F1: Τι είπε ο ολλανδός πρωταθλητής μετά τον αγώνα στο Μόντε Κάρλο
Στο πρώτον αγώνα της F1 που εφαρμόστηκε ο κανονισμός του υποχρεωτικού διπλού pit stop που έφερε έντονες αντιδράσεις σε οδηγούς και κόσμο και τις…«ξεχωριστές» τακτικές Racing Bulls και Williams(που, σε κάθε περίπτωση, χάρισε βαθμούς και στους 4 οδηγούς των δύο ομάδων), ο Verstappen ξεκίνησε από την P4 και τερμάτισε στην 4η θέση, αφήνοντας το δεύτερο pit stop του για τον τελευταίο γύρο.
F1: Ο κανονισμός του διπλού pit stop
Μετά το περυσινό GP του Μονακό, όπου οι περισσότεροι οδηγοί τερμάτισαν τον αγώνα με ένα σετ ελαστικών, η FIA ήθελε να δώσει λίγο περισσότερο ενθουσιασμό στον φετινό αγώνα, κάνοντας υποχρεωτικό. μέσω κανονισμού, και ένα δεύτερο pit stop για τους οδηγούς.
Φυσικά, η ιδέα απέτυχε… πανηγυρικά και, στη μεσαία ζώνη του grid, είχε ως συνέπεια οι Racing Bulls και Williams να εναλλάσσονται με έναν οδηγό σε ρόλο του αργού οδηγού που μπλοκάρει τους οδηγούς που βρίσκονται πίσω, γεγονός που επέτρεψε και στους τέσσερις οδηγούς να τερματίσουν στους βαθμούς, αν και το θέαμα απείχε αρκετά από αυτό που θα χαρακτήριζε κανείς ως έναν εντυπωσιακό αγώνα στους στενούς δρόμους του Μονακό.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν τα διεθνή μέσα, μάλιστα, στις εσωτερικές διεργασίες της F1… επικρατεί η αίσθηση πως η αλλαγή κανονισμού πέτυχε τον σκοπό της δημιουργώντας κάτι διαφορετικό, με τη διάθεση για συνέχιση αυτής της κατεύθυνσης να παραμένει ζωντανή.
Οι δηλώσεις του Verstappen
Μετά τον αγώνα, ο Verstappen ρωτήθηκε σχετικά με τους νέους κανονισμούς.
«Ναι, αλλά δεν μπορείς να κάνεις προσπεράσεις εδώ έτσι κι αλλιώς», δήλωσε ο Max Verstappen. «Οπότε δεν έχει σημασία τι κάνεις — ένα πιτ στοπ, δέκα πιτ στοπ…
«Δηλαδή, ακόμα και στο τέλος του αγώνα, ήμουν μπροστά, αλλά τα ελαστικά μου ήταν εντελώς κατεστραμμένα, και πάλι κανείς δεν μπορούσε να με περάσει.
«Νομίζω πως στις μέρες μας, με ένα μονοθέσιο F1, μπορείς να περάσεις μόνο… μονοθέσιο της Formula 2 εδώ!»
Όταν ρωτήθηκε αν τουλάχιστον εκτιμά την προσπάθεια της F1 να κάνει κάτι ώστε να υπάρξει δράση στο Μονακό, απάντησε: «Ναι, φυσικά. Το καταλαβαίνω, αλλά νομίζω πως δεν λειτούργησε».
«Σαν Mario Kart»
Ο Verstappen ένιωσε ότι ζούσε μια πραγματική εκδοχή του Mario Kart κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό, αστειευόμενος ότι η F1 θα μπορούσε να κάνει το all-in, προσθέτοντας ακόμα και παγίδες με… φλούδες μπανάνας.
Όταν ρωτήθηκε τι πιστεύει ότι πρέπει να αλλάξει ώστε να γίνει πιο εντυπωσιακό το Grand Prix του Μονακό, σχολίασε με χιούμορ:
«Ειλικρινά, σχεδόν παίζαμε Mario Kart. Ίσως πρέπει να βάλουμε εξαρτήματα στα μονοθέσια, να μπορείς να πετάς μπανάνες, δεν ξέρω… να έχεις και ολισθηρή επιφάνεια!» (γέλια).
Button: «Έγινε παρωδία ο αγώνας»
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2009, Jenson Button, που βρισκόταν στο πάνελ της Sky F1 στο Μονακό, χαιρέτισε την απόπειρα της F1 να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό, αλλά θεώρησε πως οι στρατηγικές που ακολουθήθηκαν «διακωμωδούν» τον θεσμό.
Χαρακτηριστικό ήταν το συμβάν με τον George Russell της Mercedes, ο οποίος έκοψε τη στροφή στη Nouvelle Chicane για να προσπεράσει τον Alex Albon της Williams, ο οποίος λειτουργούσε ως «μπλοκέ», κρατώντας πίσω τον Βρετανό για να βοηθήσει τον team-mate του, Carlos Sainz, να ξεφύγει. Ο Russell τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης.
Παρόλα αυτά, η τακτική απέδωσε: ο Albon τερμάτισε 9ος και ο Sainz 10ος, εξασφαλίζοντας διπλό τερματισμό στους βαθμούς για τη Williams. Αντίστοιχα για τους Racing Bulls, ο Isack Hadjar τερμάτισε 6ος και ο Liam Lawson 8ος.
«Όταν οι ομάδες χρησιμοποιούν έναν οδηγό για να βοηθήσουν τον άλλον και πηγαίνουν έξι δευτερόλεπτα πιο αργά στο γύρο για να φρενάρουν τους υπόλοιπους, ναι, φαίνεται κάπως γελοίο, έτσι δεν είναι;» σχολίασε ο Button.
«Και μετά είχαμε και τον George που, προφανώς κατά λάθος, προσπάθησε να πηδήξει τον Albon στην chicane ώστε να βρεθεί μπροστά, να πιέσει και να κερδίσει χρόνο πριν του επιβληθεί η ποινή. Και αυτό μοιάζει λίγο με παρωδία.
«Είναι κρίμα που δεν λειτούργησε. Μου άρεσε που το δοκιμάσαμε, γιατί χρειαζόταν κάτι. Αλλά πρέπει να βρούμε έναν καλύτερο τρόπο να το εξελίξουμε».
Δείτε επίσης

Το Audi Q5 επιστρέφει καλύτερο από πότε – Δες όσα πρέπει να γνωρίζεις για την τρίτη γενιά του πολυτελούς SUV

Κεραμικά φρένα carbon: Πώς λειτουργούν και γιατί τοποθετούνται συνέχεια σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων;

Η Tesla καταρρέει στην Ευρώπη – Οι πωλήσεις της έπεσαν σχεδόν 50% ενώ τα EV ανεβαίνουν

F1: Αγοράστηκε για 16 εκατ. ευρώ η Ferrari που οδηγούσε o Schumacher το 2001

F1: «Νιώθω χαμένος» – Τα σχόλια του Hamilton στο ραδιόφωνο της Ferrari
