 78 γύρων του αγώνα.
Brundle: «Δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω»
Ο Brundle, ο οποίος σχολίαζε ζωντανά για λογαριασμό του Sky F1, δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για την εικόνα που παρουσίασε ο αγώνας εξαιτίας της αλλαγής στους κανονισμούς.
«Δεν μου αρέσει. Αυτοί οι κανονισμοί, δεν μου αρέσουν», είπε κατά τη διάρκεια της μετάδοσης.
«Δεν θέλω να βλέπω οδηγούς σε όλο το grid να παίζουν παιχνίδια. Αυτό το σπορ αφορά την υπεροχή. Είναι το αποκορύφωμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και δεν μου αρέσει να βλέπω τόσους πολλούς οδηγούς να πηγαίνουν αργά.»
«Η εστίαση ήταν στα pits, όχι στον αγώνα»
Ο Βρετανός αναλυτής σημείωσε ότι ο αγώνας έμοιαζε να επικεντρώνεται περισσότερο στις στρατηγικές των pit stop, παρά στην αγωνιστική δράση μέσα στην πίστα. «Ήταν υπερβολικά χαοτικό. Η εστίαση ήταν στα pits, όχι στον αγώνα, αν μπορώ να το συνοψίσω έτσι», τόνισε.
Οδηγοί «έπαιζαν παιχνίδι» για χάρη των teammates
Ο Brundle αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα παραδείγματα του Liam Lawson και του Carlos Sainz, οι οποίοι επιβράδυναν σκόπιμα για να προστατεύσουν στρατηγικά τους teammate τους, Isack Hadjar και Alex Albon αντίστοιχα, από undercut. Ένα φαινόμενο που, όπως φάνηκε, αλλοίωσε τη φυσιολογική ροή του αγώνα.
«Έπρεπε να υποχρεώσουν αλλαγή νωρίς»
Προτείνοντας εναλλακτικές, ο Brundle εξέφρασε την άποψη ότι η FIA θα έπρεπε να είχε ορίσει ένα χρονικό πλαίσιο για τουλάχιστον το ένα από τα δύο pit stop:
«Αναρωτιέμαι αν έπρεπε να πουν: “Το ένα από τα δύο stop πρέπει να γίνει στο πρώτο μισό ή στο πρώτο τρίτο του αγώνα”», πρότεινε.
Πρώτη νίκη στο Μονακό για Norris
Ο αγώνας, που στιγματίστηκε από τη στρατηγική σύγχυση και τους ρυθμούς… περιπάτου, ολοκληρώθηκε με νικητή τον Lando Norris της McLaren, αφήνοντας δεύτερο τον Charles Leclerc της Ferrari και τρίτο τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Oscar Piastri.
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Norris στο Μονακό, αλλά και η πρώτη του γενικά μετά τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στη Μελβούρνη, τον Μάρτιο.
Δείτε επίσης

F1: «Ίσως ξεφύγει σύντομα» λέει για Norris-Piastri ο Rosberg

F1-Red Bull: «Ο Verstappen θα κατακτήσει το πέμπτο του πρωτάθλημα και θα αποσυρθεί στο τέλος του 2025»

Υγρό φρένου: 7 σημάδια και αιτίες χαμηλής στάθμης (και τι συμβαίνει αν τελειώσουν)

Τι συμβαίνει αν δεν φορτίζεις ένα plug-in υβριδικό όχημα;

Γιατί στάζει νερό από την εξάτμιση του αυτοκινήτου (και είναι φυσιολογικό;)
