Peugeot 208 Rallye: ιμιτασιόν Rallye!

Peugeot 208 Rallye: ιμιτασιόν Rallye!

Μια ελβετική αντιπροσωπεία της Peugeot, κατασκευάζει μια περιορισμένη έκδοση 208 Rallye, για να γιορτάσει τα 40 χρόνια από τη «γέννηση» του αρχικού 205 Turbo 16, ενός αυτοκινήτου που κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τη δεκαετία του ’80.

Ένα σετ ζαντών από ατσάλι 16 ιντσών, τραβά αμέσως την προσοχή και κάνει συνειρμούς παράλληλα με την ολόλευκη βαφή και τα σπορτ φώτα. Δυστυχώς, το Rallye έρχεται μόνο ως πεντάθυρο, το οποίο δεν ταιριάζει όταν προσπαθείς να αναβιώσεις ένα hatchback εμπνευσμένο από τα ράλι, πόσο μάλλον όταν στον τομέα των επιδόσεων δεν υπάρχει αντίστοιχη αναβάθμιση.

Peugeot 208 Rallye: ιμιτασιόν Rallye!

Χαρακτηριστικό γνώρισμα των ειδικών εκδόσεων της Peugeot, ήταν συνήθως η απώλεια βάρους, αλλά σε αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει γίνει κάποια προσπάθεια μείωσης, καθώς εξακολουθεί να ζυγίζει παρόμοια με το αυτοκίνητο παραγωγής 1.165 κιλά.

Peugeot 208 Rallye: ιμιτασιόν Rallye!
Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο συνδυάζεται με ένα νέο φανταχτερό μαύρο κιβώτιο ταχυτήτων με κόκκινες πινελιές, αλλά εξακολουθεί να συνεργάζεται με μια τρικύλινδρη μονάδα 1,2 λίτρων με περίπου 100 ίππους.

Peugeot 208 Rallye: ιμιτασιόν Rallye!
Το συμπαγές δερμάτινο τιμόνι έχει διατηρηθεί, ενώ το εσωτερικό έχει μια ήπια ανανέωση, με απομίμηση άνθρακα που κυριαρχεί στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, με ένα ανοιχτό γκρι χρώμα. Όσο για την τιμή του, αυτή θα είναι γύρω στις 25.500 ευρώ, αν και δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα μπορούν να προστεθούν περαιτέρω αναβαθμίσεις ή επιλογές. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το Rallye βασίζεται στο απερχόμενο μοντέλο 208 και όχι στο επερχόμενο facelift 208.


About the author


Δείτε επίσης

Γιατί μπορεί η εξάτμιση να βγάζει…μαλλιά; Το σπάνιο φαινόμενο και πως εξηγείται;

Γιατί μπορεί η εξάτμιση να βγάζει…μαλλιά; Το σπάνιο φαινόμενο και πως εξηγείται;

Mercedes-AMG: «Η τετρακύλινδρη υβριδική e C63 δεν έπεισε τους αγοραστές»

Mercedes-AMG: «Η τετρακύλινδρη υβριδική e C63 δεν έπεισε τους αγοραστές»

F1: «Ίσως πίεσα υπερβολικά τα όρια» είπε ο Piastri για τη μονομαχία με Norris στην Αυστρία

F1: «Ίσως πίεσα υπερβολικά τα όρια» είπε ο Piastri για τη μονομαχία με Norris στην Αυστρία

Τι σημαίνουν τα διαφορετικά χρώματα στα ελαστικά της F1

Τι σημαίνουν τα διαφορετικά χρώματα στα ελαστικά της F1

Γιατί τα φρένα του καινούριου σου αυτοκινήτου μυρίζουν σαν να καίγονται

Γιατί τα φρένα του καινούριου σου αυτοκινήτου μυρίζουν σαν να καίγονται

F1: Τα συμπεράσματα μας από το GP της Αυστρίας

F1: Τα συμπεράσματα μας από το GP της Αυστρίας