Μονομαχία VW και Dacia για το best-seller του Ιουλίου

Μονομαχία VW και Dacia για το best-seller του Ιουλίου

Το VW T-Roc είναι έτοιμο να παραμείνει μπροστά από το Dacia Sandero και να γίνει το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο του Ιουλίου στην Ευρώπη.

Το μικρό SUV της VW προηγείται του μικρού hatchback της Dacia κατά 1.508 μονάδες, με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία της Dataforce. Αν δεν διαταραχτούν οι ως άνω ισορροπίες, αυτή θα είναι η πρώτη φορά φέτος που το T-Roc θα γίνει best-seller του μήνα.

Από την άλλη, το Renault Clio και το VW Golf δίνουν μια πολύ «κλειστή» μάχη για την τρίτη θέση, με το Clio να προηγείται με μόλις 343 μονάδες, σύμφωνα με στοιχεία που αντιπροσωπεύουν το 90% των πωλήσεων στην Ε.Ε., τις χώρες της ΕΖΕΣ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Μάχες δίνονται και για την Νο. 6 και Νο. 8 θέση στη λίστα με τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα του Ιουλίου.

Το Ford Puma προηγείται του Peugeot 208 με διαφορά 362 οχημάτων διεκδικώντας την έκτη θέση.

Το Skoda Octavia, με τη σειρά του, έχει πάρει κεφάλι έναντι του Toyota Yaris κατά μόλις 68 μονάδες με στόχο την 8η θέση, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να υπάρξουν κάποιες αλλαγές μόλις όλες οι αγορές ανακοινώσουν τα στοιχεία των πωλήσεών τους.

Το Tesla Model Y, το οποίο ήταν το Νο 1 σε πωλήσεις μοντέλο τον Ιούνιο και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους, υποχώρησε στη θέση 21 τον Ιούλιο, παρά την αύξηση των πωλήσεων πάνω από 500% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2022.

Οι μεγάλες αυτές αυξομειώσεις σημαίνουν ότι το Model Y υποχώρησε στη 2η θέση στην κούρσα για την κατάκτηση της θέσης του top-seller μοντέλου στην Ευρώπη για το σύνολο της χρονιάς έως τώρα.

Το Sandero προηγείται του Model Y με 131.582 μονάδες έναντι 122.404, σύμφωνα με την Dataforce. Η διαφορά μπορεί να μειωθεί ακόμα περισσότερο όταν δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία πωλήσεων της Αυστρίας, της Δανίας και της Σουηδίας.

Τους πρώτους επτά μήνες οι μεγάλοι νικητές ήταν το Model Y (+216%), το Dacia Jogger (+87%), το Toyota Aygo (+80%), το Skoda Octavia (+70%) και το Ford Focus (+58%).

Πηγή: Automotive News


About the author


Δείτε επίσης

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πόσο «πράσινα» είναι πραγματικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

F1:Οι 5 βασικοί λόγοι που ο Lewis Hamilton δεν έχει «κουμπώσει» στη Ferrari

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε όλοι και κάνουμε ζημιά στον κινητήρα

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί επανεξετάζονται οι κανονισμοί κινητήρων του 2026 στη συνεδρίαση της Επιτροπής F1

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari