Μπορεί όλη η προσπάθεια της Βαυαρέζικης φίρμας BMW να δείχνει too much για ένα μοντέλο παραγωγής με το λογότυπο Μ, αλλά εμάς μας αρέσει, αφού δημιουργεί αυτόματα στο μυαλό αγωνιστικούς συνειρμούς.
Η εν λόγω αναβάθμιση, μάλλον αποτελεί περισσότερο κίνηση εντυπωσιασμού των απανταχού φίλων της σειράς Μ, παρά ταχύτερη αφαίρεση του τροχού, κάτι που δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα στην καθημερινή οδήγηση στο δρόμο. Η εταιρεία όμως επιμένει σε αυτό, λέγοντας ότι, “οι ζάντες των 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω με ένα παξιμάδι, επιτρέπουν ιδιαίτερα γρήγορες αλλαγές τροχών και κατά συνέπεια, σύντομα pit stop”.
Αντί για τις συνηθισμένες πέντε βίδες, κάθε τροχός είναι στερεωμένος στην πλήμνη του τροχού με μία μόνο κεντρική βίδα. Εξασφαλίζεται με αυτόν τον τρόπο, εξαιρετικά σταθερή σύνδεση κατά την τοποθέτηση των κεντρικών μπουλονιών, με την εφαρμογή μιας δύναμης ροπής 93 κιλών». Αυτό, για να χαριτολογήσουμε, είναι πάνω από την διπλάσια ροπή του κινητήρα twin-turbo των 3,0 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό της M2.
Βάζω στοίχημα ότι το εν λόγω εγχείρημα της BMW, θα το δούμε σίγουρα αρκετά σύντομα και απο άλλους κατασκευαστές, στα κορυφαία τους μοντέλα!
Δείτε επίσης

Audi Q3: Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου – Τι μας «τιζάρει» η Audi, πότε θα παρουσιαστεί

BYD Sealion 7: Ηλεκτρικός λέων με 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα

F1: «Στα μέτρα» του Hamilton το μονοθέσιο της Ferrari για το 2026;

F1 – Τελευταία νέα: Ο Steiner απαντά στον Hamilton, νέο υλικό για Verstappen, «μπελάδες» για τη Red Bull

10 μύθοι για τα φρένα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
