F1 - Νέο παρασκήνιο για Hamilton: Παρανόηση το team radio στο Μονακό, δεν υπήρξε σνομπάρισμα από Ferrari

F1 - Νέο παρασκήνιο για Hamilton: Παρανόηση το team radio στο Μονακό, δεν υπήρξε σνομπάρισμα από Ferrari

F1: Η σύγχυση του Lewis Hamilton στο Grand Prix του Μονακό οφείλεται, σύμφωνα με διεθνή μέσα, σε παρερμηνεία ενός μηνύματος του μηχανικού του, Riccardo Adami, το οποίο ανέφερε «this is our race» («αυτός είναι ο δικός μας αγώνας»).

Ο Βρετανός οδηγός της Ferrari, μετά την καλύτερη εμφάνισή του στην F1 με την ιταλική ομάδα στο Ίμολα (4ος), επέστρεψε στην απογοήτευση στο Μονακό, όπου είχε μια συνολικά περίεργη αγωνιστική εμπειρία.

Ο Hamilton είχε ατύχημα στα τελευταία λεπτά του FP3 το Σάββατο, κάτι που ανάγκασε τους μηχανικούς του να δουλέψουν πυρετωδώς για να προλάβει τις κατατακτήριες. Κατάφερε να γράψει τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο στο Q3, αλλά ήταν πάνω από τρία δέκατα πιο αργός από τον Charles Leclerc. Στη συνέχεια, τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων για παρεμπόδιση του Max Verstappen, πέφτοντας έτσι στην έβδομη θέση της εκκίνησης.

Στον αγώνα, έμεινε πέμπτος και τερμάτισε περισσότερο από 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Lando Norris, με την κούρσα του να περνά απαρατήρητη και χωρίς να δει ιδιαίτερη δράση.

Μπέρδεμα στο μήνυμα – Νόμιζε ότι παλεύει για τη νίκη

Η κρίσιμη στιγμή ήρθε στον 17ο γύρο, λίγο πριν από το πρώτο του pit stop, όταν ρώτησε στο team radio:
Hamilton: «Τι χρειάζεστε από μένα;»
Adami: «Και πίεσε τώρα. Αυτός είναι ο δικός μας αγώνας.»

Ο Hamilton εξέλαβε το μήνυμα ως ένδειξη ότι βρισκόταν στη μάχη για τη νίκη, όταν στην πραγματικότητα ο Adami ήθελε να του πει ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί στρατηγικά για να βοηθήσει τον Leclerc και πως ήταν ελεύθερος να τρέξει τον δικό του αγώνα.

Μετά τον τερματισμό, ο Hamilton παραδέχθηκε ότι δεν είχε καταλάβει τι του ζητούσαν:
«Δεν ήξερα για τι πράγμα πάλευα. Πάλευα για τη θέση μπροστά ή για κάτι παραπάνω; Όταν κοίταξα τα δεδομένα, είδα ότι ήμουν πολύ μακριά από τους πρώτους. Έτσι, χρησιμοποίησα τα ελαστικά μου περισσότερο απ’ ό,τι έπρεπε εκείνη τη στιγμή, ενώ στην πραγματικότητα δεν ήμουν καν κοντά τους.»

F1:Ο διάλογος μετά τον τερματισμό και η σιωπή του Adami

Στην συνέχεια καταγράφηκε ακόμη μια αξιοσημείωτη στιχομυθία:

Adami: «Είναι P5. Χάσαμε πολύ χρόνο σε κίνηση, τα υπόλοιπα πρέπει να τα αναλύσουμε.»
Adami: «Και κάνε pick up. Πλήκτρο φόρτισης on.»
Hamilton: «Δύσκολο αποτέλεσμα. Ευχαριστώ τα παιδιά για την επισκευή του μονοθεσίου. Δεν ήταν το πιο εύκολο σαββατοκύριακο, αλλά συνεχίζουμε, οπότε ναι, ευχαριστώ.»
Hamilton: «Είσαι θυμωμένος μαζί μου ή κάτι τέτοιο;»

Ο Adami δεν απάντησε ,γεγονός που προκάλεσε φήμες για ένταση μεταξύ των δύο. Ωστόσο, πηγές από τη Ferrari αναφέρουν ότι ενδέχεται ο μηχανικός να είχε αποσυνδεθεί ήδη από το σύστημα επικοινωνίας και να μην άκουσε ποτέ την ερώτηση του Hamilton.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, φάνηκε να αγνοεί την ύπαρξη αυτού του διαλόγου, εξηγώντας ότι η ομάδα αποφεύγει τις ραδιοεπικοινωνίες στο κομμάτι της πίστας μεταξύ Ste Devote και της σήραγγας, για να μην αποσπάται η προσοχή των οδηγών:
«Δεν είναι ότι κοιμόμαστε ή ότι πίνουμε μπύρα στον τοίχο των pits. Υπάρχει απλώς ένα κομμάτι της πίστας στο οποίο έχουμε συμφωνήσει να μην μιλάμε στους οδηγούς. Δεν υπάρχει ένταση – εκείνος παλεύει με 300χλμ/ώρα ανάμεσα στους τοίχους και εγώ το καταλαβαίνω απόλυτα. Μίλησα μαζί του μετά τον αγώνα και δεν ήταν καθόλου θυμωμένος.»

 

Δείτε επίσης

Lexus RZ: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μάρκας έρχεται το φθινόπωρο

Lexus RZ: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μάρκας έρχεται το φθινόπωρο

Πόσο ακριβά είναι τα Volvo σε συντήρηση; Τι δείχνει έρευνα κατόχων

Πόσο ακριβά είναι τα Volvo σε συντήρηση; Τι δείχνει έρευνα κατόχων

F1: Ο Zak Brown της McLaren επιτίθεται στους αντιπάλους της για τις «ανόητες κατηγορίες»

F1: Ο Zak Brown της McLaren επιτίθεται στους αντιπάλους της για τις «ανόητες κατηγορίες»

F1: Έρχεται μεγάλη αναβάθμιση για την Ferrari

F1: Έρχεται μεγάλη αναβάθμιση για την Ferrari

Lexus RZ: Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό θα έχει «ψεύτικα» shifters για να αλλάζεις ταχύτητες χειροκίνητα

Lexus RZ: Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό θα έχει «ψεύτικα» shifters για να αλλάζεις ταχύτητες χειροκίνητα

10 λόγοι για τους οποίους τα αυτοκίνητα βενζίνης παραμένουν καλύτερα από τα ηλεκτρικά

10 λόγοι για τους οποίους τα αυτοκίνητα βενζίνης παραμένουν καλύτερα από τα ηλεκτρικά