F1: Η συγγνώμη του Verstappen στην Red Bull για τη σύγκρουση με τον Russell - Τι έγραψε στα social media

F1: Η συγγνώμη του Verstappen στην Red Bull για τη σύγκρουση με τον Russell - Τι έγραψε στα social media

F1: Εσωτερική συγγνώμη προς την Red Bull από τον Verstappen –  Τι έλεγε η δημοσίευση του στα ΜΚΔ

Ένα από τα βασικά σημεία συζήτησης που προέκυψαν από το ισπανικό GP ήταν η σύγκρουση Verstappen και Russell. Μια «διαμάχη» που είχε ξεκινήσει στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας, όταν οι δύο οδηγοί είχαν έντονο τσακωμό παρουσία των αγωνοδικών. Εκ τότε, μοιάζει λες και οι δύο τους «ανακαλύπτουν» συνέχεια τρόπους να αναζωπυρώσουν την κόντρα τους. Και κάτι τέτοιο συνέβη και στην πίστα της Βαρκελώνης.

Στην στροφή 5 του ισπανικού GP, ο Ολλανδός έχασε τη 4η θέση από τον Russell, όταν ο δεύτερος τον προσπέρασε, αναγκάζοντας τον να ξανά περάσει από την εξωτερική οδό. Αυτό θεωρείται παράνομο από τους κανονισμούς της F1, με αποτέλεσμα η Red Bull να του επικοινωνήσει μέσω ραδιοφώνου ότι πρέπει να παραχωρήσει τη θέση πίσω και να αφήσει τον Russell να τον περάσει. Ο Max Verstappen φάνηκε εξοργισμένος όταν το άκουσε, αφού θεωρούσε πως η ευθύνη ήταν του Russell, αφού η πίεση του ήταν αυτή που τον έστειλε στην εξωτερική οδό.

Ο ολλανδός, στην συνέχεια, έκοψε ταχύτητα και έπειτα έστριψε το μονοθέσιο του πάνω σε εκείνο του Russell. Η σύγκρουση δεν ήταν σφοδρή, με τους δύο οδηγούς να συνεχίζουν τον αγώνα. Ο Max Verstappen έλαβε ποινή δέκα δευτερολέπτων καθώς και 3 βαθμούς στην superlicense του, κάτι που σημαίνει ότι βρίσκεται μια παράβαση μακριά από το να τιμωρηθεί με απαγόρευση εμφάνισης σε GP.

Κατά τις συνεντεύξεις του, ο Verstappen φαινόταν ακόμη εκνευρισμένος, απαντώντας μονολεκτικά στους δημοσιογράφους και αρνούμενος να δώσει σαφή απάντηση για το αν η κίνηση του ήταν εσκεμμένη ή όχι.

Ωστόσο, μετά τον αγώνα, σε προσωπική του δημοσίευση στα ΜΚΔ, ο Verstappen παραδέχτηκε ότι ήταν μια κίνηση που δεν έπρεπε να κάνει, ενώ ζήτησε συγγνώμη και από την Red Bull.

F1: Η δημοσίευση του Verstappen

Συγκεκριμένα, μετά τον αγώνα της Κυριακής, ο Ολλανδός απάντησε με σαρκαστικό ύφος στις ερωτήσεις που του έγιναν σχετικά με τις προθέσεις του γύρω από την σύγκρουση:

Αρχικά, απάντησε στην κριτική του Russell με ειρωνική διάθεση, υπονοώντας ότι ο Βρετανός ίσως χρειάζεται… ένα χαρτομάντιλο για τα δάκρυά του ενώ όταν ρωτήθηκε συγκεκριμένα για το αν έπεσε επίτηδες πάνω στον Βρετανό, απάντησε: «Έχει σημασία;»,

Ωστόσο, μια μέρα αργότερα, ο Verstappen εμφανίστηκε πιο συμφιλιωτικός μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέγοντας πως η κίνηση του δεν είναι σωστή.

Συγκεκριμένα έγραψε:

«Είχαμε μια συναρπαστική στρατηγική και καλό αγώνα στη Βαρκελώνη, μέχρι που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η επιλογή ελαστικών μας για το φινάλε και κάποιες κινήσεις μετά την επανεκκίνηση με το αυτοκίνητο ασφαλείας τροφοδότησαν την απογοήτευσή μου, οδηγώντας σε μια κίνηση που δεν ήταν σωστή και δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί.

Πάντα δίνω τα πάντα για την ομάδα και τα συναισθήματα μερικές φορές ξεφεύγουν. Κερδίζουμε μαζί, χάνουμε μαζί. Τα λέμε στο Μόντρεαλ.»

 

Η εσωτερική συγγνώμη στην Red Bull

Μάλιστα, ο Verstappen ζήτησε και συγγνώμη από την ομάδα της Red Bull μετά το τέλος του αγώνα. Σύμφωνα με όσα είπε ο επικεφαλής της ομάδας από το Milton Keynes, Christian Horner, κατά το κλασσικό debrief μετά τον αγώνα, ο Verstappen «ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό με τον Russell.»

 

Δείτε επίσης

Πώς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος εξάτμισης για το όχημά σου – Και τι θα γίνει αν βάλεις μεγαλύτερη ή μικρότερη

Πώς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος εξάτμισης για το όχημά σου – Και τι θα γίνει αν βάλεις μεγαλύτερη ή μικρότερη

Μεγάλη έρευνα: 1 στους 2 οδηγούς αποσπάται από τη συζήτηση με τους επιβάτες στο αυτοκίνητο

Μεγάλη έρευνα: 1 στους 2 οδηγούς αποσπάται από τη συζήτηση με τους επιβάτες στο αυτοκίνητο

Κορεατικό οικογενειακό SUV, με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, 7 αερόσακους και εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο στα χλμ.

Κορεατικό οικογενειακό SUV, με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, 7 αερόσακους και εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο στα χλμ.

Νέο ηλεκτρικό Volkswagen Golf GTI: Το επερχόμενο hot hatch θα είναι ένα «τέρας»

Νέο ηλεκτρικό Volkswagen Golf GTI: Το επερχόμενο hot hatch θα είναι ένα «τέρας»

Καις πολύ βενζίνη; Αυτοί είναι οι 10 καλύτεροι τρόποι να μειώσεις την κατανάλωση στο αυτοκίνητο

Καις πολύ βενζίνη; Αυτοί είναι οι 10 καλύτεροι τρόποι να μειώσεις την κατανάλωση στο αυτοκίνητο

Νέο Toyota Celica: Παρουσιάστηκε σε επιλεγμένους εμπόρους της μάρκας – Έχει βγει στον δρόμο για δοκιμές

Νέο Toyota Celica: Παρουσιάστηκε σε επιλεγμένους εμπόρους της μάρκας – Έχει βγει στον δρόμο για δοκιμές