Renault: ξεκινά την πώληση μεριδίου της Nissan

Renault: ξεκινά την πώληση μεριδίου της Nissan

Η Renault προτίθεται να αρχίσει να πουλάει «πολύ σύντομα» ένα μεγάλο τμήμα του μεριδίου που κατέχει στη Nissan ως μέρος ενός φιλόδοξου σχεδίου ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο περιλαμβάνει την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) του βραχίονα Ampere που θα είναι υπεύθυνος για τα EV της.

Ο Λούκα ντε Μέο δήλωσε ότι για την πώληση του μεριδίου 28% θα υπάρξει συνεννόηση με τη Nissan, ενώ τα χρήματα που θα τους εισρεύσουν στα ταμεία της «θα χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς».
Το προς πώληση μερίδιο αποτιμάται στα 4,3 δισ. ευρώ και αναμένεται να δώσει στη Renault επιλογές σε περίπτωση που αποφασίσει να μην προχωρήσει στην εισαγωγή της Ampere στο χρηματιστήριο.
Τα κεφάλαια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν την Renault να επιταχύνει την ανάπτυξη φθηνότερων ηλεκτρικών οχημάτων και να αντιμετωπίσει ταχύτερα αντιπάλους όπως η Tesla.

Η Renault στοχεύει σε έσοδα άνω των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2025 για την Ampere, δήλωσε η εταιρεία στο πλαίσιο ενημέρωσης των επενδυτών.
Η Ampere σχεδιάζει να παρουσιάσει το Twingo Legend, ένα συμπαγές EV που θα παράγεται στην Ευρώπη και θα πωλείται σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ, καθώς η μάχη για πιο προσιτά αυτοκίνητα αναζωπυρώνεται σε μια περιοχή όπου οι καταναλωτές έχουν πληγεί από το υψηλό κόστος ζωής.


About the author


Δείτε επίσης

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Μεταμόρφωση για τη Lamborghini Temerario: Έγινε αγνώριστη και πιο επιθετική από ποτέ

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ram 1500 2026: Οδηγούμε τον θρυλικό V8 Hemi που επέστρεψε! Αξίζει η νοσταλγία;

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Ο πεντακύλινδρος της Audi γίνεται 50: Η ιστορία του κινητήρα-θρύλου

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Πιο προσιτό το Nissan Juke

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Suzuki Jimny Αγροτικό: Ο λόγος που η Suzuki λέει οριστικά «όχι»

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα

Mercedes: Έρχεται το τέλος για τα πίσω φρένα; Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα πάντα