BMW M3 και M4: τι δήλωσε το αφεντικό του M Division για το μέλλον τους

BMW M3 και M4: τι δήλωσε το αφεντικό του M Division για το μέλλον τους

Το σενάριο που θέλει τις επόμενες γενιές των BMW M3 και M4 να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εξετάζει και μάλιστα σοβαρά το M Division της βαυαρικής φίρμας.

Δια στόματος του επικεφαλής του τμήματος που υπογράφει όλες τις προτάσεις υψηλών επιδόσεων της BMW, Frank van Meel, διατυπώθηκε η άποψη ότι οι επόμενες BMW M3 και Μ4 θα είναι ηλεκτροκίνητες αν και εφόσον υιοθετώντας τη συγκεκριμένη τεχνολογία μπορούν να δημιουργήσουν ακόμα πιο ικανές και ανταγωνιστικές υλοποιήσεις.

BMW M3 και M4: τι δήλωσε το αφεντικό του M Division για το μέλλον τους

Σύμφωνα με τον Frank van Meel κάθε νέα γενιά των M3 και M4 πρέπει να ξεπερνά την προηγούμενη, κι αν αυτό γίνει εφικτό με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, τότε τα δύο εμβληματικά τετράτροχα θα αποχαιρετήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και ειδικότερα το διπλά υπερτροφοδούμενο σύνολο των 3,0 λίτρων.

Το πρώτο δείγμα γραφής ήρθε με την BMW i4 M50 των 544 ίππων, η οποία επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και διαθέτει αυτονομία 520 χιλιομέτρων.

Αντιστοίχως, η BMW M3 με τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 510 ίππων χρειάζεται επίσης 3,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

BMW M3 και M4: τι δήλωσε το αφεντικό του M Division για το μέλλον τους

Σε επίπεδο επιδόσεων, λοιπόν, μια ηλεκτροκίνητη υλοποίηση έχει ήδη συναντήσει τα επίπεδα μιας BMW M, γεγονός που ισχυροποιεί την επιχειρηματολογία εκείνων που υποστηρίζουν τη μετάβαση του M Division σε μια νέα, μηδενικών ρύπων εποχή.

Αν μάλιστα συνυπολογίσει κανείς το γεγονός ότι τα επόμενα χρόνια αναμένονται κοσμογονικές εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας των μπαταριών, είναι πολύ πιθανόν το έργο των ανθρώπων του M Division να γίνει ακόμα πιο εύκολο.

Ακόμα και στην περίπτωση πάντως που το πλάνο του πλήρη εξηλεκτρισμού δεν προκριθεί, βέβαιος θα πρέπει να θεωρείται ο εξηλεκτρισμός όλων των μοντέλων Μ με τη βοήθεια plug-in υβριδικών συνδυασμών.


About the author


Δείτε επίσης

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

Ξέρεις πως μπορεί να κάνεις ζημιά στο κιβώτιο αν «πηδάς» ταχύτητες στο σασμάν;

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

F1 – Ο Max Verstappen απαντά στις φήμες για Mercedes: «Εγώ καθορίζω το μέλλον μου»

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Έχει νόημα να αλλάζεις συχνά το λάδι κινητήρα ; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Γιατί ορισμένα ελαστικά πρέπει να κυλούν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

Γιατί ορισμένα ελαστικά πρέπει να κυλούν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

F1: Η «αστρονομική» τιμή του Max Verstappen σε ενδεχόμενη μεταγραφή στην Mercedes

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου

Είναι όλα τα φίλτρα λαδιού ίδια; Πώς να διαλέξω το σωστό για το αυτοκίνητο μου